Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-25@04:48:53 GMT

ترامپ: دموکرات‌ها قصد سرقت نتایج انتخابات را دارند

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۱۲۴۴۴

ترامپ: دموکرات‌ها قصد سرقت نتایج انتخابات را دارند

خبرگزاری ایسنا: به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا در کنفرانسی خبری در نیوجرسی گفت: دموکرات‌های چپ رادیکال نمی‌خواهند مدارس و اقتصاد بازگشایی شوند.

او همچنین تصریح کرد: ساخت دیوار در مرزهای مشترک با مکزیک را در پایان سال جاری میلادی تکمیل خواهیم کرد.

ترامپ قرار است فرمان‌های اجرایی را در زمینه ارائه کمک‌های مالی به متضرران بحران کرونا امضا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در نیوجرسی گفت: دموکرات‌ها تمام گام‌ها به نفع آمریکایی‌ها را با مشکل مواجه می‌کنند از این رو من حکم‌های ریاستی را برای یاری به مردم امضا خواهم کرد.

دونالد ترامپ در کنفرانس خبری گفت، دموکرات‌ها در راس آن نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا و چاک شومر، رهبر اقلیت‌ دموکرات‌ در مجلس سنا کمک‌های اختصاص داده شده به آمریکایی‌های متضرر از اپیدمی کرونا و نیز کمک اقتصادی کشور را در راستای عبور از تبعات این پاندمی گروگان گرفته‌اند.

ترامپ اظهار کرد: دموکرات‌ها تلاش می‌کنند در برنامه مذاکرات بین کنگره و کاخ سفید درباره بسته جدید کمک‌های مالی پرونده‌هایی نظیر پرداخت تشویقی‌های مالی به مهاجران غیرقانونی و آزادی زندانیان و مهاجران غیرقانونی بازداشت شده را هم بگنجانند اما آیا این پیشنهادات هیچ ارتباطی به کمک اقتصادی آمریکا و مقابله با کرونا دارد؟

او دموکرات‌ها را متهم کرد که برنامه‌های چپ‌های رادیکال را که هیچ ارتباطی با ویروس چینی کرونا ندارد، ارائه می‌کنند و آنها به دنبال کمک به ملت نیستند.

ترامپ در ادامه دموکرات‌ها را مسؤول اصلاحات در قوانین ویژه رای گیری در انتخابات آینده دانست که زمینه‌ای را برای بازی با نتایج انتخابات باز می‌کند به طوری‌که شامل کاهش تدابیر شناسایی هویت رای دهندگان، صحت امضاها و تنظیم رای گیری پستی می‌شود.

رئیس‌جمهوری آمریکا اضافه کرد: آیا می‌دانید هدف از این کار چیست؟ تقلب. آنها قصد دارند انتخابات را سرقت کنند زیرا این تنها راه برای پیروزی آنهاست.

این اظهارات در پی شکست کاخ سفید و کنگره در دستیابی به توافقی درباره بسته جدید کمک‌های مالی با هدف حمایت از اقتصاد زیان دیده آمریکا در اثر پاندمی کووید-۱۹ علاوه بر سه تریلیون دلاری است که کنگره برای این منظور اختصاص داده است.

منبع: فردا

کلیدواژه: ترامپ انتخابات آمریکا دموکرات ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۲۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت

دونالد ترامپ رئیس جمهوری سابق آمریکا اعلام کرد که با جو بایدن، صلح در خاورمیانه به دست نخواهد آمد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، ترامپ نامزد جمهوریخواهان در انتخابات ریاست جمهوری 2024 که با بایدن رقابت می‌کند، گفت که با رئیس جمهوری مثل جو بایدن صلح در خاورمیانه به دست نخواهد آمد.

ترامپ امروز سه‌شنبه هنگام حضور در دادگاه برای رسیدگی به پرونده موسوم به «حق السکوت»، گفت که بایدن بدترین رئیس جمهور در تاریخ ایالات متحده آمریکا است.

وی با اشاره به برگزاری اعتراضات حامیان فلسطین در دانشگاه‌های بزرگ آمریکا، بیان کرد: آنچه در دانشگاه‌های کلمبیا، نیویورک و سایر آنها می‌گذرد، مایه شرمساری است. این واقعاً تقصیر بایدن است. او لحن اشتباهی دارد. او کلمات اشتباهی دارد. نمی‌داند از چه کسی حمایت می‌کند و این یک آشفتگی است.

ترامپ بایدن را به مناظره تلویزیونی فراخواند

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بایدن یا ترامپ؟ / کدام نقاط ابهام، سرنوشت کاخ سفید را غیرقابل پیس‌بینی کرده؟
  • سیاست خارجی ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا
  • پیروزی ترامپ و بایدن در انتخابات مقدماتی پنسیلوانیا
  • اعلام جنگ علیه ترامپ!
  • ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت
  • ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد
  • آکسیوس: دیدار ترامپ و رئیس‌جمهور آرژانتین، کاخ سفید را خشمگین کرد
  • نخستین شاهد پرونده ترامپ کیست؟
  • پیشتازی اندک ترامپ نسبت به بایدن در جدیدترین نظرسنجی
  • علاقه مردم آمریکا به انتخابات به کمترین میزان خود در ۲۰ سال گذشته رسید