Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: نگران شیوع همزمان کرونا و آنفلوانزا در فصل پاییز هستیم که شرایط را سخت خواهد کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، محمدجواد کبیر عصر امروز در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا در استان گلستان، اظهار داشت: خوشبختانه روند شیوع کرونا در گلستان با مدیریت و همراهی مردم استان به سمت نزولی پیش رفته اما تجربه این را داشتیم که در شرایط اینچنینی با برخی ساده انگاری‌ها به وضعیت قرمز برگشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برای رسیدن به وضعیت سفید نیاز به ثبات در اعمال محدودیت‌ها داریم و نباید با اعلام وضعیت زرد محدودیت‌ها را برداریم. در حال حاضر پنج شهرستان در وضعیت زرد قرار دارند و باید تا با تدبیر و درایت به سمت شرایط بهتری برویم.

کبیر ادامه داد: نگرانی ما این است تا تاثیرات برگزاری مراسم عید قربان در برخی نقاط استان را در این هفته شاهد باشیم. اگر محدودیت‌ها و پروتکل های ابلاغی کنترل شود به دنبال بازگشایی‌ها خواهیم بود و از مدیران استانی می‌خواهیم به دنبال راه میان بر برای بازگشایی‌ها نباشند.

بیماریابی کرونا در کهگیلویه و بویراحمد فعال‌تر شداستاندار هرمزگان: با متخلفان کرونایی برخورد خواهد شدچراغ کرونا در هرمزگان کم سو شد / مردم به هیچ وجه دستورالعمل‌های بهداشتی را رها نکنند

وی اضافه کرد: هر گاه شاهد ساده انگاری در اجرای پروتکل‌ها بودیم با پیک کرونا روبرو شدیم و امیدواریم با شرایط فعلی وارد ایام محرم و فصل پاییز نشویم زیرا وارد فصل آنفلوانزا خواهیم شد. باید سعی کنیم روند نزولی شیوع کرونا در گلستان تا 15 شهریور ادامه داشته باشد.

قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: در برخی روزهای اسفند و فروردین 270 مورد ابتلا به کرونا و 35 مورد مرگ ناشی از کرونا در گلستان داشتیم که با کمک مردم حتی به روزانه صفر مرگ هم رسیدیم و حدود دو ماه آمار مرگ روزانه کمتر از پنج نفر بود.

کبیر افزود: با شروع پیک دوم کرونا در یکی از روزها 23 مورد مرگ ناشی از کرونا در استان داشتیم اما طی روزهای اخیر آمار مرگ و میر کاهش یافته و حتی آمار بستری‌ها از بیش از 900 بیمار به 454 بیمار رسیده است.

وی تاکید کرد: اگر مراقبت‌ها و سخت گیری‌ها در جامعه از طرف مردم و اصناف به درستی رعایت نشود نگران شیوع همزمان کرونا و آنفلوانزا در فصل پاییز هستیم که شرایط را سخت خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: هر چقدر دوره سختی را کوتاه‌تر کنیم شرایط اقتصادی مطلوب‌تر خواهد شد اما هر چقدر شرایط سختی را ساده‌تر بگیریم وضعیت اقتصادی سخت‌تر خواهد شد.

