Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- استاندار بوشهر با اشاره به ادامه کمک‌رسانی به اقشار آسیب دیده از کرونا در این استان، گفت: امروز در دومین مرحله رزمایش کمک مؤمنانه، جهیزیه برای نوعروسان، بسته‌های معیشتی و همچنین لوازم منزل شامل یخچال و کولر گازی میان نیازمندان توزیع شد. تاریخ انتشار: 22:01 - 19 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۵۱۷۳ عبدالکریم گراوند در گفت‌وگو بامیزان، با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای اجرای مرحله دوم رزمایش کمک مؤمنانه اظهارداشت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و عواقب اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی آن، براساس فرمایشان رهبر معظم انقلاب، برآن شدیم کمک‌ به خانوارهای آسیب‌دیده از این بحران را ادامه دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
وی با اشاره به سالروز عید غدیر و رسیدگی به محرومان به‌عنوان یکی از شاخص‌های حکومت امام علی (ع) تصریح کرد: با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره)، خیرین و گروه‌های مردم نهاد، این بار هم رزمایش کمک مؤمنانه در استان بوشهر در حال اجراست. 

استاندار بوشهر با تشکر از همکاری و تلاش‌های بنیاد غدیر و کمیته امداد استان در کمک رسانی به اقشار آسیب دیده از کرونا تأکید کرد: امروز در دومین مرحله رزمایش کمک مؤمنانه، جهیزیه‌ برای نوعروسان، بسته‌های معیشتی و همچنین لوازم منزل شامل یخچال و کولر گازی میان نیازمندان توزیع شد.

گراوند با اشاره به اهمیت حفظ شأن افراد نیازمند هنگام کمک رسانی گفت: توزیع بسته‌های معیشتی از طریق فروشگاه‌های زنجیره‌ای کار پسندیده ای است که در حفظ جایگاه و آبروی افراد قطعاً موثر خواهد بود.    بیشتر بخوانید: اقدامات استانداری بوشهر در مقابله با بیماری کرونا؛ از تولید روزانه ۱۵ هزار ماسک تا قرنطینه بیماران مشکوک

انتهای پیام/ 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استاندار بوشهر عبدالکریم گراوند کمک مومنانه رزمایش کمک مؤمنانه آسیب دیده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۲۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،  محسن حسین‌زاده گفت: واحد داوطلبان جمعیت هلال احمر درمیان، در سال ۱۴۰۲ با هم‌افزایی مشارکت‌های مردمی و همکاری‌های بین‌بخشی با موسسات و تشکل‌های مردم نهاد طرح‌های مختلفی را اجرا کرده است.

وی افزود: در این راستا تعداد هزار و ۴۶۱ بسته غذایی و معیشتی برای خانواده‌های کم بضاعت و کم برخوردار شهرستان تهیه و توزیع شده است.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان درمیان گفت: در اولین طرح توزیع و حمایت جمعیت هلال احمر شهرستان در سال ۱۴۰۳ نیز تعداد ۲۴۱ بسته معیشتی به ارزش یک میلیارد و ۹۰۰میلیون ریال در بین خانواده‌های کم برخوردار شهرستان توسط خانه‌های هلال توزیع شد.

حسین‌زاده افزود: ارزش ریالی هر بسته غذایی، مبلغ ۸ میلیون ریال بوده که شامل کنسرو تن ماهی، کنسرولوبیا، شکر، عدس، قند، چایی، پودر لباس شویی است.

 

دیگر خبرها

  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع ۶۰ بسته‌ معیشتی در رشت
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • توزیع بسته‌های معیشتی
  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی بین خانواده های کم برخوردار
  • توزیع بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های کم برخوردارصومعه سرایی
  • توزیع هزار بسته معیشتی بین نیازمندان بخش شیبکوه
  • رزمایش توزیع جهیزیه در میبد