Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@05:44:44 GMT

مسابقات جام جهانی هاکی در ارومیه برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۱۱۱۷۲

مسابقات جام جهانی هاکی در ارومیه برگزار می‌شود

‍‍‍‍‍‍

گروه استان‌ها ـ مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی گفت: مسابقات جام جهانی هاکی، اواخر دی ماه در ارومیه برگزار می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، کیومرث ایراندوست امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به میزبانی ارومیه در جام جهانی هاکی اظهار داشت: مسابقات جام جهانی هاکی، اواخر دی ماه در سالن 6 هزار نفری غدیر برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با اشاره به چمن مصنوعی ورزشگاه 15 هزار نفری ارومیه تصریح کرد: خوشبختانه مبلغ هفت تا 10 میلیارد تومان برای تبدیل چمن مصنوعی این ورزشگاه به چمن طبیعی در وزارت ورزش و جوانان مصوب شده و اداره کل ورزش و جوانان در حال رایزنی برای تخصیص اعتبارات مربوطه است و بی‌شک این مهم انجام می‌شود.

در ادامه رئیس هیات ورزش‌های همگانی آذربایجان‌غربی گفت: طرح پویش ملی«#آماده باش» از 13 مرداد آغاز شده و تا پایان شهریور ادامه دارد.

قدیمی: میزبان مسابقات هاکی داخل سالن آسیا هستیم/ دبیر فدراسیون به مرخصی رفته و شنبه برمی‌گرددمسابقات هاکی نونهالان منطقه‌ای کشور با حضور 10 استان در اراک برگزار شداردبیل گزینه‌ اصلی میزبانی از مسابقات هاکی آسیایی 2019 است

محمود اشتری افزود: هدف از اجرای این طرح، آگاهی به آحاد مختلف در مورد خطرات کرونا و پیشگیری از کم تحرکی به خاطر این بیماری است و گروه‌های سنی کودکان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان را دربر دارد.

وی تصریح کرد: از سوی دیگر یکی از اهداف این طرح، انگیزه دادن به مردم برای روی آوردن به مسابقات همگانی به صورت مجازی است.

رئیس هیات ورزش‌های همگانی آذربایجان‌غربی بیان کرد: در این طرح علاوه بر فضای مجازی، از ظرفیت تلویزیون نیز استفاده خواهد شد.

