Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-23@23:17:06 GMT

کسب رتبه برتر، ستاد اقامه نماز اداره کل راهداری

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۱۱۴۴۰

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران ، در بررسی عملکرد سالانه دستگاه های اجرایی توسط ستاد اقامه نماز استان تهران در راستای ترویج و توسعه فرهنگ نورانی نماز، شورای اقامه نماز این اداره کل در ارزیابی صورت گرفته توسط هیات داوران از مجموع ۱۰۰۰ امتیاز با توجه به اجرای تمامی مفاد تفاهم نامه فی مابین ، تهیه مستندات اجرایی موفق به کسب امتیاز کامل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا مرادی ، دبیر شورای اقامه نماز اداره کل در این خصوص افزود: هیات داوران ستاد اقامه نماز استان با بررسی مدارک و مستندات، عملکرد اجرایی در قالب محورهای مختلف بارگزاری شده در سامانه سجاده را مورد ارزیابی قرار داده و فعالیت های منسجم و اجرای دقیق برنامه‌های راهبردی ستاد اقامه نماز موفق به دریافت تقدیر ویژه شود . وی ادامه داد: تجهیز نماز خانه اداره کل، برگزاری و اقامه نماز جماعت ، تشکیل و اجرای سخنرانی های مرتبط با احکام و مفاهیم نماز ، تعامل مناسب با ستاد اقامه نماز استان و نیز برنامه سازی های مرتبط با نماز و نیایش، تقدیر از فعالان در امر اقامه نماز ، برگزاری مسابقه کتاب خوانی و نقاشی در راستای ترویج فرهنگ نماز ، نظارت مستمر بر نمازخانه‌های مجتمع‌های خدماتی رفاهی و مساجد بین‌راهی، نصب تابلوهای فرهنگی جهت ترویج فرهنگ نورانی نماز در جاده‌ها، ازجمله فعالیت‌های موفق این اداره کل در کسب امتیازمیباشد.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: ستاد اقامه نماز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۱۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به فرهنگ نماز جماعت در ادارات توجه شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، حجت الاسلام والمسلمین شعبانی موثقی در شورای نماز استان افزود: ضروری است تحقیق میدانی در خصوص چرایی حضور کمرنگ کارمندان در نماز جماعت انجام شود.

او تأکید کرد: نماز از واجبات دین است که باید در این زمینه کار فرهنگی و اقناعی انجام گیرد.

امام جمعه همدان به لزوم برگزاری نماز و حضور ائمه جماعات در مدارس هم اشاره و تصریح کرد: آشنایی دانش آموزان و نسل جوان با نماز بسیار حائز اهمیت است.

استاندار همدان هم با تأکید بر اینکه این شورا توجه ویژه‌ای به نمازخانه‌های مدارس دارد، گفت: شناسایی مدارسی که نمازخانه ندارند در اولویت این نهاد بوده و مقرر شده است اعتباری برای آن در نظر گرفته شود.

علیرضا قاسمی فرزاد از مساجد قدیمی استان هم به عنوان گنجینه یاد و تأکید کرد: میراث فرهنگی و گردشگری استان باید اقدامات لازم را در راستای مرمت و بازسازی مسجد جامع همدان انجام دهد.

دیگر خبرها

  • لزوم توسعه تعاونی‌ها و ترویج فرهنگ کار در ایلام
  • چالش دانش‌آموزان مسلمان برای اقامه نماز در مدرسه‌ای در لندن
  • اولین جشنواره ملی عکس نیکوکاری با هدف ترویج فرهنگ نیکوکاری
  • آمادگی برای همکاری با سایر دستگاه‌ها جهت ترویج گفتمان علم، فناوری
  • رضایت شهروندان از خدمات شهرداری تهرانی در روز عید فطر
  • انقلاب اسلامی ایران بر جریان‌های استعماری دنیا مسلط شد
  • کسب رتبه اول توسط مرکز مدیریت راه های استان یزد در ارزیابی عملکرد
  • قدردانی از ۱۹۰ فعال ترویج فرهنگ نماز در بخش مرکزی جرقویه
  • به فرهنگ نماز جماعت در ادارات توجه شود
  • ورزش پهلوانی در مازندران عمومی شود