Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-16@19:24:38 GMT

تمرین استقلالی‌ها در غیاب سه مهره کلیدی

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۱۲۰۰۳

   به گزارش جام نیوز، تمرین تیم فوتبال استقلال برای آماده سازی دیدار مقابل سپاهان اصفهان از ساعت ۱۸:۴۵ امروز (یکشنبه) در مجموعه انقلاب برگزار شد.

 

بازیکنان استقلال بعد از گرم کردن و پاسکاری ترکیبی آماده برگزاری یک فوتبال درون تیمی با محوریت تاکتیک‌های مد نظر کادرفنی شدند. دروازه‌بانان استقلال هم در این تمرین به صورت اختصاصی تمریناتی را پشت سر گذاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

آبی‌پوشان پس از تمرین با اتوبوس راهی هتل شدند تا در اردوی این تیم برای بازی با سپاهان که از شب گذشته آغاز شده، حضور داشته باشند.

 

ارسلان مطهری، دیاباته و فرشید اسماعیلی به دلیل مصدومیت غایبان تمرین بودند.

 

تیم استقلال فردا در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف سپاهان خواهد رفت.

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: دیاباته شیخ دیاباته فرشید اسماعیلی ارسلان مطهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۲۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دل دروازه‌بان استقلالی با نساجی است

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا رضایی دروازه‌بان بدشانس لیگ برتر بیست و سوم محسوب می‌شود؛ او بعد از سپری کردن نیم فصل خانه نشینی در نقل و انتقالات زمستانی لیگ برتر راهی نساجی مازندران بود و امیدوار بود دوران اوج خود را در نماینده قائمشهر تکرار کند.

رضایی اما خیلی زود با یک بدشانسی بزرگ مواجه شد و به دلیل مصدومیت ادامه مسابقات را از دست داد. دروازه‌بان سابق استقلال به دلیل مصدومیت که از ناحیه مینیسک تجربه کرده، در دو مسابقه گذشته نساجی غایب بود و حالا دوران نقاهت خود را سپری می‌کند و امیدوار است از ابتدای فصل آینده لیگ برتر بتواند به مسابقات برگردد.

رضایی ۲۴ ساله اما در روزهای خانه نشینی و درمان مصدومیت دلش با نساجی است و این مسئله را در صفحه شخصی خود نشان می‌دهد. این دروازه بان در روزهایی که نساجی بازی دارد با تصویر این تیم برای هم تیمی‌های خود آرزوی موفقیت می‌کند و در بازی گذشته مقابل سپاهان هم این کار را تکرار کرده بود.

او عکس تیمی نساجی در بازی‌های گذشته که خودش هم در چارچوب ایستاده بود را روز سپاهان منتشر کرد و برای هم‌تیمی‌های خود آرزوی موفقیت کرد. این دروازه‌بان ۲۴ ساله نوشت: آرزوی موفقیت برای تیم اصیل نساجی.

نساجی در مصاف با سپاهان توانست یک امتیاز مهم را از میدان سخت نقش جهان به دست بیاورد و به بقا در لیگ برتر امیدوار بماند. بی‌شک علیرضا رضایی هم با وجود مصدومیتی که دارد امیدوار به بقای تیمش است و در کنار قرمزپوشان شمالی حضور خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • اتفاق نادر در اردوی سپاهان پیش از دربی
  • کنار گذاشتن سرپرست تیم استقلال و غیبت مدافع برزیلی
  • قهرمانی تیم خاطره‌انگیز استقلالی‌ها در آلمان
  • (تصویر) عکس عجیب از محمد دانشگر
  • عکس عجیب از محمد دانشگر
  • تراکتور و سپاهان قهرمان نمی شوند/ نکونام نباید دنبال حاشیه باشد
  • تمرین بدنسازی پرسپولیس در ورزشگاه کاظمی
  • دل دروازه‌بان استقلالی با نساجی است
  • بازگشت مهره کلیدی گل‌گهر در وضعیت متفاوت
  • پرسپولیس به دو دلیل جام را از دست استقلال خواهد گرفت | یک مدعی از شرایط عادی خارج شده است