Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@09:10:18 GMT

لیگ برتر نروژ|پیروزی میوندالن پس از هفت شکست متوالی

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۱۲۵۹۳

لیگ برتر نروژ|پیروزی میوندالن پس از هفت شکست متوالی

‍‍‍‍‍‍

یاران سوشا مکانی پس از هفت شکست متوالی در لیگ برتر نروژ پیروز شدند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، امشب (یکشنبه) تیم میوندالن در سیزدهمین مسابقه فصل جاری لیگ برتر نروژ میزبان هاوگسوند بود و به پیروزی یک بر صفر دست یافت.

ابراهیم در دقیقه 20 گل 3 امتیازی میوندالن را به ثمر رساند.

سوشا مکانی، دروازه‌بان میوندالن در این دیدار بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم میوندالن با کسب این پیروزی خانگی 11 امتیازی شد و به رده چهاردهم جدول 16 تیمی لیگ برتر نروژ صعود کرد.

سقوط تیم مکانی به قعر جدول با هشتمین شکست

 

انتهای پیام/

R7858/P/S3,27,1410/CT1 واژه های کاربردی مرتبط لژیونرهای فوتبال ایران بیشتر بخوانید... لیگ برتر نروژ| تداوم شکست‌های یاران سوشا مکانی قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... لیگ برتر نروژ| تداوم شکست‌های یاران سوشا مکانی واژه های کاربردی مرتبط لژیونرهای فوتبال ایران پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ اعلام آخرین وضعیت مصدومان استقلال/ همه منتظر بازگشت دیاباته ۲ ۳ بازیکن ایران در فهرست ۵۰۰ بازیکن مهم دنیای فوتبال/ تمجید ویژه ورلدساکر از طارمی + عکس ۳ پاسخ مانولاس به شایعه خودداری مسی از دست دادن با او پس از مصاف بارسلونا و ناپولی + عکس ۴ ۴ پرسپولیسی و ۳ استقلالی در تیم منتخب لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۱۸ + عکس ۵ کمیته انضباطی فیفا: اقدامات پرسپولیس نشان می‌دهد که باشگاه درصدد اجرای حکم است ۶ نامجومطلق: دیدار با سپاهان یک فینال زودهنگام است/ دیاباته، مطهری و اسماعیلی غایب هستند ۷ پیام رونالدو پس از اخراج ساری از یوونتوس/ تهدید کریس به جدایی، دلیل تغییر در کادر فنی بانوی‌پیر ۸ تاییدیه‌های لازم برای پرداخت به مربیان پیشین پرسپولیس به کمیته حسابداری فیفا رسید مهمترین اخبار ورزشی نامجومطلق: دیدار با سپاهان یک فینال زودهنگام است/ دیاباته، مطهری و اسماعیلی غایب هستند بیانی: باید به مجیدی فرصت بدهیم تا تفکراتش را پیاده کند/ آبی‌پوشان باید جام حذفی را جدی بگیرند ۴ پرسپولیسی و ۳ استقلالی در تیم منتخب لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۱۸ + عکس لطیفی: ساختار دفاعی استقلال ایراد دارد/ قلعه‌نویی و مجیدی به خاطر جایگاه‌شان جام حذفی را جدی می‌گیرند مهمترین اخبار تسنیم روحانی: همبستگی جهانی با مردم رنج‌دیده لبنان نشانه وجدان بیدار بشریت است وزارت خارجه: دبیرخانه شورای همکاری خلیج فارس بلندگوی ایران ستیزان شده است ناکامی برایان هوک؛ سرنوشت سریالی «احمق‌های درجه یک» در جنگ اراده‌ها با ایران موسوی: عامل بمباران‌ هسته‌‌ای ژاپن به جای پاسخگویی مدعی مقابله با سلاح‌های کشتار جمعی است اخبار ناآرامی‌های لبنان|هشدار ارتش به معترضان خشونت‌طلب/ ورود برخی گروه‌ها به یک وزارتخانه درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لژیونرهای فوتبال ایران لژیونرهای فوتبال ایران لیگ برتر نروژ سوشا مکانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۲۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حیرت نیمار از عجیب‌ترین موقعیت‌سوزی سال!

به گزارش "ورزش سه"، کسب 33 پیروزی متوالی و متحمل نشدن هیچ شکستی در این فصل از رقابتها سبب شد تا الهلال به عنوان جدی ترین مدعی کسب عنوان قهرمانی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا شناخته شود. اما آبی های ریاض به سد سختی به نام العین برخورد کرده و از دور مسابقات کنار رفتند.

الهلال با شکست تلخ 4 بر 2 در بازی رفت که در امارات برگزار شد، برای جبران این نتیجه پای به زمین مسابقه گذاشت اما پیروزی 2 بر یک این تیم کافی نبود تا العین بتواند در مجموع دو بازی رفت و برگشت راهی فینال مسابقات شود.

نیمار که در تابستان با انتقالی پر سر و صدا از پاریس سن ژرمن به الهلال پیوست، به دلیل پارگی رباط صلیبی در همان هفته های ابتدایی فصل کنونی، تمامی مسابقات امسال را به طور کامل از دست داد و بجز چند دیدار، هرگز نتوانست برای تیمش به میدان برود.

کاپیتان تیم ملی برزیل که با مصدومیت شدید در دیدار برابر اروگوئه حتی به مسابقات کوپا آمه ریکا نیز نمی رسد، شب گذشته در استادیوم کینگدام آرنا حضور داشت و عملکرد هم تیمی هایش را نیز از نزدیک به تماشا نشست اما تنها شاهد شکست و حذف تیمش از دور مسابقات بود.

در تصاویری که از فوق ستاره برزیلی در جایگاه ویژه استادیوم شکار شده، او روی آخرین موقعیت الهلال در این بازی که توسط ساویچ از دست رفت، به هوای گل برخاسته است اما ضربه بازیکن صربستانی به شکل عجیبی از بالای دروازه به بیرون رفت تا فقط حسرت نصیب نیمار و هواداران الهلال شود.

دیگر خبرها

  • شعار هواداران اورتون پس از پیروزی مقابل لیورپول: در گودیسون‌پارک لیگ را از دست دادید! / فیلم
  • لیورپول با این کاپیتان به جایی نمی‌رسد
  • 14 سال پس از گلزنی آرتتا؛ اولین پیروزی خانگی اورتون مقابل لیورپول
  • حیرت نیمار از عجیب‌ترین موقعیت‌سوزی سال!
  • نروژ: کشور‌ها کمک رسانی به آنروا را از سر بگیرند
  • تیم هورسان رامسر انصراف داد/ سایپا به لیگ برتر والیبال بازگشت
  • ششمین برد متوالی اینتر مقابل میلان و برابری با رکورد بیشترین پیروزی پیاپی در دربی دلامادونینا
  • پیروزی تراکتور مقابل سپاهان با هتریک «محمد صادق سلیمی»
  • ببینید | تداوم برد‌های تیم ملی فوتسال ایران با شکست کویت
  • پیش بازی آرسنال - چلسی؛ دو همشهری، دو هدف متفاوت و منافع همیشه در تضاد