Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمایندگان آمریکایی از فرمان‌های اجرایی دونالد ترامپ رئیس جمهور این کشور ابراز ناراحتی کردند و آن را خلاف قانون اساسی و دور زدن کنگره خواندند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از «هیل»، چندین سناتور جمهوری‌خواه آمریکایی از تصمیمات روز شنبه ترامپ مبنی بر امضای چهار دستورالعمل اجرایی به منظور مواجهه به پیامدهای اقتصادی ویروس کرونا و دور زدن کنگره ابراز ناراحتی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سناتور بن ساس که قبلا علیه هزینه سازی‎های دولت برای مقابله با ویروی کرونا صحبت‌های زیادی کرده است، عملکرد ترامپ را غیر قانونی خواند.

همچنین نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا هم غروب شنبه به وقت تهران از فرمان‌های اجرایی ترامپ برای مواجهه با پیامدهای شیوع ویروس کرونا انتقاد کرد و آن‌ها را خلاف قانون اساسی خواند.

در مصاحبه با شبکه خبری «سی ان ان» پلوسی گفت، سخنان من همانند اظهارات سناتور «بن ساس» است که می‌گوید فرمان‌های اجرای ترامپ بر خلاف قانون اساسی است. ما باید اینک نیازهای مردم آمریکا را برآورده کنیم. همانطور که مشاوران من عنوان می‌کنند، اقدامات رئیس جمهور آمریکا کاملا خلاف قانون اساسی است.

دونالد ترامپ روز گذشته به دنبال عدم توافق دموکراتها و کاخ سفید چهار فرمان اجرایی امضا کرد. یکی از فرمان‌های اجرایی امضا شده درباره بیمه بیکاری بود که بر این اساس با فرمان وی بیمه بیکاری 400 دلاری برای آسیب دیدگان از ویروس کرونا برقرار می‌شود. ترامپ همچنین وعده بخشیدن مالیاتهای معوقه را در صورت پیروزی مجدد خود در انتخابات ریاست جمهوری داده است.

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا نیز چندی قبل گفت: کشور ما در وضعیت اضطراری قرار دارد. مردم در حال رنج کشیدن هستند اما جمهوریخواهان درخواستها برای کمک را نادیده می‌گیرند. در سراسر کشور، خانواده ها ساعتها در صف غذا برای کودکانشان می ایستند. جمهوریخواهان نیز با امتناع از کمک رسانی، عدم همدلی با مردم را نشان میدهند.

انتهای پیام/

R1517/P/S8,1128/CT12 قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان پربیننده‌ترین اخبار بین الملل ۱ المیادین جزئیات دیدار ماکرون با نماینده حزب الله در بیروت را فاش کرد ۲ یادداشت| ادعای توقیف کشتی ایرانی در کراچی و فرار رو به جلوی رسانه‌های سعودی ۳ پاکستان وام یک میلیارد دلاری عربستان را پس می‌‌دهد ۴ رئیس جمهور فرانسه با تکرار مداخله در لبنان خواستار اصلاحات شد ۵ ناکامی برایان هوک؛ سرنوشت سریالی «احمق‌های درجه یک» در جنگ اراده‌ها با ایران ۶ بایدن درباره عواقب انتخاب دوباره ترامپ هشدار داد ۷ «برایان هوک»| تعویض در دقیقه ۹۰؛ تاکتیکی در آستانه انتخابات آمریکا یا سوت پایان؟ ۸ روسیه نخستین کشوری است که واکسن کرونا را ثبت می‌کند مهمترین اخبار بین الملل ناکامی برایان هوک؛ سرنوشت سریالی «احمق‌های درجه یک» در جنگ اراده‌ها با ایران اخبار ناآرامی‌های لبنان|هشدار ارتش به معترضان خشونت‌طلب/ حمله مهاجمان به برخی وزارتخانه‌ها وزارت خارجه: دبیرخانه شورای همکاری خلیج فارس بلندگوی ایران ستیزان شده است لبنان|بیانیه پایانی کنفرانس بین المللی حمایت از بیروت و ملت لبنان مهمترین اخبار تسنیم روحانی: همبستگی جهانی با مردم رنج‌دیده لبنان نشانه وجدان بیدار بشریت است وزارت خارجه: دبیرخانه شورای همکاری خلیج فارس بلندگوی ایران ستیزان شده است ناکامی برایان هوک؛ سرنوشت سریالی «احمق‌های درجه یک» در جنگ اراده‌ها با ایران موسوی: عامل بمباران‌ هسته‌‌ای ژاپن به جای پاسخگویی مدعی مقابله با سلاح‌های کشتار جمعی است اخبار ناآرامی‌های لبنان|هشدار ارتش به معترضان خشونت‌طلب/ حمله مهاجمان به برخی وزارتخانه‌ها درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: خلاف قانون اساسی برایان هوک بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۲۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف ترامپ درباره هزینه‌های آمریکا برای جنگ در خاورمیانه (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: بار دیگر ترامپ با انتشار ویدیویی بایدن مسخره کرد (فیلم) نمایش ترسناک ترامپ برای اخراج مهاجران از آمریکا (فیلم) ترامپ: پیروز نشوم، حمام خون به راه خواهد افتاد (فیلم)

دیگر خبرها

  • هشدار وقوع شورش در آمریکا درصورت بازداشت ترامپ
  • طرح ایجاد آزمایشگاه‌های سلامت در مناطق صعب‌العبور کشور امسال اجرایی می‌شود
  • کوتاه آمدن رئیس مجلس نمایندگان آمریکا برای ارسال سلاح به اوکراین
  • توهین جدید ترامپ به بایدن؛ او بدترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکا است
  • ترامپ: بایدن کشور ما را ویران کرده و بدترین رئیس جمهور تاریخ آمریکاست/ ما باید از شر بایدن خلاص شویم (فیلم)
  • رأی‌گیری مجلس نمایندگان آمریکا در مورد کمک‌های جدید به اوکراین و رژیم صهیونیستی
  • اعتراف ترامپ درباره هزینه‌های آمریکا برای جنگ در خاورمیانه (فیلم)
  • رحیم‌پور ازغدی: ترامپ یقه طرف را می‌گیره می‌خواد تجاوز کنه!
  • پیامد تردید نسبت به یکی از متهمان پرونده ۶ ژانویه برای ترامپ
  • اعلام از سرگیری فعالیت بازرسان آژانس در ایران/ تصویب اقدامات ضد ایرانی بیشتر از سوی مجلس نمایندگان آمریکا/ تشدید تنش میان فرانسه و جمهوری آذربایجان با فراخوان سفیر