Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک برزیلی تیم فوتبال چلسی جدایی خود از این تیم در پی عدم توافق با آبی‌‌های لندن در مورد مدت زمان قرارداد جدیدش اعلام کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در پی عدم توافق باشگاه چلسی و هافبک برزیلی این تیم ویلیان برای تمدید قرارداد این بازیکن 32 ساله، او با انتشار نامه‌ای سرگشاده جدایی‌اش از تیم آبی‌پوش لندن را اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ویلیان که تا پایان این فصل با چلسی قرارداد داشت، خواهان تمدید قراردادش برای سه فصل دیگر بود اما باشگاه چلسی طبق سیاست نقل و انتقالاتش برای بازیکنان بالای 30 سال، حاضر نشد قرارداد او را بیش از 2 سال تمدید کند. به این ترتیب بال برزیلی که 7 سال پیش به چلسی پیوست از این تیم جدا شد.

او در نامه‌اش نوشت: این 7 سال برایم فوق‌العاده بودند. آگوست سال 2013 زمانی که از چلسی پیشنهاد دریافت کردم مطمئن بودم که این تیم همان جایی است که باید بازی کنم. الان هم که دارم می‌روم مطمئنم که این بهترین تصمیم است. اینجا لحظات شاد و غمگین زیادی را تجربه کردم، جام بردم اما همیشه بازی برای این تیم بسیار پرفشار بود. جدا از جام‌هایی که کسب کردم، من از دوران حضورم در چلسی کلی چیز در مورد خودم آموختم، کلی پیشرفت کردم و به یک بازیکن و یک انسان بهتر تبدیل شدم. با هر جلسه تمرینی، با هر بازی و با هر دقیقه‌ای که در رختکن تیم گذشت، به آموخته‌های من اضافه شد. من واقعاً قدردان چلسی و شیوه پرشور استقبالش در استمفوردبریج هستم. در این مدت انتقاداتی هم بود که البته طبیعی است. چیزی که برای من اهمیت دارد این است که تشویق و انتقاد هر دو مرا مجاب می‌کردند که در تمرینات با تمام توانم تلاش کنم و تا آخرین دقیقه حضورم در چلسی به فکر پیشرفت باشم. اکنون اما دیگر وقت جدا شدن است. قطعاً دلتنگ هم‌تیمی‌هایم خواهم شد، همینطور دلتنگ تمامی افرادی که در این باشگاه با من مانند پسرشان رفتار کردند. دلم برای هواداران چلسی هم تنگ خواهد شد. من با سری بالا و آسودگی خاطر از بردن جام و تلاش با تمام توانم برای حفظ اعتبار پیراهن چلسی، از این تیم می‌روم. صمیمانه از همه شما تشکر می‌کنم. خدا همه شما را حفظ کند.

ویلیان باز هم پیشنهاد تمدید قرارداد چلسی را رد کرد

 

ویلیان سال 2013 از تیم آنژی ماخاچ‌کالای روسیه به چلسی پیوست و در لیگ برتر انگلیس 339 بازی برای این تیم انجام داد. او با چلسی دو قهرمانی در لیگ برتر انگلیس، یک قهرمانی در لیگ اروپا، یک قهرمانی در جام حذفی و یک قهرمانی در جام اتحادیه انگلیس کسب کرد.

