Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@17:24:43 GMT

پلوسی بسته حمایتی ترامپ را غیرقانونی خواند 

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۱۲۲۸۰

پلوسی بسته حمایتی ترامپ را غیرقانونی خواند 

به گزارش ایرنا، نانسی پلوسی روز یکشنبه در مصاحبه با شبکه سی ان ان تصریح کرد: نظر من همانند اظهارات سناتور «بن ساس» است که می‌گوید دستورات اجرای ترامپ غیرقانونی است. 

پلوسی در پاسخ به اینکه آیا شما در صدد مسدود کردن این دستورات هستید؟ گفت: در حال حاضر ما می‌خواهیم نیازهای مردم آمریکا را برطرف کنیم و همانطور که مشاوران حقوقی می‌گویند، این دستورات به طور کلی غیرقانونی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پلوسی در پاسخ به این سؤال که آیا دموکرات‌ها مایل به ادامه مذاکره درباره بسته حمایت کرونا هستند؟ گفت: خوب ما مجبوریم. 

با به بن بست رسیدن بسته جدید محرک مالی در آمریکا ترامپ روز شنبه با امضای چهار دستور اجرایی، با اختصاص ۴۰۰ دلار بیشتر مزایای بیکاری در هفته موافقت کرد. دیگر دستورات اجرایی او شامل تعلیق مالیات دستمزد آمریکایی‌هایی است که در سال کمتر از ۱۰۰ هزار دلار درامد دارند. انتظار می‌رود این اقدامات در دادگاه از سوی دموکرات‌ها به چالش کشیده شود. 

براساس گزارش روز جمعه موسسه آسپن، نزدیک ۴۰ میلیون آمریکایی تا پایان سال با خطر اخراج مواجه هستند و در حالی که اقتصاد آمریکا در ژوئیه (تیر) با افزایش ۱. ۸ میلیون شغل جدید مواجه بود در مقایسه با ماه ژوئن (خرداد) این روند کاهش داشته است. 

به دنبال شیوع ویروس کرونا در آمریکا و ناکارآمدی‌ دولت ترامپ در مهار این بیماری مرگبار تا کنون بیش از پنج میلیون نفر مبتلا به ویروس کرونا و ۱۶۵ هزار و ۷۴ نفر جان خود را از دست داده‌اند. 

با افزایش شمار مبتلایان به کرونا در آمریکا، کارشناسان هشدار داده‌اند که اقدامات دولت این کشور برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا کافی نیست. 
 

برچسب‌ها ویروس کرونا دونالد ترامپ ایالات متحده آمریکا نانسی پلوسی پروندهٔ خبری هراس جهانی از ویروس کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا دونالد ترامپ ایالات متحده آمریکا نانسی پلوسی ویروس کرونا دونالد ترامپ ایالات متحده آمریکا نانسی پلوسی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۲۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیوع آنفلوانزای پرندگان در آمریکا

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از سی ان ان، این هشداری است که توسط دانشمند ارشد سازمان جهانی بهداشت، دکتر «جرمی فارار» صادر شد.

فارار گفت: «ما باید مراقب باشیم که اگر مورد H۵N۱ به انسان با سرایت انسان به انسان را مشاهده کردیم فوراً با دسترسی به واکسن‌ها، درمان‌ها و تشخیص‌ها پاسخ دهیم.»

در موارد نادر، H۵N۱ می‌تواند انسانی را آلوده کند که به طور مداوم در تماس نزدیک با حیوانات آلوده بوده است، همانطور که در اوایل این ماه در یک گاودار تگزاسی اتفاق افتاد، اما تاکنون انتقال انسان به انسان به ندرت مشاهده شده است.

با این حال، این ویروس عمدتاً در پستاندارانی ظاهر می‌شود که نسبت به پرندگان بسیار نزدیک به انسان هستند.

فارار گفت: «البته نگرانی بزرگ این است که این ویروس اکنون تکامل یافته و توانایی آلوده کردن انسان‌ها را داراست.»

به گفته سازمان جهانی بهداشت، تعداد تلفات ممکن است فاجعه بار باشد: از سال ۲۰۰۳، تنها ۸۸۹ مورد ابتلاء به آنفلوانزا مرغی انسانی در سراسر جهان شناخته شده است، اما در ۴۶۳ (۵۲٪) از این موارد، فرد مبتلا فوت کرده است.

ویروس دخیل در یک مورد انسانی گزارش شده در این ماه در تگزاس توسط مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های ایالات متحده مورد مطالعه قرار گرفته است و گفته شده که به نظر می‌رسد نسبت به داروهای ضد ویروسی موجود آسیب پذیر است.

شیوع فعلی H۵N۱ در میان گله‌های گاو ایالات متحده در هشت ایالت تگزاس، نیومکزیکو، کانزاس، داکوتای جنوبی، آیداهو، میشیگان، اوهایو و کارولینای شمالی گزارش شده است.

کد خبر 6086946

دیگر خبرها

  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • پلوسی: نتانیاهو مانع صلح است، باید استعفا کند
  • پلوسی خواستار استعفای نتانیاهو شد
  • شیوع آنفلوانزای پرندگان در آمریکا
  • تصویب کمک ۹۵ میلیارد دلاری برای اوکراین و اسرائیل در سنا
  • نانسی پلوسی: نتانیاهو باید استعفا کند
  • نانسی پلوسی: نتانیاهو مانع صلح است و باید استعفا کند
  • حمایت از بیماران سلیاکی با بسته‌های حمایتی
  • اول خرداد آخرین مهلت استفاده از بسته حمایتی ویژه مادران
  • کمک ۲۳ میلیاردی موسسه خیریه‌ای شیرازی به سیل سیستان‌وبلوچستان