Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ خبرگزاری فارس از اعاده دادرسی درباره پرونده ۳ متهم حوادث آبان‌ماه خبر داد. پیگیری‌ها نشان می‌دهد که به دستور «حجت الاسلام رئیسی»؛ رئیس قوه قضائیه مستند به ماده ۴۷۷ برای سه محکوم اعدامی حوادث آبان اعاده دادرسی صادر شده است.

بیشتر بخوانید: اعتراض با هشتگ «اعدام نکنید»/ جزییات کمپین توییتری برای جلوگیری از اعدام سه جوانبه این ترتیب برای این سه مجرم اعاده دادرسی صورت خواهد گرفت و عملا اجرای حکم برای آن‌ها متوقف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  امیرحسین مرادی متولد خردادماه ۷۳ و ۲۶ ساله است. او که به عنوان کارمند فروش موبایل بوده و ساکن محله خزانه تهران است در جریان اعتراضات آبان‌ماه ۹۸ دستگیر می‌شود.   سعید تمجیدی نیز ۲۸ ساله و دانشجوی مهندسی برق در مقطع کارشناسی بوده و محمد رجبی نیز متولد ۷۳ است و تا مقطع دیپلم درس خوانده است. لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 اعتراضات آبان اعتراضات مردمی اعاده دادرسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۲۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رانندگان توصیه‌های ایمنی برای کاهش حوادث را جدی بگیرند

سرهنگ موسی بزرگی رییس پلیس راه استان سمنان گفت: طی ۴۸ ساعت گذشته بر اثر واژگونی ناشی از خستگی و خواب‌آلودگی یک دستگاه خودروی سواری در محور میامی به سبزوار ۲ هموطن فوت کردند.

وی تاکید کرد: نیرو‌های انتظامی، امدادی و خدمات رسان در ۱۰۰ نقطه‌حادثه‌خیز و مستعد حادثه در محور‌های مواصلاتی استان سمنان برای ارتقای خدمت‌رسانی حضور دارند، اما نکته مهم در کاهش تصادفات رعایت دستورالعمل‌های ایمنی است.

وی اضافه کرد: محور ترانزیتی تهران- مشهد در محدوده استان سمنان جاده‌ای پرتردد است که گاهی به دلیل تصادف ممکن است تردد خودرو‌ها در محور روان نباشد و ترافیک مقطعی ایجاد شود که در چنین شرایطی توصیه می‌شود رانندگان آرامش خود را حفظ و با صبوری منتظر روان‌سازی تردد باشند.

رانندگان توصیه‌های پلیس سمنان را برای کاهش تصادف‌ها و نظم ترافیکی جدی بگیرند

سرهنگ بزرگی اظهار کرد: اکنون تردد در تمامی محور‌های مواصلاتی استان سمنان روان است، ترافیک سنگین و پرحجم نیست.

رییس پلیس راه استان سمنان گفت: بازدید از روستا‌ها و شهر‌های هدف گردشگری راهکاری برای توقف و استراحت بعد از ۲ ساعت رانندگی و خستگی به منظور پیشگیری از حوادث است.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • رانندگان توصیه‌های ایمنی برای کاهش حوادث را جدی بگیرند
  • دستگیری شرور سابقه دار بلوار ابوذر تهران
  • قتل خواهر به دست برادر ۱۷ ساله در خوزستان
  • بازداشت متهم به قتل در شهرستان باوی
  • ۸۳ درصد رسیدگی به پرونده‌ها در لرستان دادرسی الکترونیک شده است
  • شویگو دستور تقویت قدرت آتش ناوگان دریای سیاه روسیه را صادر کرد
  • حکم قطعی پرونده حادثه فوت ۶ کارگر معدن طزره دامغان صادر شد/ کارفرما و شرکت مقصر شناخته شدند
  • راهکار حقوقی آسان برای جلوگیری از تشکیل دعاوی طولانی حقوقی / لزوم استفاده از ماده ۴۵۴ قانون آئین دادرسی مدنی در قراردادها
  • سرلشکر باقری روند ساخت ۱۰ هزار واحد مسکونی را تشریح کرد
  • واکنش یک حقوقدان به اظهارات بازپرس پرونده تتلو