Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@20:04:20 GMT

بیش از 200 خبرنگار ایلامی عضو بسیج و رسانه هستند

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۱۱۹۳۳

بیش از 200 خبرنگار ایلامی عضو بسیج و رسانه هستند

رئیس بسیج رسانه استان ایلام، گفت: بیش از 200 خبرنگار عضو بسیج و رسانه ایلام هستند که تلاش می‌شود این تعداد در سال جاری با جذب خبرنگار افتخاری افزایش یابد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از ایلام، محمد علی‌نظری رئیس بسیج رسانه استان ایلام ظهر امروز با حضور در دفتر خبرگزاری فارس به مناسبت هفته خبرنگار، گفت: با توجه به وظایف مهم خبرگزاری مذکور، این مجموعه توانسته است در طول سال نقش خود را به خوبی ایفا کند و این امر مهم نشان از پیروی از منویات مقام معظم رهبری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هم اکنون بیش از 200 خبرنگار عضو بسیج و رسانه ایلام هستند که تلاش می‌شود این تعداد در سال جاری با جذب خبرنگار افتخاری افزایش یابد؛ ساماندهی خبرنگاران از مهمترین اهداف بسیج و رسانه در سالجاری است.

رئیس بسیج رسانه استان ایلام، گفت: فراخوان ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر به زودی درسطح استان منتشر می‌شود؛ عزم ملی برای تحقق گام دوم انقلاب، جهش تولید، آسیب‌های اجتماعی، رونق تولید، زیارت، پیشرفت اقتصادی و مشارکت سیاسی از مهمترین محورهایی است که شرکت کنندگان در این جشنواره می‌توانند آثار خود را در این زمینه ارسال کنند.

خبرنگار باید توطئه‌های دشمنان را خنثی کند

یاسر بیگزاده مسوول فضای مجازی سپاه امیرالمونین( ع) استان ایلام نیز در این بازدید، گفت: گرامیداشت یاد شهید محمود صارمی نشان از توجه نظام به خبرنگار است؛ این افراد همواره در راه انقلاب و آرمان‌های والای نظام قدم برداشته و این امر کمتر از شهادت نیست.

وی ادامه داد: خبرنگاران  در سال جهش تولید باید تلاش کنند با اطلاع رسانی اخبار به موقع و اعلام عملکرد مثبت مسوولان توطئه‌های دشمنان را خنثی کنند تا اعتماد مردم به نظام و ولایت چند برابر شود.

دشمنان به دنبال تضعیف نظام

مجتبی عبدالهی مسوول روابط عمومی سپاه در این بازدید با بیان اینکه خبرگزاری فارس رسانه انقلاب اسلامی است، گفت: در برهه کنونی که دشمنان به دنبال تضعیف نظام هستند اطلاع رسانی دقیق و به موقع خبرنگاران نقشه‌های شوم استکبار را خنثی کرده و این موضوع سبب دلگرمی مردم به نظام می‌شود.
وی ادامه داد: خوشبختانه خبرگزای فارس در ایلام در این راستا رسالت خود را به خوبی ایفا کرده  است که جا دارد از مجموعه جسور و جوان این مجموعه تشکر و قدردانی شود.

انتهای پیام/ 970821

منبع: فارس

کلیدواژه: رسانه ایلام بسیج مقام معظم رهبری محمد علی نظری جذب خبرنگار بسیج و رسانه استان ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۱۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایلام سراسر حمایت شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ مردم ایلام امروز پس از اقامه نماز جمعه، در جای، جای استان با آمدن به خیابان ها، ضمن محکوم کردن اقدام رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری ایران در دمشق، حمایت خود را از عملیات غرورآفرین فرزندان ملت در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ناکامی سارقان در یزد توسط عوامل گشت رضویون
  • ایلام سراسر حمایت شد
  • به رخ کشیدن گوشه‌ای از اقتدار نظام با عملیات تنبیهی وعده صادق
  • اعزام ۱۵ هزار دانش‌آموز به اردوی راهیان‌نور و پیشرفت
  • فعالیت‌های محرومیت‌زدایی ۱۵ گروه جهادی دانشجویی در گنبدکاووس
  • تجلیل از هنرمندان بسیجی استان همدان
  • اختتامیه هفتمین جشنواره مدرسه عشق در رشت
  • صبوری مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا شد
  • شبکه بزرگ فرهنگی بسیج با حضور جوانان شکل گرفته است
  • شادی دانش آموزان ایلامی از تنبیه صهیونیست‌ها