Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیدین رحمانی روز یکشنبه در جلسه ویدیوکنفرانس عملیاتی کردن فرآیند تأمین مالی پروژه‌های عمرانی با مسوولان وزارت راه و شهرسازی اظهار داشت: آذربایجان غربی به خاطر داشتن بیش از ۹۰۰ کیلومتر مرز با کشورهای همسایه از شرایط خاصی برخوردار است.

وی با بیان اینکه احداث و بهره‌برداری از راه‌ها زمینه ساز توسعه پایدار است، اضافه کرد: پروژه خوی - قطور- رازی در چهار قطعه تقسیم بندی شده که سه قسمت پروژه توسط شرکت زیرساخت و یک قسمت دیگر توسط اداره کل راه و شهرسازی استان اجرایی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی ادامه داد: این پروژه دارای چهار تقاطع و یک تونل به اندازه ۵۱۰ متر بوده و طول کل پروژه نیز ۶۴ کیلومتر است.

رحمانی با اشاره به امکان‌سنجی، اعتبار سنجی و تخصیص اعتبار به پروژه‌های دیگر بیان کرد: پروژه محور بناب - تمرچین به طول ۸۵ کیلومتر و پیش بینی اعتبار سه هزار میلیارد ریالی، کریدور غرب به طول ۵۶ کیلومتر و پیش بینی اعتبار ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریالی و سه راهی دارلک به ترشکان به طول ۱۲ کیلومتر و پیش بینی اعتبار ۹۰۰ میلیارد ریالی برای انجام اقدامات عمرانی پیشنهاد می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی نیز در این جلسه گفت: برای شروع اقدامات اجرایی کمربندی دارلک سرمایه گذار آمادگی لازم را دارد ولی باید روند اداری امور تسریع یابد.

سیدمحسن حمزه‌لو با اشاره به پروژه محور بناب – تمرچین افزود: بخش محور نقده - پیرانشهر در حال اجراست ولی در محور بناب - محمدیار جز اتمام تقاطع غیرهم‌سطح، اقدام خاصی صورت نگرفته است.

وی با اشاره به اینکه سرمایه‌گذاران آمادگی کامل برای شروع کار را دارند، بیان کرد: انتظار می‌رود به جهت محدود بودن فصل کاری در استان زمان را از دست نداده و به نحو احسن خدمات رسانی برای عموم صورت گیرد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اضافه کرد: محور سه‌راه ایواوغلی به ورودی منطقه آزاد ماکو به طول ۵۶ کیلومتر در نظر گرفته شده که فصل مشترک کریدور غرب - شرق است که تاکنون تعیین تکلیف نشده و انتظار می‌رود فرآیند اداری تسریع یابد تا سرمایه‌گذارانی که اعلام آمادگی کرده‌اند، اقدامات اجرایی را آغاز کنند.

آذربایجان غربی از جمله استان های فعال در حوزه راهسازی است که پروژه هایی با اعتبار دهها هزار میلیارد ریالی در آن اجرایی می شود.

این استان ۱۲ هزار کیلومتر جاده دارد  که از این میزان سه هزار و ۵۰۰ کیلومتر بزرگراه، جاده اصلی و فرعی است.

برچسب‌ها آذربایجان غربی وزارت راه و شهرسازی ارومیه تمرچین پیرانشهر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی وزارت راه و شهرسازی ارومیه تمرچین پیرانشهر آذربایجان غربی وزارت راه و شهرسازی ارومیه تمرچین پیرانشهر آذربایجان غربی میلیارد ریالی راه و شهرسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۱۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۷۹ درصدی مجتمع آبرسانی شیخ موسی شهرستان بابل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، بهزاد برارزاده با بیان اینکه مجتمع آبرسانی شیخ موسی بابل شامل ۶ روستا با برخورداری ۶۲۵۰ خانوار می‌باشد، گفت: عملیات احداث ۱۰ باب مخزن ذخیره به حجم ۱۷۰۰ متر مکعب به اتمام رسید و ۲ مخزن دیگر در مجموع به ظرفیت ۱۵۰ متر مکعب نیز درحال ساخت است.

وی ادامه داد: تا کنون ۴کیلومتر خط انتقال و ۳۷ کیلومتر شبکه توزیع و یک مورد طرح برق در این پروژه به اجرا درآمد.

مدیرعامل آبفا مازندران، اعتبار هزینه شده برای اجرای این پروژه را ۱۷۱ میلیارد ریال و اعتبار مورد نیاز را ۳۸۰ میلیارد ریال دانست.

دیگر خبرها

  • تامین آب شرب روستا‌های کیله و بالابان شهرستان پیرانشهر
  • اختصاص بیش از ۲ هزار میلیارد ریال برای اجرای پروژه های راه و شهرسازی استان قم
  • رفع معارضین پروژه شاخه غربی پروژه یادگار امام(ره) در حال اتمام است + فیلم
  • ایمن سازی کانال های آبی شهر ری/ایمن سازی کامل در گرو تامین اعتبار
  • ایمن‌سازی کامل کانال آب ری - ورامین در گرو تأمین اعتبار
  • پست برق و پروژه فیبر نوری میامی افتتاح و کلنگ زنی شد
  • نیاز به ۹۰‌ همت اعتبار برای تکمیل پروژه آزادراه حرم تا حرم
  • اجرای طرح بزرگ آبرسانی جدید الاحداث در یزد
  • تخصیص ۱۲۸ میلیارد تومان برای جاده یاسوج به سی‌سخت
  • پیشرفت ۷۹ درصدی مجتمع آبرسانی شیخ موسی شهرستان بابل