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT12 واژه های کاربردی مرتبط لیگ برتر انگلیس چلسی بیشتر بخوانید... ویلیان: شروطم پذیرفته شود، همین فردا قراردادم با چلسی را تمدید می‌کنم قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... ویلیان: شروطم پذیرفته شود، همین فردا قراردادم با چلسی را تمدید می‌کنم واژه های کاربردی مرتبط لیگ برتر انگلیس چلسی پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ اعلام آخرین وضعیت مصدومان استقلال/ همه منتظر بازگشت دیاباته ۲ ۳ بازیکن ایران در فهرست ۵۰۰ بازیکن مهم دنیای فوتبال/ تمجید ویژه ورلدساکر از طارمی + عکس ۳ پاسخ مانولاس به شایعه خودداری مسی از دست دادن با او پس از مصاف بارسلونا و ناپولی + عکس ۴ ۴ پرسپولیسی و ۳ استقلالی در تیم منتخب لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۱۸ + عکس ۵ کمیته انضباطی فیفا: اقدامات پرسپولیس نشان می‌دهد که باشگاه درصدد اجرای حکم است ۶ نامجومطلق: دیدار با سپاهان یک فینال زودهنگام است/ دیاباته، مطهری و اسماعیلی غایب هستند ۷ پیام رونالدو پس از اخراج ساری از یوونتوس/ تهدید کریس به جدایی، دلیل تغییر در کادر فنی بانوی‌پیر ۸ تاییدیه‌های لازم برای پرداخت به مربیان پیشین پرسپولیس به کمیته حسابداری فیفا رسید مهمترین اخبار ورزشی نامجومطلق: دیدار با سپاهان یک فینال زودهنگام است/ دیاباته، مطهری و اسماعیلی غایب هستند بیانی: باید به مجیدی فرصت بدهیم تا تفکراتش را پیاده کند/ آبی‌پوشان باید جام حذفی را جدی بگیرند ۴ پرسپولیسی و ۳ استقلالی در تیم منتخب لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۱۸ + عکس لطیفی: ساختار دفاعی استقلال ایراد دارد/ قلعه‌نویی و مجیدی به خاطر جایگاه‌شان جام حذفی را جدی می‌گیرند مهمترین اخبار تسنیم روحانی: همبستگی جهانی با مردم رنج‌دیده لبنان نشانه وجدان بیدار بشریت است وزارت خارجه: دبیرخانه شورای همکاری خلیج فارس بلندگوی ایران ستیزان شده است ناکامی برایان هوک؛ سرنوشت سریالی «احمق‌های درجه یک» در جنگ اراده‌ها با ایران موسوی: عامل بمباران‌ هسته‌‌ای ژاپن به جای پاسخگویی مدعی مقابله با سلاح‌های کشتار جمعی است اخبار ناآرامی‌های لبنان|هشدار ارتش به معترضان خشونت‌طلب/ ورود برخی گروه‌ها به یک وزارتخانه درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ برتر انگلیس چلسی لیگ برتر انگلیس چلسی لیگ برتر انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۲۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ارز محموله‌های برنج در انتظار تأیید بانک مرکزی

به گزارش تابناک اقتصادی به نقل از مهر، مجیدرضا خاکی، سخنگوی انجمن واردکنندگان برنج ایران گفت: تخصیص ارز محموله‌های برنج که از ابتدای شهریور تا کنون به گمرکات کشور اظهار و ترخیص شده‌، همچنان در انتظار تأیید وزارت جهاد کشاورزی به عنوان نهاد متولی و سپس بانک مرکزی است.

وی افزود: وخامت این مساله زمانی دوچندان می‌شود که بدانیم قرارداد این محموله با فروشنده خارجی حداقل دو ماه پیش‌تر به امضا رسیده و این یعنی قراردادهای مربوط با گذشت نزدیک به ۱۰ ماه هنوز تسویه نشده است.

خاکی با بیان اینکه واردکنندگان رسالت خود را در قبال تنظیم بازار داخلی با عرضه مکفی ایفا کرده و برنج مربوط به این محموله‌ها را با نرخ مورد تأیید به فروش رسانده‌اند، ادامه داد: اکنون نه تنها وزارتخانه تخصصی و بانک مرکزی به وعده‌های خود در تأیید، تخصیص و تأمین ارز عمل نکرده‌اند که حتی با وجود گذشت یک ماه از سال جدید، پایه ارزی برای واردات برنج در سال ۱۴۰۳ نیز رسماً مشخص نشده و در این شرایط، مواضع ضد و نقیض سیاست گذار نیز فضای بلاتکلیفی را به وجود آورده است.

