Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد با اشاره به اینکه رسانه‌ها در دوران کرونا پا به پای مدافعان سلامت فعالیت کردند، گفت: استان گلستان استان مظلوم یا ناشناخته‌ای است و خبرنگاران استان باید صدای آن را به کشور برسانند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، محمد خدادی عصر امروز در مراسم روز خبرنگار که به صورت ویدئوکنفرانس در استانداری گلستان برگزار شد، با اشاره به نام خوب و پرآوازه گلستان در فعالیت‌های انقلابی، اظهارداشت: مردمان این دیار در دوران انقلاب و جنگ تحمیلی در همه عرصه‌ها حاضر بودند وشما خبرنگاران از نسل مردان و زنان هستید که مجاهدانه در آن زمان تلاش کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به جریان رسانه‌ای امروز در دنیا، تاکید کرد: قدرت اصلی در دنیا قدرت رسانه و آنچه امروز آمریکا را قدرتمند کرده برتری اطلاعاتی است امروز هر فردی اطلاعات بیشتری دارد از قدرت بیشتری برخوردار است.

خدادی اظهار داشت: امروز در دنیا رسانه ای نباید مانند روز قبل باشد بلکه متفاوت است، امروز جریان اطلاعات از انحصار خارج شده و نکته آخر اینکه رسانه برای زمان وقوع خبر نیست بلکه برای بعد از آن است.

معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد با اشاره به اینکه رسانه‌های دنیا به دنبال افزایش قدرت محتوا هستند و نه خود خبر، تصریح کرد: باید قدرت محتوا را بالا ببریم بحران رسانه‌ای که ما امروز داریم بحران کمیت است، امروز 13 هزار رسانه در کشور فعال است.

مفهوم جهاد و انقلابی‌گری با رسانه‌ها نهادینه می‌شود؛ لزوم توجه ویژه رسانه ملی به ظرفیت‌های چابهارمفهوم جهاد و انقلابی‌گری با رسانه‌ها نهادینه می‌شود؛ لزوم توجه ویژه رسانه ملی به ظرفیت‌های چابهارسخنان وزیر لبنانی درباره بازی‌های رسانه‌ای با فاجعه بیروت پس از اعلام استعفای خود

وی با بیان اینکه 6 هزار و500 خبرنگار فعال در عرصه خبررسانی داریم که بیمه نیستند، افزود: باید به همین میزان محتوا تولید کنیم آیا به این رسیده‌ایم؟ ما نرسیده این پس این فرصت خوبی است که نگاه‌ها عوض شود و محتوا را پرورش دهیم و کمی سازی کنیم.

وی افزود: مدیران دستگاه‌ها باید بدانند امروز دیوارها شیشه‌ای شده و همه چیز در نظر همه قرار گرفته است پس باید به دنبال شریک‌سازی باشند که با ارتباط و تعامل ایجاد می‌شود.

خدادادی تصریح کرد: باید رسانه‌ها به نقش مردم توجه کنند و در این تعامل از مردم کمک گرفته شود تا مشکلات مطرح و حل شود، امروز شما خبرنگاران وظیفه دارید آنچه دیده نمی‌شود را نشان دهید.

معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد با اشاره به اقتصاد رسانه‌ای گفت: باید عرضه و تقاضا در فضا رسانه‌ای متعادل شود این در دنیا شکل گرفته ولی در کشور ما هنوز شکل نگرفته است.

خدادی به تلاش‌های یک‌سال اخیر وزارت ارشاد در حمایت از مطبوعات اشاره کرد و افزود: یارانه کاغذ برای همه مطبوعات نوشتاری تامین شد و در زمینه کرونا هم تسهیلات به خبرنگاران آسیب دیده از این ویروس که در سامانه ثبت‌نام کرده بودند، اختصاص یافت.

معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد با اشاره به فعالیت رسانه‌ها در دوران کرونا هم گفت: رسانه‌های ما قدرت و مهارتش را به خوبی نشان دادند و پا به پای مدافعان سلامت فعالیت کردند.

