Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@16:17:14 GMT

نام "شهید حاج قاسم سلیمانی" برای مجموعه ورزشی سازه گستر

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۱۲۴۲۴

نام 'شهید حاج قاسم سلیمانی' برای مجموعه ورزشی سازه گستر

با پیشنهاد مدیرعامل شرکت فرهنگی ورزشی سایپا نام مجموعه ورزشی سازه گستر به مجموعه ورزشی شهید حاج قاسم سلیمانی تغییر خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت سایپا، با پیشنهاد حبیب کاشانی مدیرعامل شرکت و مساعدت میرجواد سلیمانی مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا و همچنین موافقت مدیرعامل شرکت سازه گستر ، مجموعه ورزشی سازه گستر سایپا که پیش از این به شرکت فرهنگی ورزشی سایپا واگذار شده بود، به نام شهید سرافراز  این مرز و بوم "حاج قاسم سلیمانی" نامگذاری می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کاشانی در نامه خود خطاب به مدیرعامل سازه گستر، همچنین از مساعدت مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا وحسن نظر و توجه مهندس حسن زاده مدیرعامل شرکت سازه گستر به حوزه ورزش کشور در تمامی رده های فوتبال و والیبال و نیز فعالیت های ورزشی گروه خودروسازی سایپا تقدیر و تشکر کرد. مهندس حسن زاده نیز مزین کردن نام باشگاه ورزشی سازه گستر بنام سردار سرافراز شهید گرانقدر حاج قاسم سلیمانی را باعث بسی افتخار برای مجموعه سایپا دانست.

مدیرعامل شرکت فرهنگی ورزشی سایپا در ادامه آورده است: امید است منش این شهید بزرگوار در تمام عرصه های فرهنگی بتواند راه گشای ورزشکاران و علاقه مندان به فعالیت های ورزشی قرار گرفته ، تا با استفاده از آن در پیشبرد اهداف این شهید بزرگوار گام های موثر و سازنده ای برداشته شود.

وی با بیان اینکه نام شهدا با نام امام حسین (ع) و فرهنگ عاشورا عجین شده و راه شهدا، همان راه شهدای کربلا و ائمه اطهار (ع) است، متذکر شده است: به منظور قدردانی از تلاش و مجاهدت‌های شهید حاج قاسم سلیمانی به زودی مجموعه ورزشی سازه گستر به نام سردار رشید اسلام « شهید حاج قاسم سلیمانی» تغییر نام می‌یابد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: شهید قاسم سلیمانی ورزشی سایپا شهید حاج قاسم سلیمانی مدیرعامل شرکت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۲۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحمدرضا ثبوتی  اظهار کرد: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، مراسم بزرگداشت شهید آیت الله عباسعلی سلیمانی روز دوشنبه دهم اردیبهشت ماه با حضور فرزندان شهید، در محل مسجد جامع شهر زاهدان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این مراسم از ساعت ۹و۳۰ تا ۱۱و۳۰ دقیقه در محل مسجد جامع شهر زاهدان برگزار خواهد شد.

 آیت الله سلیمانی روز چهارشنبه، ‌ششم اردیبهشت ماه برای انجام امور بانکی به یکی از بانک‌های بابلسر در محدوده میدان شهربانی مراجعه کرد که به ضرب گلوله نگهبان بانک مجروح و بر اثر شدت جراحات، جان باخت.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • افتتاح بخشی از رینگ چهارم ترافیکی اصفهان تا پایان سال
  • شرکت ۲۰ هزار بسیجی در المپیاد جام شهید عجمیان
  • خاطره شنیده نشده از حاج قاسم
  • نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود
  • بهره برداری از سالن ورزشی هنرستان دخترانه نور
  • نخستین مجموعه خبری ۳۰۰ ثانیه
  • روایت مدیرعامل خیبر از اتفاقات ورزشگاه انقلاب کرج/ فقط یک نفر با حضور بانوان مخالف است!
  • لزوم بهره گیری از ظرفیت هنر دراجرای کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • لزوم استفاده از ظرفیت هنر در برگزاری کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • برپایی نمایشگاه آثار هنری و دست سازه های هنرجویان بردسکنی