Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمعی از مسؤولان استان سمنان در تمرین تیم فوتبال ساحلی سپاهان شهرداری سمنان حضور یافتند.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، انتشار گزارش «روایت تلخ قلعه سیمرغ| ایستاده در اوج نامهربانی‌ها!» با موضوع پیگیری دغدغه‌های تیم لیگ برتری فوتبال ساحلی سمنان و تلاش اصحاب رسانه در این زمینه، واکنش‌های مختلفی را در استان سمنان به همراه داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عباس گلرو، نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس ابتدا در تماس تلفنی با مهدی شریفی، سرمربی تیم فوتبال ساحلی سپاهان شهرداری سمنان، مسائل و مشکلات این تیم و فرایند آماده‌سازی بازیکنان را برای حضور پرقدرت در رقابت‌های لیگ برتر پیگیری کرد.

امشب هم با پیگیری ویژه‌ای که از سوی اصحاب رسانه سمنان صورت گرفت، جمعی از مسؤولان استان سمنان از جمله سیدعباس دانایی فرماندار شهرستان سمنان، مجتبی جانعلی مدیرکل ورزش و جوانان استان، حسین زیاری رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سمنان، سید حسین زرگر رئیس هیأت فوتبال استان سمنان و... در زمین فوتبال ساحلی سیمرغ سمنان حضور یافتند.

در همین قالب، ضمن بررسی مسائل و مشکلات این تیم، آیین بدرقه تیم فوتبال ساحلی سپاهان شهرداری سمنان با حضور مسؤولان استان سمنان انجام شد و حاضران برای کسب نتایج مطلوب در لیگ برتر، برای بازیکنان تیم آرزوی موفقیت کردند.

به گزارش فارس؛ مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی امسال با حضور ۱۲ تیم برگزار می‌شود و این رقابت‌ها به‌صورت مجتمع و در سه گروهِ چهار تیمی برگزار خواهد شد.

تیم سپاهان شهرداری سمنان در گروه خود با ایفا اردکان، موج‌سواران نوشهر و ملوان بندر گناوه هم‌گروه است.

رقابت‌ها از روز سه‌شنبه در یزد در مرحله رفت آغاز می‌شود. هر چهار تیم در یزد مستقر می‌شوند.

تیم فوتبال ساحلی سپاهان شهرداری سمنان در روزهای سه‌شنبه، چهارشنبه و جمعه مسابقه خواهد داشت و بدین ترتیب، دور رفت این رقابت‌ها تمام می‌شود.

سمنان در دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ساحلی ایران، میزبان است.

ورزشکاران تیم‌های هم‌گروه سمنان از ۳۱ مردادماه وارد سمنان می‌شوند و رقابت‌ها از یکم شهریورماه در زمین فوتبال ساحلی سیمرغ سمنان آغاز می‌شود.

انتهای پیام/2249/م/

منبع: فارس

کلیدواژه: فوتبال سمنان تمرین سپاهان نماینده مردم سمنان مهدی شهر و سرخه در مجلس مهدی شریفی فوتبال ساحلی نماینده مردم سمنان مهدی شهر و سرخه در مجلس مهدی شریفی استان سمنان لیگ برتر رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۲۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرادمند: خدا را شکر این سیلی را الان خوردیم

مدافع تیم فوتبال استقلال بابت پیروزی این تیم مقابل شمس آذر و بازگشت دوباره آبی‌پوشان به صدر جدول ابراز خوشحالی کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، محمدحسین مرادمند بعد از پیروزی استقلال مقابل شمس آذر در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر، اظهار داشت: بازی را بردیم و خدا را شکر می‌کنم.

هاشمی‌نسب: هواداران استقلال لایق این همه استرس نیستند

وی در مورد اینکه رقابت در بالای جدول لیگ برتر خیلی حساس است، گفت: کورس بالای جدول خیلی سخت است. ما شش فینال داریم، باید هر روز در تمرین بیشترین توان و تمرکزمان را در تمرین بگذاریم.

مدافع تیم فوتبال استقلال درباره چرایی شادی گلش و شباهت آن به شادی گل‌های محمد دانشگر تصریح کرد: شادی بعد از گل به خاطر دو تا از رفقای خوبم بود که در پایان فصل مصدوم شدند. دوست داشتم به یاد خوشحالی گل‌هایی که در این سال‌ها انجام دادند این شادی گل را به محمد دانشگر و مهدی مهدی‌پور تقدیم کنم.

مرادمند راجع به صحبت‌هایش با ابوالفضل جلالی پیش از ارسال ضربه کرنر که تبدیل به گل شد، خاطر نشان کرد: به او گفتم که توپ را روی تیر یک بریز. در واقع به او آدرس دادم که توپ را به کجا ارسال کند.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا تیمش در دقایق پایانی دو گل دریافت کرد، گفت: پنج دقیقه عدم تمرکز بود و آنقدر که باید و شاید در زمین تمرکز نداشتیم و دو گل خوردیم. خدا را شکر می‌کنم که این سیلی را الان خوردیم. باید بدانیم که در فوتبال باید 100 تمرکز را داشته باشیم. در کل خدا را شکر این سه امتیاز را گرفتیم.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • مرادمند: خدا را شکر این سیلی را الان خوردیم
  • ساحلی‌بازان به کشور بازگشتند
  • دانشگر با کتف در رفته تمرین می‌کند! (عکس)
  • ملوان از سپاهان مخفی شد
  • ۲۷ سری جهیزیه به نوعروسان اسلامشهری اهدا شد
  • تشکیل زنجیره انسانی حمایت از عملیات وعده صادق امروز در سواحل مازندران
  • تشکیل زنجیره انسانی حمایت از عملیات وعده صادق امروز در سواحل مازندران 
  • رئیس جمهور وارد سمنان شد
  • آخرین تمرین پرسپولیس پیش از سفر به آبادان
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس قبل از سفر به آبادان