Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت‌الله صدیقی گفت: بقای امام حسین (ع) را خدا تضمین می‌کند، چه ما باشیم و چه نباشیم تضمین شده و هیچ حادثه‌ای نمی‌تواند امام حسین (ع) را کمرنگ و قدرت او را کم کند. به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، آیت‌الله صدیقی امام جمعه موقت تهران عصر امروز یکشنبه ١٩ مردادماه در نشست هم اندیشی با اندیشمندان در خصوص برگزاری بزرگترین همایش دعا و توسل به حضرت علی اصغر (ع) در حسینیه نورالبکاء تهران اظهار داشت: خدا بقای امام حسین را تضمین می‌کند، چه ما باشیم و چه نباشیم تضمین شده است و هیچ حادثه‌ای نمی‌تواند رنگ امام حسین را کمرنگ کند و قدرت او را کم کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



صدیقی تصریح کرد: خدا در قرآن این را وعده کرده است که هرکس با خدا معامله کند خدا او را تضمین می‌کند و هیچ معامله‌گری مثل امام حسین همه چیزش را برای خدا نداده است بنابراین این صفحه رنگ خدایی دارد.

وی اضافه کرد: متوکل عباسی قبر امام حسین را تخریب کرد و دست و پای زائران امام حسین را می‌بریدند، اما فق‌ها بازهم گفتن به زیارت بروید، زیرا باید ایشان را کمک کرد، چون ایشان مقاومت کرده و به ما درس داده، اما گاهی مقابله بیرونی نیست و مانند این ویروس دهان همه را بسته است بنابراین وظیفه ما چیست؟

صدیقی گفت: در قرآن داریم علامت تقوا تعظیم شعائر الهی است که هرچه تقوا بیشتر باشد شعائر بیشتر است. ملت ما در کرونا در جشن‌ها کاروان شادی به راه انداختند و در عید غدیر پرچم زدند، ماشین و خیابان آرایی کردند و میلیون‌ها اطعام داشتند و نشان دادن شیعه امیرالمؤمنین هستند.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه بیش از ۵ میلیون اطعام توسط هیات‌ها در قالب بنیاد بین المللی غدیر انجام شد افزود: این تعداد بی سابقه بود که الحمدلله هم غدیر تکریم شد و به عشق امیرالمومنین دل‌ها جان گرفت.

وی تصریح کرد: در جریان عاشورا هم در طول تاریخ عاشقان امام حسین مجالس را زنده نگه داشتند و این نسل به نسل به ما رسیده و جز خون ماست و هیچ آسیبی نمی‌تواند این مجالس را تحت تاثیر قرار دهد و ١٧ سالی است که این مجمع حضرت علی اصغر با آرم این شیرخوار با امام زمان بیعت می‌کنند و ۵ هزار مجلس در داخل و خارج برگزار می‌کنند که حرکت نافذ و دشمن شکنی است که صهیونیست‌ها را به درد آورد البته امروز شرایط متفاوت است.

صدیقی با اشاره به اینکه تمام عاشوراییان مبلغ غدیر بودند، افزود: امروز در پی خطر واگیر کرونا مقام معظم رهبری که خود معتقد و گریه کن امام حسین هستند، می‌فرماید در چارچوب بهداشت باید برگزار شود بنابراین باید نام امام حسین و حضرت علی اصغر از طریق هنر و رسانه ملی و دیگر امکانات ببریم تا این نام را در اوج نگه داریم تا حرارت ناشی از حضرت علی اصغر بیش از سال‌های گذشته باشد. برنامه‌ها با رعایت پروتکل‌ها باید باشد تا چشم دنیا را کور کند تا بدانند این مذهب عقلانی است و با رعایت این ضوابط جلسات را برگزار می‌کنیم تا زیر این پرچم اشک بریزیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: صدیقی صدیقی نمازجمعه آیت الله صدیقی حضرت علی اصغر امام حسین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۱۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرمت فرونشست زمین زیرگذر میدان امام حسین(ع)

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، مدیر منطقه بافت تاریخی شهرداری یزد با بیان این که بررسی های اولیه از فرونشست زمین زیرگذر میدان امام حسین(ع) نشان از یک مسیر متروکه فاضلاب بود، اظهار داشت: مرمت و اصلاح فرونشست از ساعات اولیه بامداد روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت آغاز شد.

علیرضا نقوی افزود: زمین زیرگذر میدان امام حسین(ع) ورودی شهید باهنر به بلوار دانشجو که شب گذشته بر اثر بارندگی دچار فرونشست شده بود، با همکاری شرکت آب وفاضلاب و پلیس راهور و تلاش نیروهای منطقه در کوتاه ترین زمان مرمت و اصلاح شد و در اختیار شهروندان قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • مرمت فرونشست زمین زیرگذر میدان امام حسین(ع)
  • کاش کاظم صدیقی را هم مثل حسینی، دروازه بان استقلال یک جلسه محروم می کردید!
  • آتش سوزی انبار داروی بیمارستان امام حسین
  • جزییات آتش سوزی در انبار بیمارستان امام حسین
  • جزییات آتش‌سوزی در انبار بیمارستان امام حسین
  • انبار داروی بیمارستان امام حسین دچار حریق شد
  • آتش‌سوزی در بیمارستان امام حسین تهران
  • جزییات حادثه حریق در انبار دارویی بیمارستان امام حسین (ع) تهران
  • علت آتش‌سوزی در انبار بیمارستان امام حسین چه بود؟/ عکس
  • آتش‌سوزی در انبار داروی بیمارستان امام حسین