Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام نیوز به نقل از العالم، جنبش جهاد اسلامی فلسطین به رژیم صهیونیستی درباره استمرار تجاوزات علیه شهروندان و کشاورزان فلسطینی هشدار داد.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین امروز یکشنبه در بیانیه‌ای تأکید کرد که استمرار تروریسم اسرائیلی به واکنش فلسطینیان منجر خواهد شد که در آن صورت رژیم اشغالگر مسئول عواقب آن خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بیانیه با اشاره به تجاوزات مکرر رژیم صهیونیستی علیه شهروندان و کشاورزان فلسطینی آمده که تجاوزات این رژیم علیه ملت فلسطینیان همچنان ادامه دارد و وحشیانه‌ترین شکل این جنایت‌ها نیز روز جمعه گذشته با شهادت خانم «دالیا السمودی» در جنین رخ داد.

طبق گزارش شبکه «فلسطین الیوم»، جهاد اسلامی در این بیانیه آورده است که شهیده السمودی مادر فلسطینی بود که در منزل خود در حال آماده‌سازی شیر خشک برای نوزاد شیرخواره‌اش بود که در نتیجه تیراندازی بی‌هدف نظامیان صهیونیست و اصابت گلوله به وی، به شهادت رسید.

جهاد اسلامی فلسطین افزود، تیراندازی بی‌هدف صهیونیست‌ها به سمت شهروندان فلسطینی در منازل و مزارع آن‌ها به طور مکرر ادامه دارد و نظامیان صهیونیست پیوسته از پشت سیم‌های خاردار به صورت بی‌هدف به سمت منازل شهروندان و مزارع فلسطینیان در شرق نوار غزه تیراندازی می‌کنند که تهدیدی آشکار برای غیرنظامیان است.

 

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: تجاوزات مرزی جهاد اسلامی فلسطینیان جهاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۲۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حامیان فلسطین نظامی صهیونیست را در فرانسه به دادگاه کشاندند

یک رسانه عبری زبان اعلام کرد، سازمان‌های مدافع فلسطینیان یک شهروند فرانسوی را که در ارتش اسرائیل در غزه حضور داشت به دادگاه کشاندند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه عبری خبرگزاری تسنیم، روزنامه یدیعوت آحارانوت اعلام کرد، یک شهروند فرانسوی که تابعیت مضاعف اسرائیل را هم دارد، و تصاویری از اقداماتش (جنایاتش) در نوار غزه را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده بود، توسط سازمان‌های دفاع از فلسطینیان تحت تعقیب قرار گرفت.

به اعتراف این رسانه عبری زبان، این شهروند فرانسوی که در ارتش اسرائیل خدمت می‌کرده در شماری از جنایات به وقوع پیوسته در جنگ شمشیرهای آهنین علیه فلسطینیان حضور داشته است.

براساس این گزراش، سه سازمان فرانسوی مدافع فلسطینیان در این شکیایت تاکید کردند که این نظامی فرانسویی در شکنجه شماری از فلسطینیان هم شرکت داشته و در جنگی حضور دارد که نماید نسل کشی می‌باشد.

این سازمان‌ها با استناد به تصاویر ویدیویی که این شهروند فرانسوی شخصا گرفته و یکی از نزدیکانش در فوریه گذشته در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته به شکنجه فلسطینیان اعتراف می‌کند، در این تصاویر شماری از فلسطینیان بازداشت شده نشان داده می‌شوند و دوربین به طرف یکی از فلسطینیان که دستانش از پشت بسته شده رفته و این نظامی می‌گوید: او را شکنجه کردند تا حرف بزند، کمرش را دیدید؟

در بخش دیگری از این ویدیو شمار دیگری از بازداشت شدگان فلسطینی دیده می‌شوند که با چشمان بسته روی زمین نشسته‌اند که خطاب فریاد می‌زند خفه شوید از فاحشه ها، حالا از 7 اکتبر لذت ببرید‌ای فاحشه ها.

سازمان‌های فرانسوی از دادستانی این کشور خواسته‌اندکه با توجه به دلایل محکم موجود فرد مذکور را تحت تعقیب قرار دهد.

به گفته وکیل این سازمان‌ها، او یک شهروند فرانسوی است که یونیفرم نظامی اسرائیلی این جنایات را مترکب شده است، پس او یک فرانسوی که دست به این جنایت زده است.

دادستانی فرانسه هنوز در این رابطه اظهار نظر نکرده است.

اعتراف رئیس اسبق ستاد کل ارتش اسرائیل به شکست در نوار غزهسخنگوی ارتش اسرائیل: ایران حمله وسیعی انجام داد

گفتنی است شمار زیادی از نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی که در حال حاضر در نوار غزه مشغول جنگ هستند، مزدورانی از کشورهای مختلف می‌باشند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حامیان فلسطین نظامی صهیونیست را در فرانسه به دادگاه کشاندند
  • حمله هوایی صهیونیست‌ها به آوارگان فلسطینی در جنوب غزه؛ هشت نفر شهید شدند
  • «وعده صادق» پاسخ مشروع ایران به تجاوزات صهیونیست‌ها بود
  • بازداشت جوان فلسطینی به دست نظامیان صهیونیست
  • بازداشت جوان فلسطینی به دست نظامیان صهیونیست در کرانه باختری+فیلم
  • حماس: جامعه جهانی توحش اسرائیل ضد اسرای فلسطینی را مهار کند
  • حمله‌های هوایی و توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی علیه غزه
  • سازمان ملل: اسراییل حمله شهرک نشینان به فلسطینیان را متوقف کند
  • حمله موشکی سنگین حزب الله علیه مواضع اسرائیل/نبرد شدید مقاومت فلسطین با ارتش اسرائیل در مرکز نوار غزه/شمار شهدای نوار غزه به ۳۳ هزار و ۸۴۳ نفر رسید
  • پاسخ ایران، بزرگ و بی‌نظیر بود/ تل‌آویو قادر به ادامه جنگ نیست