Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ استاندار فارس گفت: آزادراه شیراز ـ اصفهان مشکل تامین اعتبار ندارد پیمانکار برای اتمام این پروژه باید توان اجرایی خود را بالا ببرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، عنایت‌الله رحیمی عصر امروز در جلسه رفع موانع آزادراه‌های فارس با بیان اینکه با توجه انتظارات مردم و وعده‌هایی که برای اتمام پروژه‌های راه‌سازی داده شده انتظار می‌رود که این پروژه‌ها هر چه زودتر به سرانجام برسد و تکلیف آنها مشخص شود، اظهار داشت: با توجه به شرایط اقتصادی این پروژه‌ها و پیمانکاران را باید حفظ کرد زیرا فسق قرارداد و تعین پیمانکار جدید هزینه زیادی برای دولت خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه پروژه آزادراه شیراز _ اصفهان مشکل تامین اعتبار ندارد و سعی در این است که اعتبارات مورد تعهد دولت به صورت نقدی به پیمانکار پرداخت شود، گفت: تامین اعتبار این پروژه صورت می‌گیرد اما پیمانکار برای اتمام این پروژه باید توان اجرایی خود را بالا ببرد.

دولت برای تکمیل 8 کیلومتر باقی‌مانده آزادراه رشت - قزوین مصمم استکاهش 20 درصدی بار ترافیک محورهای البرز با بهره‌برداری از پروژه آزادراهی چرمشهر- آبیک+ تصاویرکنارگذر اصفهان از آزادراه نطنز تا فرودگاه همزمان با عید غدیر افتتاح می‌شود

استاندار فارس با بیان اینکه طبق قرارداد ساخت این پروژه به صورت مشارکتی از سوی دولت و وزارت دفاع  انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: در حال حاضر دولت در اجرای تعهدات از شرکای خود جلوتر است و به همین دلیل سهم وزارت دفاع در ساخت این پروژه 12.5پروژه کاهش می‌یابد.

وی از آمادگی کارخانه‌های سیمان فارس برای همکاری با پیمانکاران انی پروژه خبر داد و عنوان کرد: برای اینکه سرعت انجام کار بالا برود باید آسفالت بخش‌هایی از این پروژه را به صورت خرد به پیمانکاران محلی واگذار کنیم تا قبل از شورع فصل بارندگی حداقل فاز اول آسفالت این آزادراه انجام شود.

رحیمی با بیان اینکه در زمینه تامین آب، برق و خدمات ارتباطی نیز باید با وزارت ارتباطات و دستگاه‌های خدمات رسان وارد مذاکره شد، افزود: در ارتباط با خدمات جانبی و رفاهی مثل استقرار پلیس راه، پمپ بنزین و مجتمع‌های خدماتی نیز تاکید داریم که همزمان با افتتاح این پروژه حداقل 50 درصد این موارد تکمیل شده باشد.

وی خاطرنشان کرد: در مورد نصب نیوجرسی در مسیر این آزادراه شیراز _ اصفهان نیز باید با تولیدکننده‌های داخل استان برای تامین میزان مورد نیاز مذاکره شود تا مسائل ایمنی مسیر نیز به خوبی رعایت شود.  

استاندار فارس  عنوان کرد: برای ساخت آزاد راه لامرد _ پارسیان نیز باید با مجموعه ایمیدرو و نفت وارد مذاکره شویم تا این پروژه فعال شود.

وی با اشاره به اهمیت ساخت بزرگراه شمال شرق شیراز که فارس را به سه استان بوشهر، خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد متصل می‌کند، افزود: بانک آینده برای پرداخت وام به پیمانکار اعلام آمادگی کرده است و ممکن است بانک‌های دیگر نیز از این موضوع استقبال کنند.

انتهای پیام/422/ش

R7533/P/S6,61/CT7 بیشتر بخوانید... وزیر راه در گیلان: ۵۱۸ کیلومتر آزادراه جدید تا سال ۱۴۰۰ در کشور افتتاح می‌شود آزادراه اراک ـ خرم آباد به طول ۱۳۴ کیلومتر احداث می‌شود آزادراه تهران-شمال بازگشایی شد/ افزایش تردد وسایل نقلیه‌ در جاده‌ها قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... وزیر راه در گیلان: ۵۱۸ کیلومتر آزادراه جدید تا سال ۱۴۰۰ در کشور افتتاح می‌شود آزادراه اراک ـ خرم آباد به طول ۱۳۴ کیلومتر احداث می‌شود آزادراه تهران-شمال بازگشایی شد/ افزایش تردد وسایل نقلیه‌ در جاده‌ها پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ جزئیات آتش‌سوزی در بازار پردیس کیش /بخشی از بازار ‌کاملاً تخریب شد / یک نفر جانش را از دست داد + تصاویر ۲ اختصاصی| دستور معاون اول رئیس‌جمهور و وزیر دادگستری برای توقف واگذاری ماشین‌سازی + سند‌ ۳ ‌اعزام ۶ تیم ارزیاب به منطقه گیلانغرب/ زلزله خسارتی نداشت/ وضعیت در شهر عادی شد ۴ بیش از ۲میلیون تن ذرت در کشور گم شد/ مرغداران همچنان از بازار آزاد دان می‌خرند ۵ کرونا پر شتاب در استان فارس می‌تازد؛ افتتاح یک فروشگاه خصوصی با ازدحام جمعیت ۶ عامل انفجار صوتی زاهدان دستگیر شد ۷ پاشازاده: از هر لحاظ از همه تیم‌ها ضعیف‌تر هستیم/ دلم روشن است که نتیجه می‌گیریم ۸ الهامی: در بازی با شاهین جای هیچ اشتباه و ریسکی نیست/ شرایط مهیاست تا تراکتور سهمیه بگیرد مهمترین اخبار استانها گزارش ویدئویی| روایت بانوی تازه مسلمان‌شده ژاپنی از دین اسلام / آرزو‌یم شنیدن اذان ‌بود / حضرت علی(ع) زندگی‌ام را دگرگون کرد گزارش ویدئویی| اقدام جهادی ‌نیروی دریایی سپاه در بندرماهشهر/ اجرای طرح ویزیت رایگان از سوی گروه‌های جهادی چراغ کرونا در هرمزگان کم سو شد / مردم به هیچ وجه دستورالعمل‌های بهداشتی را رها نکنند رئیس هیئت پزشکی اصفهان: فعالیت مدارس فوتبال فعلاً ممنوع است/ اختلاف سازمان لیگ و فدراسیون درباره افسران سلامت مهمترین اخبار تسنیم روحانی:دوران کرونا را باید تا ۶ ماه آینده در نظر بگیریم/ برای اعمال محدودیت‌ها مسیر اعتدال داشته باشیم المیادین جزئیات دیدار ماکرون با نماینده حزب الله در بیروت را فاش کرد آخرین آمار کرونا در کشور| فوت ۱۶۳ نفر در ۲۴ ساعت گذشته + نمودار رئیس جمهور فرانسه با تکرار مداخله در لبنان خواستار اصلاحات شد خبر خوش وزیر راه درباره وام ودیعه مسکن مستأجران درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شود آزادراه آزادراه شیراز تامین اعتبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۱۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۱۷ درصدی تصادفات در جاده‌های اصفهان

