Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه طی سخنانی در کنفرانس بین المللی حمایت از لبنان گفت: اکنون لبنان آینده خود را با همکاری شرکای بین المللی که در کنار آن قرار دارند، به نفع خود خواهد ساخت.   مکرون افزود: مردم لبنان مردمی آزاد و دارای حاکمیت هستند؛ اکنون کار در گروی تلاش مقامات لبنان برای جلوگیری از سقوط کشور و پاسخگویی به چشم انداز‌های این ملت است؛ چشم اندازی که اکنون به شیوه قانونی در خیابان و از طریق تظاهرات ابراز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  رئیس جمهور فرانسه در اظهارات مداخله جویانه در امور لبنان گفت: تلاش‌های ما برای کمک شامل حمایت از انجام تحقیقات غیرجانبدارانه، درست و مستقل در مورد انفجار بیروت است؛ این خواسته مهم و قانونی مردم لبنان است. مسئله، مسئله اعتماد مردم است.

وی مدعی شد: باید این تلاش ها  برای طولانی مدت ادامه یابد؛ ما توجه زیادی برای توزیع کمک‌ها به نیازمندان داریم. اولویت ما تلاش در راستای منافع مردم لبنان است و سعی بر این است که به نیاز‌هایی پاسخ داده شود که ضروری‌تر است مانند نیازهای بهداشتی، غذا، آموزش و اسکان.
مکرون خاطر نشان کرد: ما پیام واضحی داریم و آن اینکه ما و جامعه بین المللی و دوستان و نزدیکان لبنان پشت مردم این کشور را خالی نخواهیم کرد. هدف از کنفرانسی که امروز در حمایت از مردم لبنان برگزار می‌شود تجمیع تلاش‌ها و امکانات جامعه بین الملل برای پاسخ به نیاز‌های اهالی بیروت به شیوه‌ای ملموس است.   انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انفجار بیروت لبنان مردم لبنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۲۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بالا بردن مشارکت مردم در حوزه‌های امور اراضی ضروری است

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، خسرو شهبازی افزود: مدیران جهاد کشاورزی و روسای اموراراضی در شهرستانها با شناخت مشکلات، نسبت به رفع موانع اقدام کنند تا در سالی که مزین به شعار جهش تولید با مشارکت مردم است، از ظرفیت مشارکت مردمی در زمینه تحقق و شکوفایی خدمت‌رسانی به مردم در امور مربوط به زمین به نحو بهینه استفاده شود.
شهبازی تصریح کرد: خاک مهم‌ترین بستر تولید محصولات کشاورزی است و همه آحاد جامعه باید از آن محافظت کنند، این وظیفه فقط مختص سازمان امور اراضی کشور یا جهاد کشاورزی نیست.اراضی کشاورزی متعلق به نسل آینده هم هست وبایدبا تمام توان ازآن محافظت کنیم.
وی تاکید کرد: یکی از مشکلات بزرگ بخش کشاورزی خرد بودن اراضی کشاورزی است که کاهش قابلیت بازدهی و بهره‌وری اراضی را به دنبال دارد.تجمیع و یکپارچه‌سازی اراضی کشاورزی باید یکی از اساسی‌ترین اولویت‌های مدیریت امور اراضی در سطح استان و شهرستانها باشد.

دیگر خبرها

  • بالا بردن مشارکت مردم در حوزه‌های امور اراضی ضروری است
  • انتقال مفهوم کرامت به مردم ضروری است
  • ضرورت توسعه زیرساخت‌ها و راه‌ها در سیستان وبلوچستان
  • بیشترین خسارت بلوچستان سیل به جاده‌ها وارد شده است
  • هر جایی که مردم حاضر شدند نگرانی‌ها برطرف شد
  • بیشترین خسارت سیل به جاده‌ها وارد شده است
  • رئال روی مکرون را زمین می اندازد
  • مشکلات اراضی مردم در استان بوشهر برطرف شود
  • قابلیت دانلود تلوبیون نیاز به توسعه زیرساخت دارد
  • نخستین و بالاترین نیاز جامعه امنیت است