Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - عملیات چند ساعته مدیریت بحران آتش سوزی در یکی از بزرگ‌ترین مراکز تجاری کیش، با حضور و همراهی شماری از مدیران و کارکنان سازمان منطقه آزاد کیش پیش از ظهر امروز به پایان رسید.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان، از دقایق نخست این رخداد با دستور مدیر عامل سازمان منطقه آزاد كیش؛ یکی از معاونان و شماری از مدیران سازمان و شركت های تابعه، در محل آتش سوزی حاضر و هر یک به فراخوان وظایف بخش تخصصی خود در تسریع امور و خاموش کردن شعله های مهیب آتش نقش آفرین شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ابوالفضل طیبی مدیر عامل شركت عمران آب و خدمات، تیم های آتشنشانی ٣ ایستگاه مستقر در كیش، اورژانس و کادر درمانی بیمارستان کیش، هلال احمر جزیره، سعید پورعلی معاون فرهنگی اجتماعی به نمایندگی از سوی مدیر عامل سازمان، علی عرب مدیرعامل شركت بنادر و فرودگاههای کیش همراه با گروه ایمنی زمینی فرودگاه و متولیان بخش های دیگری از سازمان به دستور مستقیم دکتر غلامحسین مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد كیش برای اطفاء و مهار حریق در محل حادثه حضور یافتند و تا پایان عملیات در محدوده بازار حضور داشتند.
حجت الاسلام حسن زاده امام جمعه كیش، فرماندهان نیروی انتظامی، پلیس راهور و پلیس آگاهی نیز در تمامی مراحل اطفا حریق حضور موثر داشتند.
آتش سوزی بازار پردیس یک، صبح امروز از ساعت 7 و 55 دقیقه آغاز و با تلاش آتش نشانان و سایر امدادگران جزیره، ساعت ١٢ ظهر اطفاء و مهار شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: سازمان منطقه آزاد آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۱۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیران جدید شهرداری اصفهان منصوب شدند +سوابق

شهردار اصفهان در احکامی تغییرات جدید در مدیران شهرداری اصفهان را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، بر این اساس روح‌الله ابوطالبی به‌عنوان مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان، مصطفی مرادیان‌نژاد به‌عنوان مدیر کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان، محمدباقر کلاهدوزان به‌عنوان مدیر پروژه پارک شرق اصفهان و نادر آخوندی به عنوان مدیر کل درآمد شهرداری اصفهان منصوب شدند.

روح‌الله ابوطالبی کارشناس ارشد مدیریت دولتی است که در کارنامه فعالیت خود معاون خدمات شهری منطقه سه شهرداری اصفهان، معاون خدمات شهری منطقه ۲ شهرداری اصفهان و معاون خدمات شهری و امور مشترکین سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان و مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان را ثبت کرده است.

محمدباقر کلاهدوزان نیز پیش از این مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان بود.

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان و مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان از جمله سوابق نادر آخوندی است.

کد خبر 745653

دیگر خبرها

  • بعد و قبل از عملیات وعده صادق به آمریکایی‌ها پیام دادیم/ تنها عامل توسعه تنش در منطقه رفتارهای رژیم صهیونیستی است+فیلم
  • مدیران جدید شهرداری اصفهان منصوب شدند +سوابق
  • مرگ دردناک مرد میانسال در میان شعله‌های آتش
  • مهار آتش سوزی منزل مسکونی در ده مجنون کرمانشاه
  • آتش سوزی منزل مسکونی در محله ده مجنون کرمانشاه مهار شد
  • برگزاری کمیته انتصابات اداره امور شعب شرق تهران با حضور قائم مقام مدیر عامل
  • شرکت واسپاری توسعه تعاون از فرد محوری به رویکرد مشارکتی تغییر رویه داده است
  • آتش سوزی سوله ۲ هزار متری در شیراز مهار شد
  • مهار آتش سوزی انبار کالا در شیراز
  • حضور میدانی مدیران اجرایی برای مهار سیلاب