Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی رایتل،  روز شنبه (۱۸مردادماه) پیامک اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مبنی بر اعلام جزییات دریافت ۱۲۰ گیگابایت اینترنت روز خبرنگاران برای اصحاب رسانه ارسال شد.

پس از ارسال این پیامک (تا ساعت ۱۴ روز ۱۹ مرداد ماه) بیش از ۵ هزار خبرنگار از طریق لینک رایتل هدیه خود را دریافت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شایان ذکر است با دستور رییس جمهوری و پیگیری وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات رایتل، امسال رایتل موظف به تامین ۱۲۰ گیگابایت اینترنت هدیه روز خبرنگار شده است.

برچسب‌ها روز خبرنگار محمد جواد آذری جهرمی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اینترنت هدیه روز خبرنگار شرکت خدمات ارتباطی رایتل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روز خبرنگار محمد جواد آذری جهرمی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات شرکت خدمات ارتباطی رایتل روز خبرنگار محمد جواد آذری جهرمی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات شرکت خدمات ارتباطی رایتل روز خبرنگار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۱۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب عضو جدید هیأت مدیره شرکت ملی پست

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ضمن تقدیر و تشکر از محمدرضا قادری، طی حکمی محمدرضا پاکدل را به سمت «عضو مدیره شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران» منصوب کرد.

پاکدل دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت فناوری اطلاعات است. وی با بیش از ۲۴ سال سابقه کاری دارای سوابق متعدد مدیریتی از جمله «مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد»، «مدیرکل مهندسی و تجارت الکترونیک شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران» و «معاون فنی اداره کل پست استان یزد» است. پاکدل پیش از این به عنوان مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد مشغول به فعالیت بوده است.

کد خبر 6085483 هنگامه فروغی

دیگر خبرها

  • انتصاب مدیرکل جدید ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد
  • معرفی مدیرکل جدید ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد
  • بسته‌های همراه اول ویژه حج 1403 اعلام شد
  • بسته‌های همراه اول ویژه حج ۱۴۰۳ اعلام شد
  • انتصاب عضو جدید هیئت مدیره شرکت ملی پست
  • انتصاب عضو جدید هیأت مدیره شرکت ملی پست
  • بهره مندی دو روستای شهرستان تفت از اینترنت پرسرعت
  • اتصال روستاهای بالای ۲۰ خانوار به شبکه ملی اطلاعات در استان اردبیل
  • برقراری پوشش موبایل و اینترنت پرسرعت ۴G در روستا‌های دشتک سفلی و علیای تفت
  • آغاز نهضت فیبرکشی در خراسان جنوبی/نسل ۵ اینترنت به استان می آید؟