Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-03-28@17:41:55 GMT

پیروزی زوله با رضا قوچان‌نژاد

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۱۲۸۵۰

پیروزی زوله با رضا قوچان‌نژاد

زوله در حضور ۴۵ دقیقه‌ای مهاجم ایرانی خود مقابل هراکلس به برتری رسید.

تیم زوله هلند که رضا قوچان‌نژاد را در اختیار دارد، مشغول انجام تمرینات آماده‌سازی و دیدارهای دوستانه برای حضور در فصل جدید لیگ اردیویسه هلند است.

زوله در سومین مسابقه تدارکاتی پیش فصل از ساعت ۱۹:۱۵ امشب مهمان هراکلس بود که مثل دو دیدار اخیرش رضا قوچان‌نژاد را در ابتدای مسابقه جزو نفرات ذخیره داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یاران گوچی که در دو دیدار اخیرشان یک شکست مقابل کامبور و یک برد برابر آلکمار داشتند، امشب هم به برتری یک بر صفر در بازی تدارکاتی با هراکلس دست یافتند.

رضا قوچان‌نژاد که در دو بازی دوستانه گذشته زوله به‌عنوان یار جانشین در ابتدای نیمه دوم به میدان رفته بود، امشب هم مقابل هراکلس حضور ۴۵ دقیقه‌ای در زمین داشت.

تیم زوله در نظر دارد تا پیش از شروع فصل ۲۱-۲۰۲۰ لیگ اردیویسه هلند که حدود یک ماه دیگر آغاز می‌شود، مسابقات تدارکاتی دیگری هم برگزار کند که دو دیدار این تیم مقابل خرونینگن و هیرنفین خواهد بود./ ورزش سه

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: رضا قوچان نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۲۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طارمی مهندس تیم ملی شد!

به گزارش "ورزش سه"، مهدی طارمی که در سه مسابقه دور رفت مرحله گروهی جام جهانی 2026 در قاره آسیا توانسته بود دو گل به ثمر رساند و دو پاس گل بدهد، امشب هم روند موثرش روی گل‌های تیم ملی ایران را ادامه داد و در دیدار خارج از خانه مقابل ترکمنستان توانست پاس گل سه امتیازی بدهد.

ستاره خط حمله تیم ملی ایران که در نخستین مسابقه در مرحله مقدماتی جام جهانی مقابل تیم هنگ کنگ به سردار آزمون و در دیدار سوم برابر ترکمنستان به محمد محبی پاس گل داده بود، امشب هم سومین پاس گلش در این رقابت‌ها را ثبت کرد.

ویدئو: 328366

مهدی طارمی که برای دومین بازی پیاپی با بازوبند کاپیتانی تیم ملی ایران در دیدار برگشت مقابل ترکمنستان وارد زمین شده بود، امشب هم پاس بلند محمدحسین کنعانی‌زادگان از خط دفاعی را با پرش بلند و ضربه سر به مهدی قایدی رساند تا این بازیکن گل برتری تیم ملی را به ثمر رساند.

طارمی که بهترین پاسور تیم ملی ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی است، در فصل جاری لیگ برتر پرتغال یک پاس گل و در لیگ‌کاپ هم یک پاس گل داده و پا به پای گل‌های خود، پاس گل هم می‌دهد.

دیگر خبرها

  • دومین پیروزی مردان ایران در بسکتبال ۳ نفره جام آسیا
  • پیروزی شهرداری ارومیه مقابل شهداب یزد
  • کوین دی بروین به دیدار با آرسنال می‌رسد؛ احتمال غیبت دو ستاره گواردیولا
  • قلعه‌نویی از بازیکن محبوب دل نمی‌کند (عکس)
  • فرار انگلیس از شکست مقابل بلژیک در لندن/ پیروزی آلمان و فرانسه و شکست پرتغال + فیلم
  • همراه با نتایج مدعیان آسیایی: لبخند چین با برانکو
  • طارمی مهندس تیم ملی شد!
  • زنده از وضعیت مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ در آسیا
  • ایران - ترکمنستان؛ تلاش برای نخستین بُرد در عشق‌آباد
  • لیگ برتر والیبال| شهدابی‌ها در آستانه صعود به فینال/ دبل پیروزی یزدی‌ها مقابل نماینده ارومیه