Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیئت اجرایی فراکسیون انقلاب اسلامی جزئیات جلسه عصر امروز مجمع عمومی این فراکسیون را تشریح کرد. - اخبار سیاسی -

ولی اسماعیلی عضو هیئت اجرایی فراکسیون انقلاب اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، از برگزاری مجمع عمومی فراکسیون انقلاب اسلامی در محل صحن علنی پارلمان با حضور اکثریت اعضای فراکسیون خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه انتخابات اعضای شورای مرکزی فراکسیون در دستور کار جلسه مجمع عمومی قرار داشت، افزود: شورای مرکزی فراکسیون 66 عضو خواهد داشت که متشکل از 20 نماینده ملی، 39 سهمیه استانی و 7 تن از بانوان فراکسیون است.

عضو هیئت اجرایی فراکسیون انقلاب اسلامی ادامه داد: در جلسه امروز مجمع عمومی فراکسیون، برای 66 عضو شورای مرکزی 170 نفر کاندیدا شده بودند که با توجه به تعداد بالای کاندیداها مقرر شد تا هیئت اجرایی فردا شمارش آرا را انجام دهد و نتیجه را اعلام کند.

اسماعیلی بیان داشت: یک هفته پس از انتخاب شورای مرکزی، این شورا تشکیل جلسه خواهد داد و رئیس و ارکان فراکسیون را انتخاب خواهد کرد.

انتهای پیام/

R1385/P/S1,15/CT1 قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان پربیننده‌ترین اخبار سیاسی ۱ طرح جدید نمایندگان برای تغییر سهمیه‌بندی بنزین ۲ واکنش احمدی نژاد، ابتکار و مولاوردی به اظهارات جنجالی فتاح ۳ قالیباف:برگزاری کنکور ضروری است/نباید توقع حل مشکلات را در هفته و ماه داشت ۴ تذکر یک نماینده مجلس برای افزایش یارانه نقدی ۵ روحانی:دوران کرونا را باید تا ۶ ماه آینده در نظر بگیریم/ برای اعمال محدودیت‌ها مسیر اعتدال داشته باشیم ۶ درخواست یک نماینده مجلس برای نحوه برگزاری کنکور سراسری ۷ مصباحی‌مقدم: FATF به کلی منتفی است/صحبت از پذیرش FATF یک تحریف است ۸ جزئیاتی از طرح تأمین کالاهای اساسی| واریز یارانه غیرنقدی به حساب سرپرستان خانوار مهمترین اخبار سیاسی روحانی:دوران کرونا را باید تا ۶ ماه آینده در نظر بگیریم/ برای اعمال محدودیت‌ها مسیر اعتدال داشته باشیم ترجمه خاطرات بازماندگان حمله هسته‌ای آمریکا به ناگازاکی در ایران؛ روزی که همه‌چیز دود و خون شد قالیباف:برگزاری کنکور ضروری است/نباید توقع حل مشکلات را در هفته و ماه داشت مصباحی مقدم: دشمن با دروغ واقعیات نظام را تحریف می‌کند/ پیشنهاد به دولت برای فروش نفت به ایرانیان مهمترین اخبار تسنیم روحانی:دوران کرونا را باید تا ۶ ماه آینده در نظر بگیریم/ برای اعمال محدودیت‌ها مسیر اعتدال داشته باشیم آخرین آمار کرونا در کشور| فوت ۱۶۳ نفر در ۲۴ ساعت گذشته + نمودار رئیس جمهور فرانسه با تکرار مداخله در لبنان خواستار اصلاحات شد خبر خوش وزیر راه درباره وام ودیعه مسکن مستأجران واکنش روابط عمومی مجمع تشخیص به اظهارات فتاح درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فراکسیون انقلاب اسلامی شورای مرکزی هیئت اجرایی مجمع عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۱۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سند ملی «سبک پوشش اسلامی - ایرانی» به تصویب اولیه رسید

به گزارش جماران؛ اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی ضمن تصویب اولیه سند ملی «سبک پوشش اسلامی- ایرانی» بر ضرورت اقناع‌سازی،‌ رفع شبهات نسل جوان و تبیین اهمیت موضوع عفاف و حجاب در کنار الزام به رعایت قانون در این زمینه تاکید کردند.

در نخستین جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی در سال ۱۴۰۳ که عصر امروز-  سه‌شنبه - به ریاست سید ابراهیم رئیسی برگزار شد، گزارش عملکرد یکساله شورای انقلاب فرهنگی از جمله ۹۹ مصوبه این شورا در سال گذشته در حوزه مسائل فرهنگی، اجتماعی، تعلیم و تربیت و علم و فناوری مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

همچنین «واگذاری تنظیم بازار کسب و کارهای بازی‌محور به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی» و «واگذاری ماموریت بزرگداشت سنت دانشگاهی و نظام آموزش عالی ایران به دانشگاه تهران» از جمله مصوبات جلسه امروز شورای عالی انقلاب فرهنگی بود.

در این جلسه مباحث مفصلی نیز درباره موضوع عفاف و حجاب مطرح و بر ضرورت اقناع‌سازی،‌ رفع شبهات نسل جوان و تبیین اهمیت موضوع در کنار الزام به رعایت قانون در این زمینه به‌ویژه در ادارات دولتی و همچنین اجرای وظایف دستگاه‌های فرهنگی و آموزشی در حوزه عفاف و حجاب تاکید شد.

در همین راستا مقرر شد دستگاه‌های مسئول در حوزه عفاف و حجاب تا هفته آینده برنامه‌های اجرایی،‌ ایجابی و فرهنگی خود را که در حوزه وظیفه شورای عالی انقلاب فرهنگی است،‌ جهت بررسی و تصویب به دبیرخانه این شورا ارائه نمایند.

دیگر خبرها

  • عملیات تنبیهی وعده صادق، مسرت و سرافرازی تمام آزادگان جهان را به دنبال داشت
  • عملیات وعده صادق مایه مباهات همه آزادگان و مستضعفان جهان شد
  • سند ملی «سبک پوشش اسلامی‌ایرانی» تصویب شد
  • اعلام مخالفت شورای اسلامی شهر نیشابور با تغییر کاربری اراضی مجموعه ورزشی انقلاب
  • سند ملی «سبک پوشش اسلامی - ایرانی» به تصویب اولیه رسید
  • تصویب اولیه سند ملی سبک پوشش اسلامی- ایرانی
  • تصویب سند ملی «سبک پوشش اسلامی- ایرانی» در شورای انقلاب فرهنگی
  • تصویب اولیه سند ملی «سبک پوشش اسلامی- ایرانی»
  • تصویب اولیه سند ملی «سبک پوشش اسلامی - ایرانی»
  • جدول زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی منتشر شد