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از کاهش ۱۷ درصدی مجموع تصادفات در جاده‌های استان اصفهان طی مدت ۱۴ روز اجرای طرح نوروزی خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، سردار محمدرضا هاشمی فر در این خصوص، اظهار داشت: از ابتدای طرح نوروزی در 24 اسفند 1402 تا روز گذشته 8 فروردین ماه 1403 حدود 19 میلیون و 700 هزار تردد در جاده های استان ثبت شده و در این بین یک میلیون و 602 هزار و 231 دستگاه وسیله نقلیه وارد استان شده و یک میلیون و 561 هزار و 319 دستگاه وسیله نقلیه نیز از استان خارج شدند.

وی افزود: براساس آمارهای بدست آمده در مجموع طی مدت 14 روز اجرای طرح نوروزی تعداد هزار و 259 فقره تصادف در جاده های استان اصفهان رخ داده که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل کاهش 17 درصدی را نشان می‌دهد.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به وقوع 29 فقره تصادف فوتی و جان باختن 36 نفر در این تصادفات گفت: متاسفانه از نظر میزان وقوع تصادفات فوتی و تعداد جان باختگان درسر صحنه تصادف به ترتیب با افزایش 38 و 57 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل مواجه بودیم.

هاشمی‌فر از وقوع 273 فقره تصادف جرحی با 421 نفر مجروح خبر داد و گفت: با توجه به اینکه حال عمومی برخی از مجروحان وخیم گزارش شده احتمال افزایش تعداد فوتی ها نیز وجود دارد.

وی عدم توجه به جلو با 88 درصد را بیشترین علت وقوع تصادفات جاده ای استان ذکر کرد و گفت: واژگونی و خروج از جاده نیز با 70 درصد بیشترین نوع وقوع حوادث جاده ای در این مدت بودند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان، محور اصفهان _ شیراز، محور شاهین شهر _ کاشان، محور فولادشهر، محورآزادراه امیرکبیر، محور کاشان _ قم، محور کوهپایه، محور اصفهان _ شهرکرد، محور موته _ گلپایگان، محور خور _ جندق و محور دامنه را پر تصادف ترین محورها و جاده های استان در 14 روز طرح نوروزی برشمرد.

وی با بیان اینکه 55 درصد از خودروهای حادثه دیده غیر بومی و 45 درصد بومی بودند اضافه کرد: 45 درصد از تصادفات در شب و 55 درصد در روز اتفاق افتاده و 57 درصد تصادفات نیز بین ساعات 15 عصر تا 20 شب رخ داده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه رعایت دقیق قوانین و مقررات توسط رانندگان می تواند از وقوع حوادث ناگوار جلوگیری کند خاطر نشان کرد: به رانندگان توصیه می کنیم در طول مسیر به تابلوها و علایم جاده‌ای توجه کرده ، جاده را جزوی از سفر و گشت و گذار خود دانسته و از هرگونه عجله و شتاب در رانندگی پرهیز کنند و تمام حواس خود را به جلو معطوف کرده و از هر عملی که باعث حواس پرتی آنان می شود خودداری کنند.

انتهای پیام/163/

دیگر خبرها

  • کاهش ۱۷ درصدی تصادفات در جاده‌های اصفهان
  • تامین اعتبار سامانه دوم آبرسانی در دستورکار استانداری اصفهان
  • آزادراه شیراز - اصفهان؛ حلقه ای از زنجیره کریدور شمال - جنوب
  • تامین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان در دستور کار استانداری است
  • انجام روزانه ۳۰ هزار تردد در آزادراه شیراز – اصفهان
  • افزایش ۱۰ درصدی تردد خودرو در جاده‌های فارس
  • کاهش ۳۰ درصدی هزینه خمیرمایه نانوایان/ تامین نان یارانه‌ای با تعداد بالا در ماه رمضان امکان‌پذیر است
  • ۵۰ درصد از تصادفات در آزادراه‌ها رخ می‌دهد
  • پروژه ایمن سازی آزادراه قزوین-تهران در سطح ملی مطرح شده است
  • لزوم آینده‌نگری برای رفع مشکل ترافیک اصفهان/تکمیل رینگ چهارم بودجه و حمایت کافی می‌خواهد