Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-03-29@10:42:16 GMT

روزِ سرنوشت شماره ۱۰ استقلال

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۱۲۳۰۵

    به گزارش جام نیوز، استقلال تهران باید در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام حذفی در ورزشگاه آزادی به مصاف سپاهان اصفهان برود. این دیدار حساس فردا(دوشنبه) از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه آغاز می‌شود. با اعلام مجید نامجو مطلق در نشست خبری پیش از این دیدار، شیخ دیاباته و فرشید اسماعیلی به دلیل مصدومیت بازی را از دست دادند و به سرنوشت امیرارسلان مطهری دچار شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدین ترتیب آبی‌پوشان تهرانی با سه غایب مهم پا به دیدار سرنوشت‌ساز برابر طلایی‌پوشان اصفهانی می‌گذارند.

 

با توجه به مصدوم‌های قبلی و جدید، فرهاد مجیدی برای جدال فرداشب تنها یک مهاجم دارد و آن هم مهدی قایدی است. شماره ۱۰ جوان استقلال که در هفته‌های اخیر و پس از شروع مجدد مسابقات نتوانسته گلزنی کند باید به عنوان اصلی‌ترین امید گلزنی استقلال وارد میدان شود. او که در این مدت تنها ۲ پنالتی برای تیمش گرفته بارها در موقعیت گلزنی قرار داشت اما همه را یکی پس از دیگری به هدر داده است و به شدت تحت فشار قرار دارد. قایدی بعد از بازی با شهرخودرو هم در پستی اینستاگرامی از هواداران تیمش عذرخواهی کرد و در دیدار برابر سپاهان هم بعد از تعویض در آغوش مجیدی بغضش ترکید تا مشخص شود خودش نیز از لحاظ روحی اوضاع به‌سامانی ندارد و اعتماد به نفس خوبی که پیش از کرونا به دست آورده بود را از کف داده است.

 

با این وجود بازی برابر سپاهان می‌تواند پایان‌بخش روزهای تلخ قایدی باشد و حکم یک جرقه تازه را ایفا کند. این مهاجم بوشهری که در این فصل و در مجموع مسابقات لیگ و لیگ قهرمانان آسیا ۱۱ گل زده هنوز در جام حذفی موفق به گلزنی نشده است و از آخرین گلی که در تمام مسابقات زده ۱۹۱ روز می‌گذرد. قایدی در تاریخ ۱۲ بهمن سال ۱۳۹۸ موفق شد دروازه نفت مسجدسلیمان را باز کند اما بعد از آن موفق به انجام این کار نشد. با این وجود دیدار برابر سپاهان می‌تواند پایانی باشد بر روزهای تلخ باشوی استقلالی‌ها. حالا نوبت اوست تا بعد از ارسلان مطهری و شیخ دیاباته، تیمش را نجات دهد.

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: مهدی قایدی مجیدی نیوز بازیکن جام گزارش استقلال فوتبال جام نیوز فرهاد مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۲۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین بازیکنان سپاهان با حضور هواداران در نقش‌جهان

 مدیر تیم فوتبال سپاهان گفت: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، تمرینات سپاهان طبق نظر سرمربی تیم به منظور آماده‌سازی تیم برای دیدار مقابل تراکتور برگزار می‌شود و در این تمرینات، موارد تاکتیکی مد نظر کادر فنی دنبال می‌شود.


رضا فتاحی افزود: هواداران سپاهانی و اصحاب رسانه می‌توانند روز جمعه با حضور در ورزشگاه نقش‌جهان، تمرین تیم را از نزدیک تماشا کنند.


وی گفت: حضور هواداران در کنار بازیکنان و کادر فنی تیم باعث انگیزه‌بخشی و ارتقای شرایط روحی بازیکنان تیم پیش از دیدار مقابل تراکتور خواهد شد.


فتاحی با اشاره به شرایط تیم سپاهان در آغاز سال جدید و برنامه‌های تمرینی این تیم افزود: تمرینات تیم سپاهان پس از یک هفته تعطیلی، از روز دوشنبه ۶ فروردین باحضور کادر فنی و بازیکنان تیم، در زمین شماره ۲ باغ فردوس اصفهان از سر گرفته شد.


با توجه به عدم امکان میزبانی از هواداران  سپاهان در زمین شماره دو مجموعه باغ فردوس اصفهان به دلیل نبود سکو و تعویض چمن زمین شماره یک باغ فردوس، تمرین روز جمعه تیم در ورزشگاه نقش‌جهان برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • علامت سوال بزرگ در ذهن ژوزه مورایس برای دیدار با تراکتور
  • فروردین سرنوشت‌ساز برای اوسمار ویرا/ استقلال و سپاهان متوقف می‌شوند؟
  • فروردین سرنوشت ساز برای اوسمار ویرا/ استقلال و سپاهان متوقف می شوند؟
  • پیگیری تمرینات تراکتور برای بازی با سپاهان
  • شب داغ بازی‌های دوستانه؛ تساوی برزیل و اسپانیا و ادامه اوج‌گیری آلمان
  • تمرین بازیکنان سپاهان با حضور هواداران در نقش‌جهان
  • قایدی با توپ پُر و گل در تیم ملی
  • مهدی قایدی بهترین شد
  • ببینید | برد ایران برابر ترکمنستان | صعود به مرحله بعد با طلسم شکنی
  • برد شیرین ایران برابر ترکمنستان/ جشن صعود با طلسم‌شکنی تیم ملی