Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@19:26:33 GMT

تارتار:انتظار داریم داورها دقت لازم را داشته باشند

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۱۲۳۶۸

تارتار:انتظار داریم داورها دقت لازم را داشته باشند

سرمربی نفت مسجدسلیمان گفت: انتظار داریم داورها دقت لازم را داشته باشند تا خدای ناکرده در حق تیمی اجحاف نشود.

به گزارش خبرگزاری فارس از مسجدسلیمان، مهدی تارتار امشب در نشست خبری پیش بازی تیمش مقابل تیم گل‌گهر سیرجان گفت: جا دارد ابتدا راجع به داوری بازی مقابل فولاد خوزستان صحبتی داشته باشم. در این بازی آقای صفایی و همکارانشان قضاوت خوبی را انجام دادند، فیلم بازی را دیدیم واقعا داوری خوبی را شاهد بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



تارتار ادامه داد: برای بازی‌های آینده از داورهای دیگر نیز انتظار داریم با توجه به اینکه با تیم‌هایی بازی داریم که در خطر سقوط هستند دقت لازم را داشته باشند تا خدای ناکرده در حق تیمی اجحاف نشود.

وی با بیان اینکه بازی سختی مقابل گل‌گهر داریم، بیان کرد: تیم ما در میانه جدول قرار دارد نمی‌توانیم انگیزه مالی ایجاد کنیم و پاداش برای بازیکنانمان در نظر بگیریم. واقعا سخت است انگیزه دادن به بازیکنان و ما هم سعی می‌کنیم از بازیکنانی استفاده کنیم که انگیزه بیشتری دارند.
انتهای پیام/72068

منبع: فارس

کلیدواژه: فولاد خوزستان مهدی تارتار نفت مسجدسلیمان گل گهر سیرجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۲۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط در انتظار 2 لژیونر ایران: زودتر برگردید!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال کایسری اسپور که سید مجید حسینی و علی کریمی در آن عضویت دارند و پس از تغییر سرمربی و حضور بوراک ایلماز روند خوبی را طی کرده بود، در 6 مسابقه اخیرش موفق به کسب پیروزی نشده و دو تساوی و چهار شکست داشته که غیبت بازیکنان ایرانی در این نتایج بی‌تاثیر نبوده است.

سید مجید حسینی، مدافع ایرانی کایسری اسپور که در فصل جاری سوپر لیگ ترکیه 10 بازی انجام داده، در چهار ماه گذشته به دلیل همراهی تیم ملی در جام ملت‌های آسیا و مصدومیت نتوانسته به میدان برود که این روند همچنان ادامه دارد.

حسینی آخرین بازی خود را در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا مقابل هنگ‌کنگ انجام داد و پس از آن در تمام رقابت‌های تیم ملی و کایسری اسپور که غیبتش در روند ضعیف باشگاهی او مؤثر بوده است.

علی کریمی، هافبک ایرانی کایسری اسپور نیز که فصل بهتری نسبت به همیشه سپری کرده، در دو هفته گذشته مقابل ترابزون اسپور و آدانا دمیراسپور که یک تساوی و یک شکست داشتند، حضور نداشته و مصدومیت از ناحیه فتق دیسک کمر موجب شده تا دور از لیست قرار بگیرد.

تیم کایسری اسپور در حال حاضر 37 امتیازی و تیم چهاردهم جدول سوپر لیگ ترکیه است که فاصله چهار امتیازی با منطقه سقوط دارد، ولی می‌تواند با بازگشت بازیکنان ایرانی خود به شرایط خوبی برگردد و از پایین جدول فاصله بگیرد.

دیگر خبرها

  • انگیزه‌های خاص 3 تیم لیگ یکی با صعود مس
  • نورمحمدی: حرفه‌ای گری سرخپوشان برگ برنده بازی با آلومینیوم است/ امیدوارم ۶ بانک از عهده مشکلات برآیند
  • اتلتیک بیلبائو ایران در انتظار رویایی با سپاهان
  • ستاره رئال در انتظار بایرن مونیخ پرستاره!
  • نبی: انتخاب برترین‌ها از سوی رسانه ملی انگیزه ها را بالا برده است
  • پشت پرده انگیزه زیاد کاپیتان دوم پرسپولیس
  • سقوط در انتظار 2 لژیونر ایران: زودتر برگردید!
  • تارتار و هدایت ملوان با درد شدید (عکس)
  • اوزیل:به عربستان و قطر نه گفتم که بزرگ شدن فرزندانم را ببینم/ مقابل بهترین بارسلونا ۲۰۰ درصد انگیزه داشتم
  • سرمربی قرقیزستان: قبل از بازی با ایران هم فراتر از انتظار بودیم