انتهای پیام/581/ ز

R41471/P/S6,70/CT11 بیشتر بخوانید... مفهوم جهاد و انقلابی‌گری با رسانه‌ها نهادینه می‌شود؛ لزوم توجه ویژه رسانه ملی به ظرفیت‌های چابهار جمالی نوبندگانی: درگیری‌های جناح‌های سیاسی به جریان تحریف کمک می‌کند/ ضعف رسانه‌ای قابل چشم‌پوشی نیست کارگاه آموزشی آنلاین قوانین رسانه‌ای فوتبال برگزار می‌شود قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... مفهوم جهاد و انقلابی‌گری با رسانه‌ها نهادینه می‌شود؛ لزوم توجه ویژه رسانه ملی به ظرفیت‌های چابهار جمالی نوبندگانی: درگیری‌های جناح‌های سیاسی به جریان تحریف کمک می‌کند/ ضعف رسانه‌ای قابل چشم‌پوشی نیست کارگاه آموزشی آنلاین قوانین رسانه‌ای فوتبال برگزار می‌شود پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ جزئیات آتش‌سوزی در بازار پردیس کیش /بخشی از بازار ‌کاملاً تخریب شد / یک نفر جانش را از دست داد + تصاویر ۲ بیش از ۲میلیون تن ذرت در کشور گم شد/ مرغداران همچنان از بازار آزاد دان می‌خرند ۳ ‌اعزام ۶ تیم ارزیاب به منطقه گیلانغرب/ زلزله خسارتی نداشت/ وضعیت در شهر عادی شد ۴ کرونا پر شتاب در استان فارس می‌تازد؛ افتتاح یک فروشگاه خصوصی با ازدحام جمعیت ۵ اختصاصی| دستور معاون اول رئیس‌جمهور و وزیر دادگستری برای توقف واگذاری ماشین‌سازی + سند‌ ۶ عامل انفجار صوتی زاهدان دستگیر شد ۷ افاضلی: شناخت خوبی از حریف داریم/ پارس جنوبی جم مثل خانواده من است ۸ کرمانشاه مقصد گردشگران سلامت از کشور عراق / ۴ پروژه بزرگ گردشگری سلامت در استان اجرا می‌شود مهمترین اخبار استانها گزارش ویدئویی| روایت بانوی تازه مسلمان‌شده ژاپنی از دین اسلام / آرزو‌یم شنیدن اذان ‌بود / حضرت علی(ع) زندگی‌ام را دگرگون کرد گزارش ویدئویی| اقدام جهادی ‌نیروی دریایی سپاه در بندرماهشهر/ اجرای طرح ویزیت رایگان از سوی گروه‌های جهادی چراغ کرونا در هرمزگان کم سو شد / مردم به هیچ وجه دستورالعمل‌های بهداشتی را رها نکنند رئیس هیئت پزشکی اصفهان: فعالیت مدارس فوتبال فعلاً ممنوع است/ اختلاف سازمان لیگ و فدراسیون درباره افسران سلامت مهمترین اخبار تسنیم ناکامی برایان هوک؛ سرنوشت سریالی «احمق‌های درجه یک» در جنگ اراده‌ها با ایران موسوی: عامل بمباران‌ هسته‌‌ای ژاپن به جای پاسخگویی مدعی مقابله با سلاح‌های کشتار جمعی است ترجمه خاطرات بازماندگان حمله هسته‌ای آمریکا به ناگازاکی در ایران؛ روزی که همه‌چیز دود و خون شد بایدن درباره عواقب انتخاب دوباره ترامپ هشدار داد دلایل غرب برای حفظ بازیگری استعماری در لبنان بعد از باخت در بازی استراتژیک درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزیر فرهنگ و ارشاد با اشاره رسانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۲۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) تصویری از رژه گشت کمیته در دهه شصت

با پیروزی انقلاب، هسته‌های اولیه کمیته‌ها در مساجد ایجاد شد. در هر کمیته یک روحانی نقش سرپرستی داشت. محمدرضا مهدوی کنی اولین سرپرست کمیته‌ها بود. کمیته‌ها فعالیت‌های امنیتی و انتظامی متفاوتی داشتند، اما وظایفی مشابه گشت ارشاد نیز برعهده داشتند. گشت جندالله و پاترول‌های سبز رنگ کمیته فصل مهمی از فعالیت‌های کمیته در حوزه حجاب بودند. پس از پایان این دوره و آغاز دهه هشتاد، گشت ارشاد وظیفه مقابله با بدحجابی را برعهده گرفت.

منبع: انتخاب

سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • خزعلی: گنبد آهنین رژیم غاصب با قدرت رسانه فرو ریخت
  • اثرات ساعات کاری طولانی بر سلامت دوران میانسالی
  • موشک‌های نقطه‌زن؛ نشان دهنده قدرت علمی ایران
  • اخذ مجوز جذب یک هزار نخبه علمی توسط وزارت نیرو
  • ببینید | قدرت عجیب سلاح تک تیرانداز ایرانی از زبان معاون وزیر دفاع
  • عملیات وعده صادق قدرت ایران را نشان داد/ مدافعان رژیم صهیونیستی باید مجازات شوند
  • (عکس) تصویری از رژه گشت کمیته در دهه شصت
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است/ دوران شیوع کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است / دوران کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • مجلس زمینه فعالیت مدافعان کشور برای کسب قدرت بازدارندگی را فراهم کرد