Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- تیراندازی در شهر واشنگتن دی سی ۲۲ کشته و زخمی برجای گذاشت. تاریخ انتشار: 20:32 - 19 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۵۲۴۲

خبرگزاری میزان - وقوع تیراندازی در شهر «واشنگتن دی سی» در آمریکا منجر به کشته شدن یک تن  و زخمی شدن دستکم ۲۱ تن دیگر شد.

پلیس منطقه همچنین حال ۷ تن از این مجروحان را وخیم اعلام کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: افزایش قتل و تیراندازی در آمریکا در پی مرگ جورج فلوید؛ شیکاگو رکورد دار شد

با این حال هنوز جزئیات بیشتری از حادثه و انگیزه مهاجمان منتشر نشده است. 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: حادثه تیراندازی ایالات متحده آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۱۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایلان ماسک با ممنوعیت تیک‌تاک در آمریکا مخالفت کرد

مدتی پیش، جمعی از قانون‌گذاران آمریکایی با ارائه لایحه‌ای، خواستار ممنوعیت تیک‌تاک در آمریکا شدند. البته آنها به تیک‌تاک فرصتی شش‌ماهه دادند تا از مالک چینی خود، یعنی بایت‌دنس جدا شود. حالا «ایلان ماسک»، مالک شبکه اجتماعی ایکس، در پستی مخالفت خود را با ممنوعیت تیک‌تاک اعلام کرده است.

ایلان ماسک با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ایکس اذعان کرد: «تیک‌تاک نباید در ایالات‌متحده ممنوع شود؛ حتی اگر چنین ممنوعیتی به نفع پلتفرم ایکس باشد. انجام این کار خلاف آزادی بیان خواهد بود.»

کاربران زیادی به پست اخیر ایلان ماسک واکنش نشان داده و درباره ممنوعیت احتمالی تیک‌تاک ابراز نگرانی کرده‌اند؛ چرا که به عقیده کاربران، ممنوعیت تیک‌تاک می‌تواند مقدمه‌ای برای هدف قراردادن سایر رسانه‌های اجتماعی و سرویس‌های پیام‌رسان باشد.

براساس لایحه قانون‌گذاران آمریکایی، بایت‌دنس باید ظرف شش ماه اپلیکیشن خود را به یک شرکت غربی بفروشد، در غیر این صورت از فروشگاه‌های اپلیکیشن اپل و گوگل در ایالات‌متحده حذف می‌شود. تیک‌تاک این لایحه را شدیداً مورد انتقاد قرار داد و گفت این لایحه به اقتصاد ایالات‌متحده آسیب می‌رساند و آزادی بیان را تضعیف می‌کند.

تیک‌تاک در بیانیه‌ای گفته بود این ممنوعیت حقوق آزادی بیان ۱۷۰ میلیون آمریکایی را پایمال می‌کند؛ همچنین حدود ۵ میلیون کسب‌وکار کوچک را از بستری که برای رشد و ایجاد شغل به آن وابسته هستند، محروم می‌کند؛ به عبارت دیگر، این پلتفرم سالانه ۲۴ میلیارد دلار به اقتصاد ایالات‌متحده کمک می‌کند.

مقامات غربی نسبت به محبوبیت تیک‌تاک در بین جوانان هشدار داده‌اند و ادعا می‌کنند که تیک‌تاک مجرای تبلیغات چین است. «جو بایدن»، رئیس‌جمهور آمریکا، در اوایل ماه آوریل (فروردین) طی تماس تلفنی با رئیس‌جمهور چین، مجدداً درباره این اپلیکیشن ابراز نگرانی کرد.

منبع: دیجیاتو

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی فناوری

دیگر خبرها

  • ایلان ماسک با ممنوعیت تیک‌تاک در آمریکا مخالفت کرد
  • تیراندازی جمعی در پارکی در مریلند آمریکا/ ۵ دانش‌آموز زخمی شدند
  • هشدار صندوق بین المللی پول به آمریکا
  • آمریکا دست به کار شد؛ تولید ۹۰ کیلوگرم اورانیوم غنی شده در اوهایو
  • زخمی شدن ۵ نوجوان بر اثر تیراندازی در مریلند
  • هشدار صندوق بین‌المللی پول به آمریکا
  • آمریکا اولین اورانیوم غنی شده ۹۰ کیلویی را تولید کرد
  • شکست‌های راهبردی آمریکا در برابر ایران
  • تله تل‌آویو برای واشنگتن/ آیا اسرائیل، آمریکا را وارد تنش با ایران می‌کند؟
  • ۷ کشته و زخمی در انفجار پایانه شرق تهران