Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، مازیار ناظمی سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی کشور  اظهارداشت: تاسیس آکادمی‌ها می‌تواند به عنوان مراکز پژوهش، تحقیق و آموزش محسوب و برند خوبی برای فدراسیون و هیات‌های استانی باشد.

مازیار ناظمی افزود: هیات‌های استانی در آکادمی ضمن برگزاری کلاس‌های تخصصی، علمی و آموزشی برای کشف استعداد‌ها و ارتقای سطح کیفی رشته‌های موتورسواری و اتومبیلرانی استان تلاش کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه آکادمی بین المللی موتورسواری و اتومبیلرانی به منظور استانداردسازی آموزش‌ها و توسعه پایدار در استان‌ها راه‌اندازی می‌شود بیان کرد: مجوز ایجاد آکادمی همچنین به چند استان دیگر در کشور نیز اهدا شده که سیستان و بلوچستان یکی از این استانهاست.

سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی کشور ادامه داد: منطقه کویری و سواحل دریای زیبای عمان در چابهار با داشتن ورزشکاران علاقه‌مند زمینه را برای توسعه این ورزش در استان فراهم کرده است که تلاش کرده‌ایم با رایزنی‌های انجام شده با مسوولان استانی و کشوری با توجه به همسایگی سه کشور افغانستان، پاکستان و هند برای سواحل مکران برای برگزاری رقابت‌های بین‌المللی قدم‌های مثبتی برداریم.

او  بیان کرد: معضل این ورزش در بسیاری از استان‌ها کمبود پیست و فضای ورزشی بوده که در زاهدان پیست موتور سواری و اتومبیلرانی تکتازان و پیست دهکده المپیک موجود است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: موتورسواری و اتومبیلرانی ورزش های آبی رقابت های بین المللی موتورسواری و اتومبیلرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۲۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست شورا‌های محیط زیست در زاهدان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، علی مرادی مدیر کل حفاظت محیط زیست استان گفت:  با توجه به اینکه پتانسیل‌هایی در لایحه‌های اجتماعی وجود دارد و در بحث زیست محیطی استفاده میشود ،مخاطبین اثر گذار یک بخش شورا‌های اسلامی شهر هستند که در تبیین مسائل و اهداف محیط زیستی مشترک دارند.
وی افزود: این جلسه با حضور رئیس محیط زیست کشور و معاون رییس جمهور و شورا‌های عالی استان‌ها در کل استان‌های کشور به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آکادمی ورزش و تندرستی دانشگاه علامه‌طباطبایی راه‌اندازی شد
  • نشست شورا‌های محیط زیست در زاهدان
  • راه اندازی نخستین بازارچه صنایع دستی دربنای تاریخی ملک زاهدان بزودی
  • فرودگاه بین‌المللی زاهدان میزبان زائران سرزمین وحی شد
  • «آکادمی ورزش و تندرستی» دانشگاه علامه‌طباطبائی راه‌اندازی شد
  • پوست اندازی در اسکی با نسل جدید مربیان و مدرسان
  • دو ایرانی بالاترین مدرک جهانی اتومبیلرانی را به دست آوردند
  • پوست اندازی اسکی؛ نسل جدید مربیان و مدرسان در راه هستند
  • راه اندازی موزه بین المللی استکبار ستیزی در صحرای طبس
  • ۲ مازندرانی رتبه‌های برتر اتوموبیلرانی کشور را تصاحب کردند