Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر کار لبنان پس از نشست امروز هیات دولت این کشور تاکید کرد که دولت لبنان هیچ تصمیمی برای استعفا ندارد.

به گزارش قدس آنلاین، وزیر کار لبنان روز یکشنبه تاکید کرد که دولت این کشور هیچ تصمیمی برای استعفا ندارد.

«لمیا یمین» وزیر کار لبنان پس از نشست یکشنبه کابینه که به ریاست «حسان دیاب» نخست وزیر این کشور برگزار شد تاکید کرد: «هیچ تصمیمی برای استعفای دولت در کار نیست».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«عماد حب الله» وزیر صنعت لبنان هم در حین خروج از جلسه امروز هیات دولت لبنان گفت: «دولت مقاوم است. ما به کار خود ادامه می‌دهیم و به مسئولیت خود در قبال مردم عمل می‌کنیم».

پایگاه خبری «لبنان 24 » هم به نقل از منابع موثق خود اعلام کرد که خبری از استعفای وزرای جریان المرده (حزب مارونی‌ها) یا الطاشناق (حزب ارمنی‌ها) از دولت دیاب نیست و جایگزین «منال عبدالصمد» وزیر اطلاع رسانی هم که امروز استعفا داد، مشخص است.

به دنبال آشوب‌ روز گذشته در بیروت که با تحریک رسانه‌های وابسته به جریان غربگرای 14 مارس به بهانه اعتراض به وضعیت معیشتی و انفجار بندر بیروت، برپا شده بود، وزیر محیط زیست و توسعه اداری و وزیر اطلاع رسانی لبنان امروز از سمت خود استعفا دادند.

از سوی دیگر «نعمة افرام» یکی دیگر از نمایندگان پارلمان لبنان نیز استعفای خود را اعلام کرد تا وی ششمین نماینده‌ پارلمان لبنان باشد که پس از وقوع انفجار در بندر بیروت از پارلمان کناره‌گیری می‌کند.

استعفای این دو وزیر لبنانی در شرایطی است که این کشور با بحران سیاسی و اقتصادی جدید حاصل از انفجار مهیب هفته گذشته مواجه شده است، انفجاری که تا کنون ۱۵۸ کشته و ۶۰۰۰ زخمی بر جای گذاشته است.

«حسان دیاب» نخست وزیر لبنان نیز دیروز گفت که بدون برگزاری انتخابات پارلمانی زودهنگام نمی‌توان از بحران فعلی خارج شد و خواستار برگزاری انتخابات پارلمانی زودهنگام طی دو ماه آینده شد.

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: لبنان دولت استعفا وزیر کار لبنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۲۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استعفای ناگهانی فرمانده یگان « اشباح » ارتش اسرائیل

منابع عبری چهارشنبه شب گزارش دادند که پس از استعفای رئیس بخش اطلاعات نظامی صهیونیست‌ها، فرمانده یگان ویژه «رفائیم» نیز به طور ناگهانی از سمت خود استعفا داده است.   با طولانی شدن جنگ و به اذعان محافل عبری با گذشت ۷ ماه از جنگ در جنوب و شمال اراضی اشغالی که بدون هیچ دستاورد محسوسی برای صهیونیست‌ها عجین شده است اکنون، شکاف‌ها و اختلافات با کناره‌گیری فرماندهان نظامی و مقامات سیاسی تل آویو به علت ناکامی در جنگ غزه رنگ و بوی جدی‌تری گرفته است.   منابع خبری گزارش دادند که پس از استعفای رئیس بخش اطلاعات نظامی و تصمیم فرمانده منطقه مرکزی ارتش رژیم صهیونیستی برای استعفا، فرمانده یگان ویژه «رفائیم» نیز به طور ناگهانی از سمت خود استعفا داده است.   پیش از این، شبکه خبری المیادین چهارشنبه شب به نقل از منابع عبری زبان گزارش داده بود که فرمانده یگان ویژه «رفائیم» که از آغاز حمله زمینی به غزه به طور پیوسته و مداوم در این باریکه جنگیده است، به دفیر حیفر فرمانده مافوق خود ابلاغ کرده که قصد دارد استعفا دهد.   در همین ارتباط، مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از روزنامه عبری زبان یدیعوت آحرونوت اعلام کرد که فرمانده یگان ویژه اشباح در ارتش رژیم صهیونیستی که هم اکنون در نوار غزه مستقر است، به طور ناگهانی از سمت خود استعفا داده است.   به نوشته این روزنامه عبری، این فرمانده صهیونیستی هم به دو افسر ارشد دیگر یعنی مسئول شعبه اطلاعات نظامی ارتش و فرمانده منطقه مرکزی ارتش پیوست که تصمیم به استعفا گرفتند. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • استعفای ناگهانی فرمانده یگان ویژه ارتش رژیم صهیونیستی
  • استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش اسرائیل
  • استعفای ناگهانی فرمانده یگان « اشباح » ارتش اسرائیل
  • استعفای فرمانده یگان ویژه ارتش رژیم صهیونیستی
  • استعفای فرمانده یگان ویژه «اشباح» از ارتش رژیم اسرائیل
  • یک استعفای جنجالی دیگر در ارتش اسرائیل
  • استعفای ناگهانی فرمانده یگان ویژه «اشباح» از ارتش رژیم صهیونیستی
  • دومینوی استعفاها در رژیم صهیونیستی
  • وزیر ناتوان و برکنار شده چطور استاندار مازندران می‌شود؟
  • المنار: موج استعفای مقامات صهیونیست در راه است