وی گفت: آخرین اعلام نظر از سوی وزارت جهاد کشاورزی برای تخصیص ارز در بهمن سال گذشته است که کوتاژ برنج وارداتی تا شهریور ۱۴۰۲ را پوشش می‌داد. پس از آن اما مراجعات مکرر اعضا هیأت مدیره انجمن برای پیگیری تأیید تخصیص ارز محموله‌های باقی مانده به جایی نرسید و این آمدورفت‌ها، نتیجه‌ای جز گفتار درمانی مسئولان با چاشنی خلف وعده در بر نداشت.
خاکی افزود: شنیده‌ها حاکی از آن است که حتی پیگیری مسؤولان ارشد وزارت جهاد کشاورزی از بانک مرکزی نیز در این خصوص، حاصل چندان مثبتی به‌همراه نداشته است.

سخنگوی انجمن واردکنندگان برنج ایران با بیان اینکه هزینه‌های گزافی از محل دموراژ، دیرکرد بانک و صرافی یا دیرکرد تسویه حساب به واردکننده تحمیل می‌شود، تصریح کرد: علاوه بر این هزینه‌ها، به دلیل اعتبار رو به اتمام بازرگانان ایرانی نزد تأمین کنندگان خارجی، احتمال قطع شراکت و بروز اخلال در روند تأمین برنج از محل واردات وجود دارد.

وی ادامه داد: توجه به این نکته نیز ضروری است که در این شرایط، برنج وارداتی به قوت غالب بیش از ۶ دهک کم برخوردار درآمدی جامعه تبدیل شده و بیم آنکه سفره قشر آسیب پذیر از این کالا نیز خالی شود، وجود دارد.

خاکی اظهار کرد: مساله حائز اهمیت اینکه، اختلال در جریان تأمین کالا با تأخیر چند ماهه خود را در بازار نشان می‌دهد و این عارضه ممکن است منجر به تکرار تجربه نه چندان دور سال ۱۴۰۱ و جهش قیمت برنج داخلی و سوداگری دلالان شود. اهمیت این مساله زمانی دو چندان می‌شود که بدانیم یکی از ایام پر مصرف این کالا یعنی ماه محرم نیز در پیش است. تولید داخلی تکافو نیاز بازار را نمی‌دهد.

سخنگوی انجمن واردکنندگان برنج ایران در پایان با اشاره به آمار واردات برنج گفت: مطابق آمار گمرک، ۱.۰۵۶ میلیون تن برنج سفید معادل ارزش حدود ۱.۲ میلیون دلار طی ۱۲ ماه سال ۱۴۰۲ از مبادی ورودی کشور ترخیص شده که نسبت به سال گذشته از کاهش ۳۸ درصدی در وزن و ۴۲ درصدی در ارزش حکایت دارد.

دیگر خبرها

  • خطیر: چه باشم چه نباشم برای استقلال خوشحالم
  • با یک شرط مهم: این بهترین تصمیمِ یحیی است!
  • ستاره آرسنال: با خوش‌شانسی به چلسی گل زدم
  • تیاگو سیلوا در انتهای فصل از چلسی جدا می شود
  • آرتتا: لیاقت چلسی این جایگاه نیست؛ قهرمانی ما به لیورپول و منچسترسیتی وابسته‌ است
  • تصمیم سیلوا برای خداحافظی | روزهای خوبی را در اینجا داشتم
  • تخصیص ارز محموله‌های برنج در انتظار تأیید بانک مرکزی
  • استقلالی‌ها دیگر با لشگرکشی قهرمان نمی‌شوند | جدایی یحیی به نفع پرسپولیس شد | پرسپولیس بهترین تیم ایران است | استقلال امتیاز از دست می‌دهد و...
  • تن هاخ: قهرمانی در جام حذفی به معنای موفقیت‌مان نخواهد بود؛ مطمئنم که شانس خوبی برای قهرمانی داریم
  • لحظه شماری این استقلالی محبوب برای پرسپولیس و سپاهان