Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-16@19:43:08 GMT

مهدی تارتار: با تمام وجود مقابل گل گهر بازی می کنیم

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۱۲۰۹۹

مهدی تارتار، سرمربی نفت مسجدسلیمان به سه امتیاز دیدار برابر گل گهر فکر می کند.

مهدی تارتار، سرمربی نفت مسجدسلیمان در نشست خبری پیش بازی تیمش مقابل تیم گل‌ گهر سیرجان حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

مهدی تارتار در ابتدای صحبت هایش در کنفرانس خبری بیان کرد:

جا دارد قبل از شروع صحبت‌هایم در مورد بازی مقابل گل‌گهر سیرجان راجع به داوری بازی با فولاد آقای صفایی و همکارانشان قضاوت خوبی را انجام دادند فیلم بازی را دیدیم واقعا داوری خوبی را شاهد بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتظار داریم از داورهای دیگر برای بازی‌های آینده با توجه به اینکه با تیم‌هایی بازی داریم که در خطر سقوط هستند دقت لازم را داشته باشند و خدای ناکرده در حق تیمی اجحاف نشود. بازی سختی مقابل گل‌گهر داریم مثل همه بازی‌های دیگر و تیم‌هایی که در خطر سقوط هستند و دنبال کسب سهمیه هستند. تیم ما در میانه جدول قرار دارد نمی‌توانیم انگیزه مالی ایجاد کنیم و پاداش برای بازیکنانمان در نظر بگیریم. واقعا سخت است انگیزه دادن به بازیکنان و ما هم سعی می‌کنیم از بازیکنانی استفاده کنیم که انگیزه بیشتری دارند.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان تصریح کرد:‌

گل گهر در نیم فصل دوم نتایج خوبی کسب کرده است و جزو تیم‌هایی است که امتیازات خوبی جمع کرده است و کار ما را سخت‌تر می‌کند. این تیم ساختاری قوی، هیئت مدیره‌ای توانمند و کادر فنی باتجربه‌ای دارد که رأس‌ این تیم آقای مجید جلالی که استاد بنده است. بازیکنانی با کیفیتی در نیم‌ فصل جذب گل‌گهر شدند به هر حال ما یک پله از هفته قبل در جدول سقوط کردیم در جدول و دوست داریم به جای قبلی خود برگردیم و در پایان فصل رتبه هشتم داشته باشیم. از بازیکنان خواستیم با تمام وجودشان بازی کنند تا بتوانیم فردا سه امتیاز بازی را به دست بیاریم. باید یادی کنیم از هواداران که فردا در ورزشگاه نیستند از روزی که این اتفاق افتاده ما متضرر شدیم هواداران ما به عنوان یار دوازدهم خیلی به ما کمک کردند و هواداران پرشوری داریم و می‌خواهم برایمان دعا کنند و ما هم در پایان بازی شادشان کنیم.

 

مهدی تارتار در مورد نفرات مصدوم و محروم تیمش مقابل گل‌گهر سیرجان اظهار داشت:

خداراشکر بچه‌ها ما سالم هستند و بازیکن محرومی نداریم و با تمام نفرات آماده بازی مقابل گل‌گهر هستیم.

همچنین بخوانید:

نفت مسجد سلیمان - گل گهر سیرجان؛ آخرین تلاش ها برای بقا / پیش بازی

مجید جلالی در نشست خبری دیدار گل گهر و نفت مسجدسلیمان شرکت نکرد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مقابل گل گهر مهدی تارتار گهر سیرجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۲۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حکیمی: باید با تمام توان مقابل بارسا بازی کنیم

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن در بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا فرداشب میهمان بارسلونا خواهد بود.

اشرف حکیمی همراه لوئیس انریکه در نشست خبری پیش از این بازی شرکت کرد و امیدوار بود همراه همبازیانش در بازی خارج از خانه جواز صعود به دور نیمه نهایی را کسب کند.

برای شکست دادن بارسا چه کاری انجام می‌دهید؟ اشرف حکیمی در پاسخ به این سوال گفت:"ما می‌خواهیم برنده شویم، پس از اتفاقی که در پاریس افتاد، واقعاً می‌خواهیم این کار را انجام دهیم."

تاکتیک‌های پیش بینی شده؟

خوب تمرین کرده‌‌ایم، انگیزه‌ای برای صعود به نیمه نهایی داشته‌ایم. من در بازی رفت به دلیل محرومیت بازی نکردم. بازی خوبی انجام دادیم اما نتوانستیم برنده شویم. فردا زمان آن است که همه چیزمان را در زمین بگذاریم.

وضعیت امباپه چطور است؟

من او را مانند کل تیم با انگیزه می‌بینم. ما باید نتیجه را تغییر دهیم.

بعد از شکست 2-3 مقابل بارسا بازی را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

ما این ایده را داریم: ایجاد موقعیت‌های زیاد. ما فردا گل می‌خواهیم تا برنده شویم.

فصل جاری؟

مربی تلاشش را می‌کند، تغییر ایجاد کرده و در مورد خودم می‌دانید که در پست‌های مختلف بازی کرده‌ام. می‌نوانم در پست‌های مختلف در این زمینه به تیم کمک کنم.

لوئیس انریکه؟

او یک ایده برای بازی دارد: تسلط بر کل بازی، ایجاد فضاها، مثلث‌ها... او عجله‌ای برای حمله ندارد. ایده‌های او بسیار واضح است و این در هر بازی منعکس می‌شود.

ترس از چگونگی استقبال تماشاگران از پاری سن ژرمن؟

ما 11 بازیکن در مقابل 11 بازیکن هستیم. باید نشان دهیم که خوب هستیم. هواداران نمی‌توانند بازی را تغییر دهند.

اطلاعات دمبله درباره بارسا؟

او بارسا را خوب می شناسد، اما همینطور مربی‌ آن‌ها هم دمبله را خوب می‌شناسد. ما باید تمرکز داشته باشیم، همان سبک بازی را انجام می‌دهیم و باید کنترل بازی را در اختیار بگیریم.

دیگر خبرها

  • بازی‌های باقی‌مانده استقلال ترسناک است/ ۴ پیچ خطرناک که دور رفت نکونام امتیاز داد
  • طرفدار استقلالم و بازی مهدی قایدی را دوست دارم
  • پیش بازی بارسلونا و پاری سن ژرمن؛ آماده برای یک جنگ تمام‌عیار
  • حکیمی: باید با تمام توان مقابل بارسا بازی کنیم
  • غرورانگیز‌ ترین برد پرسپولیس با برانکو
  • عیدی در مسیر آتش‌بازی اورونوف (عکس)
  • خوشبختی هوادار با آخرین خرید (عکس)
  • (عکس) مهدی تارتار در بیمارستان بستری شد
  • مهدی تارتار راهی بیمارستان شد (+عکس)
  • مهدی تارتار راهی بیمارستان شد + عکس