Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار سرتیپ دوم پاسدار سید یوسف مولایی عصر روز یکشنبه در آیین آغاز دومین مرحله رزمایش کمک های مومنانه استان البرز که به صورت متمرکز استانی در ورزشگاه انقلاب کرج و نواحی سپاه استان آغاز شد، افزود: در این مرحله از رزمایش کمک های مومنانه یکی از جلوه های ایثار، گذشت، علوی، سیدی، فاطمی و حسنی را شاهد خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت:‌ این رزمایش ها یکی از بزرگترین اقداماتی است که دنیا را مبهوت خود کرده که در ایران مردم آنقدر به فکر هم هستند و به کمک هم می شتابند و هر اتفاقی که در کشور ما رخ دهد، مورد توجه دشمن است.

وی گفت: با شیوع بیماری کرونا تعدادی از مردم از لحاظ سلامت و معیشتی آسیب دیدند ولی آرامش از تمام مردم کشور رفته است زیرا نگران آسایش و آرامش هموطنان خود هستند.

مولایی با بیان اینکه در نخستین دوره از دومین مرحله رزمایش کمک های مومنانه ۳۵ هزار بسته معیشتی در سراسر استان بین آسیب دیدگان از کرونا و مردم محروم توزیع می شود، افزود: ولی به دلیل همدلی مردم شاید بیش از ۲ برابر این عدد توسط مردم در مساجد و پایگاه های بسیج تهیه و توزیع شده است.

وی این رزمایش را یک کار مردمی دانست و اظهار داشت: در این میان سپاه و بسیج، بنیاد مستضعفان،‌کمیته امداد، ستاد اجرایی فرمان امام، بهزیستی،‌هیات رزمندگان، آستان قدس رضوی، شهرداری و... نیز همیاری کرده اند.

همراه با توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی، ۱۵۰ سری جهیزیه برای زوج های جوان کم برخوردار نیز تهیه شده است که ۲۵ سری آن در روز عید سعید غدیر خم و مابقی آن امشب همراه با توزیع بسته های معیشتی توزیع می شود.

دومین مرحله رزمایش کمک های مومنانه در استان البرز با فرمان فرمانده سپاه استان البرز با رمز «یا علی بن ابیطالب (ع) (سه بار)» در مرکز استان و نواحی سپاه البرز آغاز شد.

برچسب‌ها سپاه پاسداران انقلاب اسلامی رزمايش همدلی یوسف مولایی استان البرز پروندهٔ خبری رفتار مومنانه و همدلانه ایرانیان در روزگار کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی رزمايش همدلی یوسف مولایی استان البرز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی رزمايش همدلی یوسف مولایی استان البرز رزمایش کمک های مومنانه استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۲۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روزانه ۳۰۰ تن گوشت گرم وارداتی در تهران و البرز توزیع می شود

منصور پوریان در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: بنابر آمار جمعیت دام سبک نسبت به سال های پیش گسترده بوده که این امر نیازمند بازار مناسب است.

به گفته او، بنابر اعلام مرکز آمار جمعیت دام سبک ۷۲ میلیون راس و دام سنگین ۷.۵ میلیون راس است که براین اساس کمبودی در عرضه گوشت نداریم.

پوریان از توزیع روزانه ۲۵۰ تا ۳۰۰ تن گوشت گرم وارداتی در تهران و البرز خبر داد و گفت: بنابر برنامه ریزی های صورت گرفته واردات گوشت گرم در سایر استان ها توزیع می شود به طوریکه واردات به ۶۰۰ تن در روز می رسد.

رئیس شورای تامین کنندگان دام ادامه داد: واردات و توزیع مناسب گوشت منجر به اشباع شدن بازار می شود که در نتیجه این امر موجب شده تا دام زیادی روی دست تولیدکننده بماند که صادرات دام سیاست مناسبی در راستای تنظیم بازار و تعدیل قیمت محسوب می شود.

او با بیان اینکه واردات کماکان ادامه دارد، افزود: با توجه به حجم بالای واردات و افزایش جمعیت دامی تولید داخل، روند کاهشی به خود می گیرد و قیمت ها متعادل می‌شود.

پوریان گفت: عرضه گسترده دام زنده داخلی در نهایت منجر به دستیابی به قیمت واقعی گوشت قرمز تولید داخل می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق باعث افتخار مردم ایران و تاریخ ساز شد
  • روزانه ۳۰۰ تن گوشت گرم وارداتی در تهران و البرز توزیع می شود
  • فلسفه وجودی سپاه، فدایی شدن است
  • تجلیل جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شهید غیرت
  • تبدیل روشنایی خیابان آذربایجان شهرستان شاهین دژ به LED
  • بازگشت ۲۲ هزار میلیارد تومان به بیت‌المال در استان البرز
  • مصوبات شورای مسکن در شهرجدید مهستان، گره نهضت ملی مسکن در این شهر را باز کرد
  • توزیع بیش از ۸ میلیارد ریال فطریه میان مددجویان بهزیستی البرز
  • موفقیت های سپاه مرهون ولایتمداری است
  • عملیات وعده صادق هیمنه استکبار را شکست