Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیل گیتس بنیانگذار شرکت مایکروسافت با انتقاد از سیستم بهداشتی آمریکا گفت: بیشتر آزمایش‌های کرونا در این کشور کاملا "آشغال" (بی ارزش) هستند زیرا اعلام نتایج آن بسیار طولانی است.

به گزارش ایرنا، گیتس روز یکشنبه در مصاحبه‌ای در مورد تاخیر ارائه جواب آزمایش‌ها گفت: این اقدام حماقت است. اکثر آزمایش‌ها (کرونا) در آمریکا کاملا "آشغال" و بی‌فایده هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گیتس افزود: من فکر می‌کنم یک راه حل ساده وجود دارد و آن اینکه آزمایشگاه‌ها تنها در صورت اعلام نتایج در ۴۸ ساعت باید هزینه آزمایش را دریافت کنند.

به گفته گیتس، شرکت‌های پزشکی آمریکا به دنبال جذب مشتری و کسب پول هستند.

سال‌ها است که گیتس در مورد عدم آمادگی آمریکا برای مواجه شدن با یک ویروس همه گیری هشدار می‌دهد.

جواب آزمایش‌های کرونا در آمریکا به طور معمول بیش از یک هفته طول می‌کشد و به خاطر همین تاخیر، مقام‌های بهداشتی این کشور بیشتر اوقات به اعتبار این آزمایش‌ها اعتماد نمی‌کنند.

به دنبال شیوع ویروس کرونا در آمریکا و ناکارآمدی‌های دولت ترامپ در مهار این بیماری مرگبار تا کنون بیش از پنج میلیون نفر مبتلا به ویروس کرونا و ۱۶۵ هزار و ۷۴ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

با افزایش شمار مبتلایان به کرونا در آمریکا، کارشناسان هشدار داده‌اند که اقدامات دولت این کشور برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا کافی نیست.

لینک کوتاه: asriran.com/0036wC

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: کرونا کرونا در آمریکا آزمایش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۲۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش صادرات از گمرک شهرستان پلدشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، گمرک شهرستان پلدشت  تنها گذرگاه پایانه صادراتی و ترانزیتی  کشور‌های  ایران- آذربایجان و کریدور غرب به شرق و شمال به جنوب در کشورمان و نزدیکترین مسیر برای رساندن کالا‌های ترانزیتی به کشور‌های آسیای میانه و منطقه قفقاز است.

مدیر گمرک شهرستان پلدشت با بیان اینکه روزانه ۳۰۰ کامیون از مرز پلدشت تردد می‌کند به ترانزیت کالا در این گمرک اشاره کرد و گفت: در سال ۱۴۰۲  به میزان ۹۶۰ هزار تن و به ارزش  ۵ میلیارد و ۱۴۶  میلیون دلار به مقصد کشور‌های آسیایی و اروپایی ترانزیت شده که نسبت به سال ما قبل آن  ۹۰ درصد رشد داشته است.

دادرس  در خصوص صادرات  کالا از گمرک پلدشت  گفت: در سال گذشته به میزان ۳۸۶ هزار تن  به ارزش ۶۱۰ میلیون دلار  انواع کالا‌های صادراتی سایر گمرکات از مرز این گمرک خارج، و همچنین به ارزش ۱۶  میلیون دلار انواع کالا‌های ایرانی از طریق گمرک پلدشت به مقصد کشور‌های آسیایی و اروپایی صادر شده است که نسبت به سال ما قبل آن  ۱۵ درصد رشد داشته است.

پایانه و گمرک شهرستان پلدشت با قدمتی بیش از سی سال  چهارمین  مرز  ارتباطی کشورمان با جهموری آذربایجان هست  که  سالانه ارزش مبادلات تجاری در این گمرک به ۶ میلیارد دلار می‌رسد.

دیگر خبرها

  • افراد بزرگسال تا ۸۰۰ بار در روز صورت خود را لمس می‌کنند/ ما چطور مریض می‌شویم؟
  • سازندگان واکسن برکت از قهرمانان ملی هستند/ روایتی متفاوت از یک دستاورد علمی
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۹ فروردین؛ ۳۳ فوتی و ۵ ابتلای جدید
  • راز کثیف؛ دستان ما چگونه بیماری‌ها را انتقال می‌دهند؟
  • افزایش صادرات از گمرک شهرستان پلدشت
  • استفاده از ربات ۱۸۵ هزار یورویی هوش مصنوعی در پرورش لاله‌های سالم
  • دستان ما چگونه بیماری‌ها را منتشر می‌کنند؟
  • محاسبه مالیات بر ارزش افزوده با نرخ ۱۰ درصد
  • قیمت واقعی دلار اعلام شد/ تا یک ماه دیگر نرخ دلار به این عدد می‌رسد
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا