Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-24@04:31:49 GMT

سرقت در تهران و دستگیری در زندان شمال کشور!

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۱۲۴۳۶

صراط:

معاون مبارزه با سرقت های خاص پلیس آگاهی تهران از شناسایی و دستگیری سارق منزلی در تهران خبر داد که پس از سه سال متواری بودن در زندان شمال کشور بازداشت شد. 
 
سرهنگ کارآگاه احمد نجفی گفت: اواخر خردادماه سال جاری یک فقره پرونده سرقت منزل به دادخواهی مرد جوانی از بازپرسی دادسرای ناحیه 34 تهران برای رسیدگی تخصصی به اداره هفدهم این معاونت ارجاع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون مبارزه با سرقت های خاص پلیس آگاهی تهران ادامه داد: محتویات پرونده حاکی از آن بود منزل شاکی واقع در شمال شهر تهران در سال 96 توسط سارق یا سارقان مورد دستبرد قرار گرفته و اموال شامل: طلاجات-ارز – وجه نقد- البسه به ارزش تقریبی یک میلیارد ریال به سرقت رفته است.

این مقام انتظامی افزود: کارآگاهان با بررسی دقیق پرونده و با پایش تصاویر موجود از صحنه سرقت چهره سارق را شناسایی کردند و در ادامه کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی و رصد اطلاعاتی مجرمان سابقه دار مشخص شد متهم به نام فرزاد 30 ساله به اتهام سرقت منزل در یکی از شهرهای شمالی کشور بازداشت و در زندان بسر می برد.

وی در ادامه گفت : طی هماهنگی با مقام قضایی  فرزاد به اداره 17 انتقال یافت و در تحقیقات پلیسی لب به اعتراف گشود و گفت که با پرسه زنی در محدوده های شمالی شهر و با بررسی واحدهای طبقات اول ساختمان که فاقد ایمنی بودند در ساعات 8 الی 11 شب از طریق بالکن وارد منزل شده و اموال با ارزش را سرقت می کردم و اموال مسروقه را به افراد گذری می فروختم و پول حاصله را صرف خوشگذرانی کرده ام.

این مقام پلیسی گفت: باتوجه به شناسایی سارق و اعتراف به وی به سرقت منزل شاکی متهم با صدور قرار قانونی از سوی بازپرس پرونده برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار کارآگاهان اداره هفدهم قرار گرفت.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: پلیس آگاهی تهران شمال کشور کارآگاهان صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۲۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دزد ۴۰میلیاردی طلای منزل به دام افتاد

دزد تک روی طلای منازل شهروندان کرمانی  با کشف ۱۲ فقره سرقت دستگیرشد.

به گزارش خراسان، رئیس پلیس آگاهی استان کرمان دوشنبه درنشستی خبری بیان کرد:  به دنبال  وقوع  افزایش سرقت و زورگیری طلا از چند منزل در شهر کرمان، نیروهای پلیس آگاهی با بررسی دقیق صحنه‌های سرقت پی بردند بیشتر سرقت‌ها با شکستن نرده‌های ضعیف و شیشه‌های فاقد حفاظ صورت گرفته، اما به هر ترتیب سرنخ‌هایی از سارق یا سارقان به جا مانده است.

سرهنگ حمیدرضا میرحبیبی ادامه داد:دراین زمینه ماموران با انجام تحقیقات و رصدهای  تخصصی به هویت سارق که اهل و ساکن شهرستان ریگان در شرق کرمان بود، پی بردند و این متهم  را پس از تعقیب و مراقبت‌های شبانه روزی هنگام فروش بخشی از طلاهای سرقتی به دام انداختند.

وی اضافه کرد: این سارق در تحقیقات تکمیلی به ۱۲ فقره سرقت طلا از منزل شهروندان کرمانی به ارزش ۴۰ میلیارد ریال و فروش آن ها به مالخرهایی در شهرستان‌های جنوبی کرمان اقرار کرد که پیگیری‌های لازم برای شناسایی و دستگیری این افراد و بازگرداندن طلاهای سرقتی به مال باختگان در حال انجام است.

دیگر خبرها

  • دزد ۴۰میلیاردی طلای منزل به دام افتاد
  • دستگیری ۳ سارق سابقه در گرمسار/ ۵۰ قبضه چاقو و قمه کشف شد
  • سوءاستفاده سارق از اعتماد صاحب‌خانه برای سرقت طلاجات
  • تیراندازی پلیس برای دستگیری شرور موادفروش
  • سارق ۱۵۰ میلیاردی منازل اصفهانی‌ها دستگیر شد
  • دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو در بزرگراه بعثت
  • فرار دیوانه‌وار سارق خودرو در بزرگراه بعثت
  • دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو و به عنف
  • سارق ۱۵۰ میلیاردی منزل در اصفهان دستگیر شد
  • دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو توسط کارآگاهان پلیس آگاهی