Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-19@14:58:39 GMT

شروع تولید زمزم در کشور عراق

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۱۱۳۷۴

شروع تولید زمزم در کشور عراق

‍‍‍‍‍‍

به گزارش روابط عمومی شرکت زمزم ایران به مناسبت عید غدیر، به دنبال امضا قرارداد تولید تحت لیسانس شرکت زمزم ایران به عنوان مالک جهانی برند فاخر اسلامی ایرانی زمزم و شرکت هاملت عراق پس از انجام مقدمات لازم و ارسال مواد اولیه و اقدامات فنی مورد نیاز، تولید محصولات زمزم با استفاده از خط تولید شرکت الکویت مستقر در شهر بغداد آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین گزارش طی برنامه ریزی صورت گرفته محصولات زمزم در طعم های کولا ،پرتقالی ،لمون و لیموناد تولید و به بازار عراق عرضه می شود. گفتنی است شرکت هاملت به عنوان نماینده انحصاری زمزم در عراق دارای نمایندگی پخش در استانهای مختلف این کشور است. پیش بینی می شود در هر ماه 30 تا 35 کانتینر انواع محصولات زمزم در بازار عراق توزیع و به فروش برسد. همچنین شرکت تولیدی الکویت در شهر بغدا مستقر بوده و خط تولید شیشه آن 42 هزار بطر در ساعت است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

انتهای رپرتاژآگهی/

منبع: تابناک

کلیدواژه: طرح ترافیک 99 انفجار بیروت آمونیوم نیترات سرطان لوزالمعده سید عباس موسویان نوشابه زمزم عراق بغداد زمزم طرح ترافیک 99 انفجار بیروت آمونیوم نیترات سرطان لوزالمعده سید عباس موسویان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۱۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید پاک کننده های فاقد مواد سمی، به همت دانشجویان قمی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، یک شرکت دانش بنیان، متشکل از دانشجویان قمی، موفق به تولید محصولات پاک کننده سبز شدند.

قدرت پاک کنندگی بالا و عاری بودن از ترکیبات شیمیایی سمی از مهمترین ویژگی‌های این محصولات دوستدار محیط زیست است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   پنج دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی قم در سال ۱۴۰۰ زیر نظر مرکز رشد دانشگاه ثبت کرده و موفق به تولیدات محصولات دوستدار محیط زیست شدند.   محصولات سوپر حلال چند منظوره، لکه بر فرش ابریشم و شیشه پاک کن از مهم‌ترین محصولات این شرکت بوده که در آنها از حلال‌های سمی و خطرناک استفاده نشده است.   مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی قم در دو سال فعالیت خود از بیش از ۳۰ شرکت فناور حمایت کرده است.   این حمایت‌ها شامل حمایت‌های معنوی، اخذ مجوز و اخذ تسهیلات بوده است.   تا الان بیش از یک میلیارد تومان برای شرکت‌های فناور این دانشگاه تسهیلات اخذ شده است.
این محصولات در حال حاضر به صورت کارگاهی تولید شده و در صورت حمایت به صورت تجاری تولید خواهند شد.

دیگر خبرها

  • تأمین کننده ها و توزیع کننده های ورق گالوانیزه در ایران
  • دیده شدن چند پهپاد ناشناس در آسمان عراق
  • ۸۰ درصد مواد غذایی کشور در داخل تولید می‌شود
  • روابط اقتصادی و تجاری استان بوشهر با ازبکستان توسعه یابد
  • سند همکاری سه جانبه برای مقابله با تروریسم
  • ظرفیت تولید صنعت پتروشیمی تا پایان ۱۴۰۳ به بیش از ۱۰۰ میلیون تن می‌رسد
  • کشت و صنعت مغان صاحب برند بذر گندم شد
  • نخست وزیر عراق: هیچ‌کدام از موشک‌ها یا پهپادهای ایرانی از عراق پرتاب نشده بود
  • پروتزهای بومی مفصل زانو و لگن نیاز مراکز درمانی را تامین می‌کنند
  • تولید پاک کننده های فاقد مواد سمی، به همت دانشجویان قمی