Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-16@10:46:38 GMT

امامی: برگزاری لیگ دغدغه همه کشتی گیران است

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۱۱۹۳۶

امامی: برگزاری لیگ دغدغه همه کشتی گیران است

دارنده مدال برنز کشتی آزاد جهان گفت: فکر نمی‌کنم هیچ کشتی گیری مخالف برگزاری لیگ باشد چون لیگ تنها منبع درآمد کشتی گیران است.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت فدراسیون کشتی، یونس امامی در رابطه با تعطیلی مسابقات و به تعویق افتادن لیگ کشتی اظهار داشت: متاسفانه هنوز مجوز برگزاری مسابقات کشتی صادر نشده و فدراسیون هم پیگیر این موضوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به برگزاری مسابقات در رشته های ورزشی دیگر عنوان کرد: می توان مسابقات کشتی را هم مثل دیگر رشته ها با رعایت نکات بهداشتی برگزار کرد. فدراسیون می تواند 10، 15 روز قبل از مسابقات همه کشتی گیران را یک جا جمع کند و از همه تست بگیرد. بعد هم رقابت ها به صورت متمرکز در چند هفته برگزار شود.

امامی در پایان گفت: می دانم که فدراسیون و سازمان لیگ پیگیر برگزاری لیگ و برطرف کردن دغدغه کشتی گیران هستند، فکر نمی کنم هیچ کشتی گیری مخالف برگزاری لیگ باشد چون لیگ تنها منبع درآمد کشتی گیران است. ما هیچ شغل دیگری نداریم و چشم انتظار برگزاری لیگ هستیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: کشتی آزاد کشتی مدال برنز کشتی گیران برگزاری لیگ کشتی گیران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۱۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتی‌گیران مازندرانی نمادی از غیرت و توانمندی‌های جوانان ایرانی هستند

استاندار مازندران گفت: کشتی‌گیران مازندرانی با کسب مدال‌هایی در مسابقات کشتی آسیایی قرقیزستان ثابت کردند نمادی از غیرت و توانمندی جوانان ایرانی هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، سیدمحمود حسینی‌پور عصر امروز_ شنبه بیست‌وپنجم فروردین _ طی پیامی پس از کسب مدال کشتی‌گیران مازندرانی در مسابقات کشتی آسیایی قرقیزستان همت و تلاش این قهرمانان را ستودنی بیان و اظهار کرد: با همت این جوانان مستعد مازندرانی، مسابقات کشتی آسیایی قرقیزستان تبدیل به میدانی ماندگار برای ورزش کشور شده است.

وی افزود: دلاورمردان مازندرانی با کسب پنج مدال طلا و دو برنز در آسیا، دیگربار توانمندی جوانان این استان را در مقابل دیده همگان به تماشا گذاشتند.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه آنها بازهم ثابت کردند که توجه به ورزش مازندران هزینه نیست بلکه سرمایه‌گذاری پُر سود برای اعتلای نام ایران اسلامی است، تصریح کرد: میدان‌داری هفت پهلوان مازندرانی در مسابقات آسیایی کشتی با حضور و نقش آفرینی مهدی تقوی و اباذر اسلامی در کادر فنی تیم ملی، چیزی جز رخ‌نمایی اراده یلان دیار پهلوانان و نام‌آوران نبود.

وی با تاکید براینکه غیورمردان مازندرانی ثابت کرد کشتی گیران این استان نمادی از غیرت و توانمندی جوانان ایرانی هستند، اظهار داشت:

لازم می دانم قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد جمهوری اسلامی ایران در مسابقات آسیایی و درخشش هفت دلاور مازندرانی را به همه مردم مازندران علی الخصوص علاقه‌مندان به کشتی تبریک عرض کنم؛ امیدوارم شاهد استمرار این موفقیت‌ها در دیگر میادین ورزشی پیش رو باشیم.

کد خبر 744166

دیگر خبرها

  • کشتی‌گیران ایران در روز دوم مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا قرقیزستان
  • آغاز سومین دوره مسابقات کشتی جام موحد در بابلسر
  • وزن‌کشی کشتی‌گیران پنج وزن نخست کشتی بین‌المللی جام «عبدالله موحد»
  • کشتی گیران خارجی جام «عبدالله موحد» وارد مازندران شدند
  • کشتی گیران کشورمان فردا به مصاف رقبای خود می روند
  • دومین کارگاه آموزشی مربیان پایه کشتی برگزار شد
  • آلترناتیو جوان، امامی و آذرپیرا در صورت ناکامی در بیشکک چه کسانی هستند؟
  • قدردانی استاندار مازندران از کشتی گیران قهرمان آسیا
  • کشتی‌گیران مازندرانی نمادی از غیرت و توانمندی‌های جوانان ایرانی هستند
  • مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی آلیش بانوان ایران اواخر اردیبهشت برگزار می‌شود