Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس از طرح سوال نمایندگان از «حاجی میرزایی» در نشست امروز کمیسیون متبوعش خبر داد و گفت: مقرر شد کمیته‌ای برای رسیدگی به ایرادات نظام رتبه بندی معلمان تشکیل شود. به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، احمدحسین فلاحی سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ضمن تشریح نشست امروز (یکشنبه) کمیسیون متبوعش، گفت: نشست امروز کمیسیون با حضور وزیر آموزش و پرورش برگزار شد و به سوال نمایندگان از وزیر در کمیسیون اختصاص داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: سوال نخست از جانب ابراهیم عزیزی نماینده شیراز در خصوص رتبه بندی و مشکلات دانشگاه فرهنگیان بود که با پاسخ وزیر همراه بود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس گفت: جبار کوچکی نژاد نماینده رشت سوال بعدی را در نشست امروز از وزیر آموزش و پرورش مطرح کرد که سوال او در خصوص آزمون نهضتی‌ها بود؛ وی نیز از پاسخ وزیر قانع شد.

فلاحی اظهار داشت: رسول فرخی میکال نماینده لاهیجان و سیاهکل و محمد حسن آصفری نماینده اراک، کمیجان و خنداب نیز در خصوص نظام رتبه بندی و افزایش حقوق معلمان و مشکلات مدارس غیر دولتی سئوالاتی را مطرح کردند که وزیر به این سئوالات نیز پاسخ قانع کننده داد.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس به خانه ملت، گفت: سوال بعدی را علی کریمی فیروزجایی نماینده بابل مطرح کرد که این سوال در خصوص رتبه بندی معلمان بود و او از پاسخ وزیر قانع نشد و نماینده سوال کننده بر ارائه لایحه رتبه بندی به مجلس تأکید کرد و مقرر شد کمیته‌ای برای رسیدگی به این سئوال در کمیسیون تشکیل شود.

وی بیان کرد: در این نشست مهدی اسماعیلی رئیس کمیته آموزش و پرورش نیز توضیحات و مسائلی را در خصوص نیرو‌های نهضتی به وزیر آموزش و پرورش ارائه کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: آموزش و پرورش رتبه بندی معلمان حقوق معلمان آموزش و پرورش نشست امروز رتبه بندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۱۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده مجلس: واریز نشدن عیدی مددجویان بهزیستی و کمیته امداد قابل قبول نیست

حسینعلی حاجی دلیگانی اظهار داشت: اینکه شنیده می‌شود همان عیدی حدود ۷۰۰ هزار تومانی مددجویان نیز امسال واریز نشده، قابل قبول نیست و در سریعترین زمان ممکن این مبالغ محدود واریز شود.

به گزارش خانه ملت، نماینده شاهین شهر در مجلس، تسریع در پرداخت عیدی ۷۰۰ هزار تومانی مددجویان بهزیستی و کمیته امداد را خواستار شد.

حسینعلی حاجی دلیگانی ضمن تبریک سال نو گفت: طبیعتا در سال جدید یکی از اولویت‌های اصلی باید تقویت معیشت مردم باشد و برنامه ریزی باید در این راستا صورت گیرد.

وی ادامه داد: مخصوصا رسیدگی به وضعیت اقتصادی مددجویان بهزیستی و کمیته امداد در شرایط اقتصادی فعلی باید با دقت بیشتری پیگیری شود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم تصریح کرد: اینکه شنیده می‌شود همان عیدی حدود ۷۰۰ هزار تومانی مددجویان نیز امسال واریز نشده، قابل قبول نیست و باید مسئولان پاسخگو باشند و در سریعترین زمان ممکن این مبالغ محدود واریز شود.

دیگر خبرها

  • طرح نماینده مجلس برای FATF، برجام و سند ۲۰۳۰: آنها را بومی کنیم!
  • نماینده مجلس: باید FATF، برجام و سند ۲۰۳۰ را در کشور بومی کنیم!
  • جلالی، نماینده مجلس: باید FATF، برجام و سند 2030 را در کشور بومی کنیم!
  • نماینده کهنوج: تشکیل استان کرمان جنوبی یک اتفاق تاریخی خواهد بود/ مردم منتظر تحقق قول رییس جمهور هستند
  • وزرایی که در سال ۱۴۰۲ از مجلس کارت زرد گرفتند
  • رسیدگی به چک‌های برگشتی با هوش مصنوعی انجام می‌شود
  • صدور احکام رتبه بندی برای بازنشستگان وزارت آموزش و پرورش
  • نماینده مجلس: واریز نشدن عیدی مددجویان بهزیستی و کمیته امداد قابل قبول نیست
  • رسیدگی به افزایش تعطیلات پایان هفته پس از بازگشایی مجدد مجلس
  • نماینده تهران: از استیضاح وزیر آموزش و پرورش منصرف نشده‌ام