Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، موج برکناری مجریان صدا و سیما همچنان ادامه دارد و این بار مجری برنامه فوتبال یک از شبکه ورزش کنار گذاشته شده است آن هم در حساس ترین روزهای برگزاری لیگ یک.

برنامه فوتبال یک که مسابقات لیگ یک را پوشش می‌دهد، هر جمعه از شبکه ورزش پخش می‌شود منتهی این برنامه، جمعه این هفته روی آنتن نرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این خصوص به نوشته  «فوتبالی» اگر چه گفته شده تصادف مجتبی پوربخش مجری این برنامه و حادثه‌ای که برای او به وجود آمده باعث عدم پخش فوتبال یک شده اما اطلاعات حاکی از آن است که پخش نشدن این برنامه علاوه بر تصادف پوربخش دلیل دیگری داشته است.

یک منبع آگاه در شبکه ورزش گفت: «ماجرا مربوط به پخش ویدیویی از مصاحبه پوربخش با علی نظرمحمدی سرمربی تیم رایکای بابل است که باعث به وجود آمدن حساسیتهای زیادی شده و به همین دلیل گویا نه تنها برنامه فوتبال یک، تعطیل شده بلکه پوربخش هم از شبکه ورزش کنار گذاشته شده است.» 

در این ویدیو پوربخش شوخی هایی با نظرمحمدی می کند که البته امکان نوشتن آن هم وجود ندارد. ظاهرا پوربخش مثل برخی از مجریان شبکه های مختلف تلویزیونی علاقه ویژه ای به وایرال شدن دارد و احتمالا به همین دلیل چنین صحبتهایی را مطرح کرده است. صحبتهایی که خود نظرمحمدی هم از شنیدن و صحبت کردن درباره اش تعجب کرده بود اما او هم صحبتها را ادامه داد تا ماجرا به یک جنجال کشیده شود.

منبع آگاه در شبکه ورزش درباره تصادف پوربخش گفت: «اگر ایشان تصادف کرده برای آقای پوربخش آرزوی سلامت دارم. شاید ایشان خواسته بگوید اگر دیگر روی آنتن شبکه ورزش نمی آید، دلیلش تصادف است نه صحبتهایی که با نظرمحمدی مطرح کرده است. ایشان چند وقتی بود که در فضای مجازی هم کارهایی کرده بود و تذکراتی دریافت کرده بود اما به این تذکرات گوش نکرد. او پست ها و استوری هایی گذاشته بود که از یک مجری تلویزیونی شبکه ورزش بعید بود.»

کار به جایی رسیده که با توجه به کنداکتور شبکه ورزش، قرار است اتفاقات مربوط به هفته های پایانی «لیگ یک» از برنامه شبهای فوتبالی پخش شود تا مشخص شود که دیگر و تا اطلاع ثانوی نباید شاهد پخش برنامه فوتبال یک و همچنین تصویر پوربخش از شبکه ورزش باشیم.

کد خبر 538779 برچسب‌ها فوتبال - عمومی تلویزیون - صدا و سیما

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: فوتبال عمومی تلویزیون صدا و سیما برنامه فوتبال یک شبکه ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۲۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز دوشنبه ۲۷ فروردین از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات

ساعت پخش زنده دیدار تیم‌های فیورنتینا و جنوا، چلسی و اورتون، اوساسونا و والنسیا، آتالانتا و هلاس ورونا مقابل حریفان در لیگ‌های اروپا از شبکه ورزش، سایت آنتن و آپارات مورد توجه کاربران فضای مجازی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، دیدارهای مهم فوتبال امروز دنبال می‌شود که ساعت و لینک پخش همه این دیدارها در ادامه آمده است:

ساعت پخش زنده فوتبال امروز دوشنبه

لیگ حرفه‌ای امارات (الاتحاد کلبا - الوحده) ساعت ۲۰:۰۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌

سری آ ایتالیا (فیورنتینا - جنوا) ساعت ۲۰:۰۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه ورزش

سوپرلیگ ترکیه (آلانیا اسپور - گالاتاسرای) ساعت ۲۰:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌

سری آ ایتالیا (آتالانتا - هلاس ورونا) ساعت ۲۲:۱۵؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌

لیگ برتر انگلیس (چلسی - اورتون) ساعت ۲۲:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه ورزش

لالیگا اسپانیا (اوساسونا - والنسیا) ساعت ۲۲:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌

کد خبر 744749

دیگر خبرها

  • پربیننده ترین برنامه‌های صداوسیما مشخص شدند
  • «نون.خ۵» و «محفل» پربیننده‌ترین‌های رسانه ملی در نوروز و ماه رمضان ۱۴۰۳
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز دوشنبه ۲۷ فروردین از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • توجه به جایگاه مادران در برنامه «از مامان بگو»
  • کربکندی: باید ناکامی سپاهان کالبد شکافی شود/ مفاد قرارداد مانع برکناری مورایس شده است
  • مخاطب میلیونی تلوبیون
  • پژوهش در خدمت تحول
  • ببینید | شوخی مجری تلویزیون با موشک مورد استفاده در حمله سپاه به اسرائیل
  • توجیه مجری صداوسیما برای سفرش به کانادا
  • پخش برنامه قدرت اسلحه سازی ایران در تلویزیون + روز و ساعت پخش