Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، غلامرضا نویدی روز یکشنبه در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا افزود: از مجموع بازرسی های انجام شده در یک هفته اخیر، ۲ هزار و ۷۴۷ مورد مربوط به دانشگاه علوم پزشکی کرمان و یک هزار و ۹۱۳ مربوط به سازمان صمت است.
وی بیان کرد: در راستای بازرسی های انجام شده  ۲ هزار و ۶۶۴ مورد تذکر شفاهی و ۱۷۹ مورد تذکر کتبی به واحده داده شده و ۲۳۲ مورد نیز تعطیلی داشته‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان نیز گفت:  براساس نظر دانشگاه علوم پزشکی کرمان نیاز روزانه استان ۴۰۰ هزار عدد ماسک اعلام شده است، لذا پیگیری‌های لازم برای افزایش میزان تولید استان انجام شده است.
مهدی حسینی‌نژاد بیان کرد: یک واحد تولیدی در کرمان اقدام به خریداری دستگاه تولید ماسک کرده‌ و دو واحد هم در زرند و رفسنجان افزایش ظرفیت دادند و با فراهم شدن این زیرساخت‌ها طی سه هفته آینده به نیاز ۴۰۰ هزار ماسک خواهیم رسید.
وی گفت: با ترخیص دستگاه تولید ماسک تا دو هفته آینده وارد خط تولید می‌شود و در ابتدای کار ۷۰ هزار عدد در روز را تولید خواهد داشت.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان تامین پارچه مورد نیاز ماسک را یکی از مشکلات بزرگ کنونی در کشور برشمرد و افزود: این واحد تولیدی در کرمان این امکان را دارد که پارچه مورد نیاز را با پشتیبانی سریع وارد کند که سایر تولیدی ها هم بتوانند از آن استفاده کنند.
وی ادامه داد: این واحد همچنین ظرفیت تولید روزانه ۱۵ هزار عدد ماده ضدعفونی ۲۰۰ سی‌سی را دارد، اما به دلیل عدم ورود داروخانه‌ها در خرید آن، در حال حاضر سه هزار عدد تولید می‌کنند.
فرماندار کوهبنان نیز به ارائه گزارشی از عملکرد ستاد کرونا در این شهرستان پرداخت و گفت: بازرسان نسبت به تعطیلی مراسم در خانه‌ها اقدام کرده‌اند، بانک‌ها، بیمه‌ها، و مطب‌ها در حال کنترل هستند و مکان‌های پرتردد و دستگاه‌های عابر بانک ضدعفونی می‌شوند.

حسین سالاری ادامه داد: با همکاری اصناف مشکلی در زمینه تامین ماسک در شهرستان کوهبنان نداشتیم و با کمک بخش خصوصی پارچه مورد نیاز نیز خریداری و تولید صورت گرفت، افرادی که تمکن مالی نداشتن هم عمدتا ماسک در اختیارشان گذاشته شد.
وی با بیان اینکه بازرسی‌ها مستمر در حال انجام است، بیان کرد: ۷۸ مورد بازدید از معادن شهرستان، ۱۰۴ مورد بازرسی توسط شبکه بهداشت از نقاط مختلف، ۸۰ مورد گشت مشترک صورت گرفته و یک مورد پلمب واحد داشته‌ایم.
فرماندار کوهبنان افزود: مجموع آمار مبتلایان در شهرستان کوهبنان از ۸۷ مورد تست انجام شده ۳۵ نفر بوده است که ۲۸ نفر بهبود یافتند و پنج مورد در قرنطینه خانگی و یک مورد هم بستری داریم.

برچسب‌ها ویروس کرونا کرمان فاصله گذاری اجتماعی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا کرمان فاصله گذاری اجتماعی ویروس کرونا کرمان فاصله گذاری اجتماعی انجام شده هزار عدد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۲۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت از واحدهای تولیدی استان کرمان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان ،باهدف تسهیل در تولید و رفع موانع،  امروز رئیس کل دادگستری استان از یک واحد صنعتی و اقتصادی بازدید کرد.

در این بازدید چندساعته مشکلات پیشرو مطرح و برروند تسهیل در افزایش میزان تولید کارخانه تاکید شد.

کارخانه روغن نباتی کرمان در حال حاضر بیش از ۴۰۰نفر پرسنل ثابت دارد و سالیانه بیش از ۱۰۰ هزارتن انواع روغن‌های خوراکی را تولید  می کند.

رفع مشکل حمل و  نقل برای انتقال تولیدات موجود در این کارخانه به بازارهای مصرف کشور از مهم‌ترین مواردی بود که امروز رفع شد.

سال گذشته با تلاش و پیگیری دادگستری استان از تعطیلی ۶۵ واحد تولیدی جلوگیری شد و زمینه اشتغال جدید برای هزار و ۴۱۹ نفر نیز فراهم شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حمایت از واحدهای تولیدی استان کرمان
  • خوداتکایی ۹۵ درصدی در صنعت شوینده و بهداشتی
  • ۲ هزار بازرسی بهداشتی در قالب بسیج سلامت نوروزی گناوه انجام شد
  • انجام بیش از ۳ هزار و ۴۰۰ بازرسی از واحد‌های صنفی و غیرصنفی کردستان
  • آغاز فرآیند انتخاب واحد‌های تولیدی نمونه استاندارد قزوین
  •  آغاز فرآیند انتخاب واحد نمونه استاندارد
  • انجام بیش از ۵۳۰۰ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی استان همدان
  • پلمب واحد‌های متخلف تهیه و توزیع در استان یزد
  • پلمب ۱۳۱ واحد متخلف تهیه و توزیع در سطح استان یزد
  • برخورد قانونی با فروشندگان متخلف گوشت قرمز