Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- خبرگزاری آریا- عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: وزیر پیشنهادی صمت از انگیزه بالایی برای حل مشکلات در حوزه صنعت و معدن برخوردار است و نگاهش نسبت به صنعت مثبت ارزیابی می شود.
حسین حسین‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به رویکرد وزیر پیشنهادی صمت اشاره کرد و گفت: وزیر پیشنهادی صمت در  3 ماه سرپرستی این وزارتخانه عملکرد نسبتا خوبی داشتند و توانستند تا حدودی ظرفیت‌های لازم را  برای بهبود بازار به کار گیرند؛ اگرچه برای تعادل و  وضعیت صنعت راهی طولانی در پیش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در ادامه افزود: نگاه مدرسی خیابانی به صنعت قابل دفاع بوده؛ چرا که به دنبال تحول در این حوزه است و همچنین از انگیزه بالایی برای حل مشکلات برخوردار هستند.
نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز به جوانگرایی مد نظر مقام معظم رهبری در مناصب مدیریتی کشور اشاره و اظهار کرد: وزیر پیشنهادی صمت جوان هستند و همین روحیه جوانی در حل مشکلات بسیار با اهمیت بوده و در ضمن جوانگرایی در مناصب مدیریتی کشور مورد تاکید ویژه رهبر معظم انقلاب است.
این نماینده مردم در مجلس در ادامه افزود: امیدواریم از ظرفیت جوانان، نخبگان و موسسات دانش بنیان که می‌توانند در حل مشکلات صنعت و معدن سودمند باشند بهره لازم برده شود.
حسین‌زاده به انتظارت مد نظر از وزیر پیشنهادی صمت اشاره کرد و گفت: مدرسی خیابانی پس از رای اعتماد از مجلس باید برای ساماندهی بازار خودرو و همچنین صنایع دیگر کمیته‌های لازم را تشکیل دهند تا فضای بازار به تعادل برسد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: وزیر پیشنهادی صمت وزیر پیشنهادی صمت حل مشکلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۱۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات بازاریان زنجانی به رئیس دادگستری چه بود؟

رئیس کل دادگستری استان زنجان جهت شنیدن مشکلات مردمی و کسبه بازار تاریخی زنجان، در مسجد جامع(سید) زنجان حاضر شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، شامگاه دوشنبه دیدار مردمی حجت‌الاسلام علی فرجی‌برحق رئیس کل دادگستری استان زنجان، دادستان مرکز استان و معاونین دادگستری در مسجد جامع زنجان برگزار شد.

از آنجایی که مسجد جامع زنجان در کنار بازار زنجان قرار دارد و حتی یکی از ورودی‌های این مسجد به داخل بازار متصل است، بازاریان زنجانی برای گفتن مشکلات خود به رییس‌کل دادگستری و دادستان زنجان ، در این مسجد حاضر شدند. لازم به ذکر است دوشنبه هر هفته رئیس کل دادگستری به همراه دادستان و معاونین خود در یکی از مساجد شهر زنجان جهت گفت‌وگو با اقشار مختلف مردم حضور می‌یابند.

در مسجد جامع زنجان مشکلاتی که اهالی و کسبه بازار زنجان مطرح کردند، بیشتر در حوزه میراث فرهنگی بود که بابت همین موضوع ، مدیرکل میراث‌فرهنگی زنجان نیز در این دیدار مردمی حضور یافته بود.

مشکل بازسازی بازار زنجان چندین سال است که مشکلات زیادی را برای بازاریان ایجاد کرده است که مهمترین گلایه بازاریان همین موضوع بود. مرمت بناهای تاریخی بازار و نگهداری نیز از دیگر مشکلات آنان بود که رییس‌کل دادگستری زنجان دستورات لازم را به مدیرکل میراث‌فرهنگی و اعضای شورای شهر و شهرداری زنجان صادر کرد.

مشکل پارک خودرو در وقت نماز در منطقه سبزه میدان و وجود برخی اماکن تخریبی در این منطقه که محل پاتوق معتادین از دیگر مشکلات مطرح شده بود که در این زمینه دستورات لازم به رئیس کلانتری 12 زنجان برای پیگیری و حل مشکلات صادر شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چای از لیست کالا‌های مشمول مالیات یک درصدی حذف می‌شود
  • چای از فهرست کالاهای مشمول افزایش مالیات یک درصدی حذف شود
  • چای از لیست کالاهای مشمول مالیات یک درصدی حذف شد
  • ◄ بازار چای بحرانی و کار قاچاقچیان چای سکه می شود!
  • مناسبات با چین از اهمیت بالایی برخوردار است
  • نامه مالکان لکوموتیو به وزیر راه
  • مشکلات بازاریان زنجانی به رئیس دادگستری چه بود؟
  • کدام میوه‌های تابستانی ویتامین C بالایی دارند؟
  • جزئیات مهم درباره صندوق املاک و مستغلات در فرابورس
  • پیله مشکلات نوغاندارای؛ نبود صنایع تبدیلی است