Web Analytics Made Easy - Statcounter

لیونل مسی، ستاره و کاپیتان بارسلونا در دیدار مقابل بایرن مونیخ حضور خواهد داشت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مسی در اواسط نیمه اول دیدار  بارسلونا مقابل ناپولی بود که توسط کالیدو کولیبالی، مدافع سنگالی و تنومند این تیم به صورت غیرعمدی با خطایی شدید مواجه شد. شدت ضربه در ابتدا به قدری زیاد بود که هواداران بارسلونا نگران مصدومیتی طولانی مدت برای کاپیتان خود بودند، اما نشریه اسپورت فاش کرد که او مشکلی برای حضور در ترکیب بارسا برابر بایرن مونیخ نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آرژانتینی بعد از پایان بازی درد شدیدی را تجربه کرد و هنوز وضعیت او در هاله ای از ابهام قرار داشت، اما به نظر می رسد این تنها کوفتگی عضلانی بوده و حالا نیز برطرف شده است. بارسلونا روز جمعه در دیداری حساس و تعین کننده در مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان باید به مصاف بایرن مونیخ برود و بی شک غیبت لیونل مسی در این دیدار شانس صعود این تیم را به حداقل می رساند.

البته احتمال دارد لیونل مسی یک روز دیگر هم برای افزایش آمادگی استراحت کند، اما به هر حال مصدومیت او با آنچه در ابتدا تصور می شد فاصله زیادی دارد. مسی در بازی مقابل ناپولی یکی از بهترین بازیکنان تیمش بود و با به ثمر رساندن یک گل تماشایی مقابل ناپولی مقدمات صعود بارسلونا به دور بعدی را فراهم کرد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیونل مسی باشگاه بارسلونا باشگاه بایرن مونیخ باشگاه ناپولی کالیدو کولیبالی لیونل مسی مصدومیت لیونل مسی بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۲۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

2 بازیگر مطرح هالیوود طرفدار بایرن مونیخ شدند (+تصاویر)

2 بازیگر مطرح سینمای آمریکا امروز در تمرینات بایرن مونیخ آلمان حاضر شدند.

به گزارش فارس، بایرن مونیخ در حالی که خود را برای تقابل حساس با رئال مادرید در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا آماده می‌کند، امروز میهمانانی ویژه در تمرینات خود داشت.

رایان گاسلینگ و امیلی بلانت، 2 بازیگر مشهور هالیوود امروز در تمرینات بایرن مونیخ حاضر شدند و با بازیکنانی مثل هری کین و مانوئل نویر عکس یادگاری گرفتند.

بایرن مونیخ این فصل نمایشی ضعیف داشته و از رسیدن به قهرمانی در بوندس لیگا و جام حذفی بازمانده است ولی با این حال تلاش می‌کند تا برای هفتمین بار فاتح لیگ قهرمانان اروپا شود.

11 اردیبهشت دیدار رفت بایرن مونیخ و رئال مادرید در ورزشگاه آلیانس آرنا برگزار می‌شود و دیدار برگشت 19 اردیبهشت برگزار خواهد شد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: بایرن مونیخ قهرمان نیم فصل بوندس‌لیگا فیلم رایان گاسلینگ رکورد گینس را شکست/برای تعداد معلق خوردن ماشین

دیگر خبرها

  • ۲ غایب بزرگ استقلال در بازی حساس مقابل تراکتور
  • پلی به گذشته - برتری 4-0 بایرن مونیخ مقابل بارسلونا (لیگ قهرمانان اروپا - 2013/4/23) / فیلم
  • آغاز مذاکرات بایرن مونیخ با رالف رانگنیک
  • برتری 3-2 بارسلونا مقابل رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو با بریس لیونل مسی (2017/4/23) / فیلم
  • برتری 1-0 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ با گل کریم بنزما (لیگ قهرمانان اروپا - 2014/4/23) / فیلم
  • وضعیت تلخ و دردناک مچ پای فرنکی دی یونگ پس از برخورد با فده والورده + عکس
  • دومین شوک ال‌کلاسیکو: پایان فصل برای ستاره بارسا!
  • 2 بازیگر مطرح هالیوود طرفدار بایرن مونیخ شدند (+تصاویر)
  • سردار آزمون در ترکیب اصلی رم مقابل بولونیا به میدان می‌رود
  • پلی به گذشته؛ کامبک بایرن مونیخ مقابل پورتو در لیگ قهرمانان اروپا (21 آوریل 2015) / فیلم