Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، محمد حیدری فرماندار ویژه خرمشهر در مراسم تقدیر از خبرنگاران این شهرستان گفت:بزرگترین رسالت جامعه خبرنگاری،مدیریت و ساماندهی افکارعمومی است.

او افزود:رسالت مدیریت و افکارعمومی جامعه خبرنگاری از سویی به معنای اطلاع رسانی شفاف ، دقیق و حقیقی و از سوی دیگر به معنای رساندن تحلیل های صحیح به سمع و نظر مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار ویژه خرمشهر تصریح کرد:خبرنگاران به عنوان قشر متفکر و اهل قلم می توانند بازوان توانمندی برای رشد و تعالی شهرستان و رفع مشکلات مردم باشند.

حیدری در پایان گفت: در جامعه امروزی برای فرهنگ سازی در بخش های مختلف باید از ظرفیت رسانه ها استفاده شود چرا که می تواند زمینه ساز پیشرفت و توسعه باشد.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرهنگ سازی ظرفیت رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۲۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرهنگ مدیریت زباله در روستاها نهادینه شود

به گزارش خبرنگار مهر، کیا عاشوری عصر دوشنبه در نشست هم اندیشی با دهیاران و شوراهای روستای بخش مرکزی شهرستان رشت با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: اگر امروز در عرصه بین‌الملل به گوش ابرقدرت‌های دنیا که تعیین کننده سیاست‌های جهان هستند سیلی می‌زنیم، به برکت خون شهداست.

فرماندار شهرستان رشت با اشاره به سیلی سخت دلاور مردان سپاه به رژیم صهیونیستی با اجرای عملیات پهبادی و موشکی علیه جنایات رژیم صهیونیستی، افزود: عملیات وعده صادق یک افتخار و توفیق بزرگ برای نظام اسلامی است که بعد از ۴۵ سال به عنوان کشوری که همیشه دچار تهدید و تحریم و تنش بوده توانست هیمنه پوشالی امپراتوری‌های بزرگ عالم را بشکند.

عاشوری با اشاره به راهبرد رسانه‌ای استکبار در کم جلوه دادن این عملیات طوفانی، گفت: رسانه‌های آنان با القای اینکه موشک‌های ایران به هدف نخوردند یا سپر دفاعی برخی کشورها مانع ورود موشک‌ها شد، در تلاش هستند عملیات مذکور را کم اهمیت جلوه دهند در حالی که در گفتمان‌هایشان می‌گویند آسیب‌ها زیاد نبوده است، این تناقض نشان از موفقیت آمیز بودن مأموریت ایران دارد.

وی خطاب به شوراها و دهیاران مبنی بر اینکه به عنوان نماینده مردم به گونه‌ای مدیریت کنیم که مطالبات مردم در حوزه‌های مختلف آب، راه، برق، مشکلات معیشتی و رفاهی و … را رفع کنیم، افزود: از اعضای شورا انتظار داریم همدلانه در کنار هم باشند و از اختلافات بپرهیزند شورا باید بر کار دهیار نظارت داشته باشد و سپس با هم برای حل مشکلات روستا چاره اندیشی کنند، شورا می‌تواند پشتوانه قوی برای دهیار باشد.

بی توجهی و کم کاری در راستای خدمت به مردم پذیرفتنی نیست

فرماندار شهرستان رشت بیان کرد: انتصاب مدیریتی در سطح شهرستان مبنی بر تعاملات و تخصص است، مدیران شهرستان باید وقتی دهیاران و اعضای شوراها به آنها مراجعه می‌کنند نسبت به رفع مشکل شأن در چارچوب قوانین اقدام کنند، تا جایی که بتوانم تمام قد از مدیران، بخشداران و دهیاران شهرستان حمایت می‌کنم اما اگر جایی کم کاری و بی صداقتی در ارائه خدمت ببینیم، نمی‌پذیرم.

وی بیان کرد: برخی مواقع توان اعتباری اجازه نمی‌دهد که آنطور می‌خواهیم هزینه کنیم لذا بخشداران و مدیران شهرستان باید این موضوع را مد نظر قرار دهند که اعتبارات محدود است و باید متناسب با تعداد روستاها و پروژه‌های در حال اجرا و بر اساس نیازمندی‌ها و اولویت‌ها توزیع اعتبار انجام گیرد.

عاشوری تصریح کرد: مدیریت زباله بخشی به مدیریت پسماند بر می‌گردد و بخشی از آن به فرهنگ و مدیریت خود ما برمی‌گردد، با مدیریت زباله خشک و تر و بازیافتی می‌توان به ساماندهی پسماند کمک کرد، لذا باید فرهنگ مدیریت زباله در روستاها نهادینه شود.

فرماندار شهرستان رشت ادامه داد: امروز امیدآفرینی که از تأکیدات مقام معظم رهبری است، باید از جامعه کوچکی مثل روستا آغاز شود و به شهرها تسری یابد، باید با امیدآفرینی جوان امروز را به آینده امیدوار و دلگرم کنیم. دهیاران و شوراها باید شور و نشاط و امیدواری را در روستا تقویت کنید و تا جایی که می‌توانید از کار مردم گره‌گشایی کنید.

عاشوری گفت: تمام تلاش دولت این است که روستاهای کم برخوردار را در اولویت خدمات‌رسانی قرار دهد و بتوانند بیش از گذشته از زیرساخت‌های مناسب بهره‌مند شوند. در حوزه آب قراردادی با اعتبار ۵۰۰ میلیارد تومانی با قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) بسیج سازندگی منعقد شد که در حال اجرای پروژه است و تا ماه آینده برخی از پروژه‌های آبرسانی افتتاح می‌شود.

فرماندار شهرستان رشت با اشاره به قرار گرفتن در فصل کشاورزی ادامه داد: اگر در برخی نواحی با تنش‌ها و موانعی در حوزه مدیریت آب کشاورزی مواجه شدید باید صبر و حوصله خود را افزایش دهید و تمرکز را بر رفع حل موانع و کشاورزان بگذارید چرا که تکریم ارباب رجوع در اولویت قرار دارد.

عاشوری تصریح کرد: امسال جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری شده که با حل مشکلات اقتصادی، مشکلات اجتماعی و رفاهی و دینی و غیره هم حل می‌شود، برخی از تسهیلات به صورت تبصره ۱۸ و ۱۶ در اختیار داریم که در بحث مشاغل خانگی می‌تواند کمک کننده باشد.

کد خبر 6079220

دیگر خبرها

  • نهادینه سازی فرهنگ ایثار از رسالت‌های اصحاب رسانه دارد
  • روایتی هنری از تنوع قومیتی
  • لزوم فرهنگ‌سازی تفکیک زباله‌های خطرناک در قم
  • فرهنگ مدیریت زباله در روستاها نهادینه شود
  • فرهنگ سازی و ترویج استاندارد در جامعه اهمیت ویژه دارد
  • آگاهی مردم از اصول استاندارد کالاها افزایش پیدا کند
  • ضرورت فرهنگ‌سازی برای جداسازی زباله‌های شهری خطرناک در قم
  • کنترل هوشمند ساختمان با سامانه ایران‌ساخت ممکن شد
  • آزادی ۱۷۸ زندانی محکومان مالی در کهگیلویه و بویراحمد
  • طبق نص قرآن، حکومت باید از بدزبانی کسی که به او ظلم شده است، بگذرد