Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@12:26:37 GMT

ساختمان دامپزشکی کهگیلویه فرسوده وفاقد ایمنی است

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۱۱۶۲۶

ساختمان دامپزشکی کهگیلویه فرسوده وفاقد ایمنی است

فرماندار کهگیلویه در بازدید سرزده از ادارت از وضعیت نامطلوب فضای فیزیکی اداره دامپزشکی شهرستان انتقاد کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، علیرضا اتابک در بازدید سرزده از ادارات شهرستان نحوه خدمات‌رسانی به مردم و عملکرد مقابله با کرونا در ادارات را از نزدیک بررسی کرد.

فرماندار کهگیلویه امروز در بازدید از ادارات مالیاتی، دامپزشکی و امور عشایر اظهار داشت: رسیدگی به مراجعین و رضایتمندی آنها عین حقوق شهروندی و از نقاط قوت برای خدمات رسانی دولتی است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: رعایت چنین مهمی در ادارات مورد اقبال افکار عمومی و تشویق سیستم مدیریتی خواهد بود.

 

اتابک با بیان اینکه ایمن بودن ساختمان اداری لازمه ارائه خدمات مطلوب است، گفت: فضای فیزیکی اداره دامپزشکی فرسوده بوده و از استاندارد لازم برخوردار نیست.

فرماندار کهگیلویه با بیان اینکه فضا ، کالبد اداری و زیر ساخت یک اداره از  عوامل موثر در روحیه و احساس رضایت کارکنان و ارباب رجوع  و در نهایت کارایی سازمانی است،تصریح کرد: بسیاری از ادارات شهرستان فضای فیزیکی مطلوبی ندارند می‌طلبد مدیران این دستگاه‌ها برای نوسازی و تجهیز ساختمان‌های اداری از اداره کل پیگیر باشند.

 

اتابک طی تماس تلفنی با مدیر کل دامپزشکی استان خواهان پیگیری در خصوص تامین اعتبار جهت بازسازی این اداره قدیمی شد.

رئیس دامپزشکی کهگیلویه نیز با اشاره به اعتبارات این دستگاه اجرایی گفت: میزان تخصیص اعتباری سالیانه این اداره بسیار ناچیز است.

علی اکبر حسینی افزود: با توجه به گستردگی شهرستان، جمعیت بالای دام و طیور صنعتی و سنتی و تعداد زیاد دامداران، این اداره نقشی مهم و کلیدی در تامین سلامت و امنیت غذایی جامعه،اشتغالزایی و جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهرها دارد که برای انجام امورات خود میزان اعتبارات بسیار پایین بوده و باید چاره‌ای اندیشیده شود.

انتهای پیام/82016

منبع: فارس

کلیدواژه: کرونا بازدید سرزده از ادارات فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۱۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادارات تهران باید تا ۱۵ خرداد امسال برچسب انرژی بگیرند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، امروز در مراسمی با حضور ۲۰۰ اداره بزرگ شهر تهران، از اداراتی که در تابستان سال ۱۴۰۲ به منظور مدیریت مصرف با شرکت توانیر همکاری داشتند، تقدیر شد.
 مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع برق نیروی تهران با بیان اینکه تهران دارای پنج هزار و ۵۲ اداره است، گفت: میزان مصرف برق این ادارات در فصل تابستان تا ۳۸۰ مگاوات ساعت برق می‌رسد که در راستای اجرای مصوبه هیئت وزیران سال گذشته، روزانه به طور متوسط مصرف برق این ادارات ۱۵۰ مگاوات ساعت، کاهش یافت. 
 مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع برق نیروی تهران اضافه کرد: امسال ادارات موظف هستند تا ۱۵ خردادماه برچسب انرژی دریافت کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

مسعود عزیزی، معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع برق نیروی تهران نیز درخصوص پیش بینی مصارف شهر تهران در تابستان پیش‌رو گفت:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

دیگر خبرها

  • اختصاص ۶۰ میلیارد تومان به توسعه گردشگری شادگان
  • ‌ تعیین تکلیف ۷۲۸ هکتار اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس
  • ضرورت استقرار و استقلال تمام ادارات در خلیل‌آباد بعد از ۲۰ سال
  • نهضت ملی مسکن از برنامه‌های شاخص راه و شهرسازی خلیل آباد است
  • اجرای بسته تشویقی نوسازی بافت فرسوده شش شهرستان سیستان وبلوچستان
  • ادارات تهران باید تا ۱۵ خرداد امسال برچسب انرژی بگیرند
  • قریب به ۸تن فرآورده خام دامی غیرقابل مصرف در شهرستان زاهدان معدوم شد
  • پلمب یک واحد قصابی در شهرستان آوج
  • توقیف ۵۰۰ کیلوگرم گوشت قرمز فاقد مجوز در تویسرکان
  • فرماندار ویژه کاشان معرفی شد