Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@05:16:24 GMT

افاضلی: برابر پارس با ذهنیت برد به زمین می‌آییم

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۱۱۵۷۸

افاضلی: برابر پارس با ذهنیت برد به زمین می‌آییم

هومن افاضلی از انگیزه بالایی برابر تیم سابق خود برخوردار است و به دنبال پیروزی برای فرار از سقوط مقابل جمی‌ها قرار می‌گیرد.

به گزارش "ورزش سه" یکی اتفاقات جالب ادامه دیدارهای هفته بیست و هشتم، تقابل هومن افاضلی با تیم سابق خود است؛ افاضلی که مدت کوتاهی را در پارس جنوبی جم گذراند، پس از حواشی لغو دیدار با استقلال و صدور حکم انضباطی مبنی بر بازی این دو تیم از جمع پارسی‌ها جدا شد و بلافاصله با ماشین سازی تبریز به توافق رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حال این سرمربی در نشست خبری پیش از دیدار فرداشب حاضر شد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود؛ افاضلی در آغاز صحبت‌های خود گفت: بازی برای من بسیار سخت است به دلیل این‌که تعلق احساسی زیادی به پارس جنوبی دارم؛ آن‌ها بازیکنان باغیرتی دارند که در شرایط سخت برای تیمشان می‌جنگند. همچنین بزرگان خوبی مثل محمد نوری، رضا خالقی‌فر، شهرام گودرزی و محمد ابراهیمی را در تیم‌شان دارند. این تیم جوانان خوبی دارد و من شناخت خوبی از آن‌ها دارد اما متاسفانه باید مقابل هم بایستیم.

 

وی افزود: مجرب بودن کادر فنی جدید پارس جنوبی کار ما را سخت‌تر می‌کند؛ این بازی برای ما بسیار مهم است زیرا دو تیم در جدول نزدیک هستند و این بازی ۶ امتیازی است. در طول هفته تمرینات خوبی داشتیم اما همیشه شرایط بازی متفاوت است. ما با ذهنیت قوی و برای برد به زمین می‌آییم و امیدواریم در پایان امسال دو تیم در لیگ باقی بمانند.

 

افاضلی درباره مشکلات تیمش و نتایج اخیر به دست آمده گفت: مشکل گلزنی را بسیاری از تیم‌های ما دارند؛ بخشی از آن بسته به نفراتی است که در اختیار داریم و بخشی دیگر مربوط به سازماندهی تیم است. من زمان زیادی پیش تیم نبودم. این هفته، اولین هفته‌ای بود که کامل کنار بازیکنان بودم و سعی کردیم شرایط را تغییر دهیم و مشکل گلزنی را برطرف کنیم. سعی کردیم در خصوص مسائل روانی هم با بازیکنان صحبت کنیم. برای ایجاد تغییر نیاز به زمان بود و شرایط ما این فرصت را به ما نمی‌داد اما سعی کردم از ۱۴ سال حضورم در تیم‌های ملی استفاده کنم و انسجام تیم را حفظ کنم. از مربی‌های قبلی تیم که ماشین‌سازی را به اینجا رسانده‌اند تشکر می‌کنم.

 

سرمربی ماشین‌سازی در پایان درباره محرومان و مصدومان تیمش گفت: محمد خرم‌الحسینی تنها محروم ما است و دو بازیکن مصدوم هم داریم که ممکن است در چینش ترکیب ما برای دیدار فرداشب مقابل پارس جنوبی جم تغییر ایجاد نمایند.

پارس جنوبی جم ماشین سازی تبریز هومن افاضلی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پارس جنوبی جم ماشین سازی تبریز هومن افاضلی پارس جنوبی ماشین سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۱۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیز، بازسازی و خرید ماشین آلات راهداری خراسان جنوبی با اعتبار ۱۳۲ میلیارد تومان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، حسن سپاهی گفت: از محل اعتبارات ۱۴۰۲ برنامه‌ریزی برای بازسازی ۱۴ دستگاه ماشین آلات راهداری و همچنین تعمیر و راه اندازی سایر ماشین آلات با اعتبار ۳۰ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان انجام شده و خرید انواع ماشین آلات راهداری در مرحله اخذ مجوز‌های قانونی و برگزاری مناقصه است.

رئیس اداره ماشین آلات و تجهیزات راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی به دو هزار و ۸۸ مورد انجام تعمیرات و سرویس ماشین آلات در سال گذشته اشاره کرد و افزود: در این رابطه ۴۵ هزار قطعه انواع لوازم یدکی مورد نیاز خرید و تعویض شده اند.

سپاهی افزود: برای خرید لاستیک، تأمین روغن، سوخت و سایر اقلام مصرفی ۱۹ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

به گفته وی تمامی ماشین آلات راهداری مجهز به سامانه‌های ردیاب ماهواره‌ای است که عملکردشان از قبیل سرعت، موقعیت، مسیر حرکت، پایش و کنترل آنها در طول شبانه روز امکان‌پذیر است.

دیگر خبرها

  • مالیات عایدی بر سرمایه در بازار خودرو چه اثری دارد؟
  • شکست استقلال در یک بازی تدارکاتی
  • شکست استقلال در یک بازی دوستانه
  • امضای قرارداد فشار افزایی با ابهامات باقی مانده
  • تجهیز، بازسازی و خرید ماشین آلات راهداری خراسان جنوبی با اعتبار ۱۳۲ میلیارد تومان
  • گریه‌های شدید مشتریان پژو پارس بعد از دو برابر شدن قیمت + ویدئو
  • آزمون: وظیفه ام را در برابر بولونیا انجام دادم
  • تجهیز ماشین آلات راهداری با اعتبار هزار و ۳۲۰ میلیارد ریال
  • ماشین‌آلات راهداری خراسان جنوبی تجهیز و بازسازی شد
  • راز فتح سیتی و بارسا: وقتی همه اشتباه می‌کردند