انتهای پیام/588/ش

R41471/P/S6,70/CT11 بیشتر بخوانید... بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی پای کار درمان بیماران کرونایی آمد وضعیت استان مرکزی در شیوع بیماری کرونا نارنجی است توصیه مهم کرونایی متخصص بیماری‌های عفونی به مردم/از تجمع در فضای بسته خودداری کنید قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی پای کار درمان بیماران کرونایی آمد وضعیت استان مرکزی در شیوع بیماری کرونا نارنجی است توصیه مهم کرونایی متخصص بیماری‌های عفونی به مردم/از تجمع در فضای بسته خودداری کنید پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ جزئیات آتش‌سوزی در بازار پردیس کیش /بخشی از بازار ‌کاملاً تخریب شد / یک نفر جانش را از دست داد + تصاویر ۲ ‌اعزام ۶ تیم ارزیاب به منطقه گیلانغرب/ زلزله خسارتی نداشت/ وضعیت در شهر عادی شد ۳ بیش از ۲میلیون تن ذرت در کشور گم شد/ مرغداران همچنان از بازار آزاد دان می‌خرند ۴ اختصاصی| دستور معاون اول رئیس‌جمهور و وزیر دادگستری برای توقف واگذاری ماشین‌سازی + سند‌ ۵ کرونا پر شتاب در استان فارس می‌تازد؛ افتتاح یک فروشگاه خصوصی با ازدحام جمعیت ۶ عامل انفجار صوتی زاهدان دستگیر شد ۷ پاشازاده: از هر لحاظ از همه تیم‌ها ضعیف‌تر هستیم/ دلم روشن است که نتیجه می‌گیریم ۸ کرمانشاه مقصد گردشگران سلامت از کشور عراق / ۴ پروژه بزرگ گردشگری سلامت در استان اجرا می‌شود مهمترین اخبار استانها گزارش ویدئویی| روایت بانوی تازه مسلمان‌شده ژاپنی از دین اسلام / آرزو‌یم شنیدن اذان ‌بود / حضرت علی(ع) زندگی‌ام را دگرگون کرد گزارش ویدئویی| اقدام جهادی ‌نیروی دریایی سپاه در بندرماهشهر/ اجرای طرح ویزیت رایگان از سوی گروه‌های جهادی چراغ کرونا در هرمزگان کم سو شد / مردم به هیچ وجه دستورالعمل‌های بهداشتی را رها نکنند رئیس هیئت پزشکی اصفهان: فعالیت مدارس فوتبال فعلاً ممنوع است/ اختلاف سازمان لیگ و فدراسیون درباره افسران سلامت مهمترین اخبار تسنیم ناکامی برایان هوک؛ سرنوشت سریالی «احمق‌های درجه یک» در جنگ اراده‌ها با ایران موسوی: عامل بمباران‌ هسته‌‌ای ژاپن به جای پاسخگویی مدعی مقابله با سلاح‌های کشتار جمعی است بایدن درباره عواقب انتخاب دوباره ترامپ هشدار داد دلایل غرب برای حفظ بازیگری استعماری در لبنان بعد از باخت در بازی استراتژیک روحانی:دوران کرونا را باید تا ۶ ماه آینده در نظر بگیریم/ برای اعمال محدودیت‌ها مسیر اعتدال داشته باشیم درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: محدودیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۱۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسعود اسکویی به بخش منتقل شد | عیادت قائم مقام معاونت صدا از گوینده پیشکسوت

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی معاونت صدا، دکتر مهدی آذرمکان، قائم مقام معاونت صدا بعد از انتقال مسعود اسکویی در بخش عمومی به عیادت مسعود اسکویی گوینده و کارشناس مجری پیشکسوت رفت و جویای احوال او شد. وی با آرزوی صحت و سلامتی برای این پیشکسوت رادیو در گفتگو با پزشکان معالج استاد اسکویی در جریان روند درمانی وی قرار گرفت.همچنین کیومرث هاشمی وزیر ورزش و مدیران ارشد به دیدار این پیشکسوت رادیویی رفتند.

گفتنی است، بیش از نیم قرن از فعالیت مسعود اسکویی به تلویزیون و رادیو می گذرد. خیلی از شنوندگان، رادیو ورزش را با صدای اسکویی می شناسند. در سال هایی که خبری از تصویر و تلویزیون نبود، خیلی ها با صدای اسکویی، صحنه های مسابقات ورزشی را خیالپردازی می کردند.

صدایی همیشه جوان و گیرا و منحصر به فرد که صاحبش، خاطرات زیادی از سال ها اجرا دارد. مسعود اسکویی با گذراندن دوره های مختلف تهیه خبر ورزشی به عنوان اولین گزارشگر در ورزش های مختلف شناخته می شود‌.

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست فصلی ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • شهادت قائم مقام وزیر فرهنگ به نجابت جامعه هنری کشور
  • هوش مصنوعی از نتایج بهره‌گیری از علوم اعصاب است
  • رییس حوزه هنری قزوین قائم مقام سازمان سینمایی شد
  • مصاحبه تند قائم مقام باشگاه ملوان علیه فدراسیون
  • این بیماری هنوز دنیا را تهدید می‌کند؟
  • آیا آبله هنوز برای دنیا یک تهدید محسوب می‌شود؟
  • (ویدیو) نگاه قائم مقام وزیر فرهنگ به ممیزی
  • وضعیت پزشکی ۸۵ درصد از زائران حج گلستان مشخص شد
  • مسعود اسکویی به بخش منتقل شد | عیادت قائم مقام معاونت صدا از گوینده پیشکسوت