انتهای پیام/7548/ش

R7548/P/S6,48/CT11 بیشتر بخوانید... آقای گل هاکی آسیا: می‌توانیم قهرمان جهان شویم/ قدرت‌های هاکی روی ایران حساب می‌کنند هاکی از لیست المپیاد استعدادهای برتر خارج شده؛ در اصفهان زمین چمن استاندارد نداریم کشف ۱۱ مورد مبتلا به کرونا در لیگ ملی هاکی آمریکا قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... آقای گل هاکی آسیا: می‌توانیم قهرمان جهان شویم/ قدرت‌های هاکی روی ایران حساب می‌کنند هاکی از لیست المپیاد استعدادهای برتر خارج شده؛ در اصفهان زمین چمن استاندارد نداریم کشف ۱۱ مورد مبتلا به کرونا در لیگ ملی هاکی آمریکا پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ جزئیات آتش‌سوزی در بازار پردیس کیش /بخشی از بازار ‌کاملاً تخریب شد / یک نفر جانش را از دست داد + تصاویر ۲ اختصاصی| دستور معاون اول رئیس‌جمهور و وزیر دادگستری برای توقف واگذاری ماشین‌سازی + سند‌ ۳ ‌اعزام ۶ تیم ارزیاب به منطقه گیلانغرب/ زلزله خسارتی نداشت/ وضعیت در شهر عادی شد ۴ بیش از ۲میلیون تن ذرت در کشور گم شد/ مرغداران همچنان از بازار آزاد دان می‌خرند ۵ کرونا پر شتاب در استان فارس می‌تازد؛ افتتاح یک فروشگاه خصوصی با ازدحام جمعیت ۶ عامل انفجار صوتی زاهدان دستگیر شد ۷ پاشازاده: از هر لحاظ از همه تیم‌ها ضعیف‌تر هستیم/ دلم روشن است که نتیجه می‌گیریم ۸ الهامی: در بازی با شاهین جای هیچ اشتباه و ریسکی نیست/ شرایط مهیاست تا تراکتور سهمیه بگیرد مهمترین اخبار استانها گزارش ویدئویی| روایت بانوی تازه مسلمان‌شده ژاپنی از دین اسلام / آرزو‌یم شنیدن اذان ‌بود / حضرت علی(ع) زندگی‌ام را دگرگون کرد گزارش ویدئویی| اقدام جهادی ‌نیروی دریایی سپاه در بندرماهشهر/ اجرای طرح ویزیت رایگان از سوی گروه‌های جهادی چراغ کرونا در هرمزگان کم سو شد / مردم به هیچ وجه دستورالعمل‌های بهداشتی را رها نکنند رئیس هیئت پزشکی اصفهان: فعالیت مدارس فوتبال فعلاً ممنوع است/ اختلاف سازمان لیگ و فدراسیون درباره افسران سلامت مهمترین اخبار تسنیم روحانی:دوران کرونا را باید تا ۶ ماه آینده در نظر بگیریم/ برای اعمال محدودیت‌ها مسیر اعتدال داشته باشیم آخرین آمار کرونا در کشور| فوت ۱۶۳ نفر در ۲۴ ساعت گذشته + نمودار رئیس جمهور فرانسه با تکرار مداخله در لبنان خواستار اصلاحات شد خبر خوش وزیر راه درباره وام ودیعه مسکن مستأجران واکنش روابط عمومی مجمع تشخیص به اظهارات فتاح درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جام جهانی هاکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۱۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی ها نباید رایگان باشد

 دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت در مسابقات هفته‌های پایانی لیگ برتر و دسته یک با حضور رئیس و مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ فوتبال برگزار شد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مهدی محمد نبی، نایب رئیس فدراسیون فوتبال درباره برگزاری دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت در مسابقات هفته‌های پایانی لیگ برتر و دسته یک فوتبال گفت: این جلسه با حضور رئیس، نواب رئیس ، دبیرکل، ارکان قضایی، روسای دپارتمان‌های  روابط عمومی، داوران و فناوری اطلاعات به همراه رئیس، دبیر و مسئولان مسابقات سازمان لیگ فوتبال برگزار و موارد مختلفی درباره رقابت‌های لیگ فوتبال در هفته‌های پایانی به بحث و بررسی گذاشته شد.

وی افزود: مقرر شد نمایندگان ارکان قضایی در جلسه هماهنگی قبل از هر مسابقه در هفته‌های پایانی حضور یافته و موضوعات مرتبط را مطرح و تایید کنند. همچنین قرار شد حضور تماشاگران متعاقب با آیین‌نامه بلیت فروشی مسابقات برگزار شود و هیچ باشگاهی نباید رایگان بودن رقابت‌ها را اعلام کند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی ها نباید رایگان باشد
  • ارومیه میزبان مسابقه انتخابی طلا و جواهر سازی
  • مصاف جوانان ایران با میزبان در هاکی روی یخ قهرمانی آسیا
  • بانوان هاکی سالنی با مربی خارجی به آسیا می‌روند
  • سه شهر میزبان جام جهانی 2024 فوتسال
  • شهرهای میزبان جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال معرفی شدند
  • چهره جهانی ورزش ایران: مسابقان من را در عربستان برگزار کنید!
  • هشتمین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی هاکی بانوان برگزار می شود
  • بازتاب موفقیت شاگردان رنگرز در UWW؛ ایران اولین تیمِ کامل
  • آغاز تور جهانی تنیس در مازندران