Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رییس هیأت مذاکره‌کننده دولت نجات ملی یمن با انتشار پیامی در فضای مجازی از مواضع دوگانه سازمان ملل درباره قاتلان کودکان یمنی انتقاد کرد. تاریخ انتشار: 00:08 - 20 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۵۲۷۵

خبرگزاری میزان -  محمد عبدالسلام، با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود در توییتر پیرامون ادعا‌های ائتلاف سعودی و سازمان ملل در مورد نفت‌کش صافر، نوشت: از زمانی که حمله به یمن آغاز شده است، با ارسال سوخت به کشتی صافر مخالفت شده و ازسوی دیگر به رغم درخواست‌های مکرر ما مبنی بر ارزیابی وضعیت کشتی و تعمیر آن، این درخواست‌ها رد شده و پیگیری نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی رسمی انصارالله یمن و رییس هیأت مذاکره‌کننده دولت نجات ملی این کشور در ادامه با اشاره به چرایی مخالفت ائتلاف با این درخواست ها، افزود: فردی که جنگ خانمان‌سوز و کشتار، علیه ملتی راه بیاندازد و شدیدترین محاصره را بر آن‌ها تحمیل کند، هرگز به سرنوشت یک کشتی توجه و اعتنایی ندارد.

بیشتر بخوانید: تحولات یمن؛ حمله جنگنده های سعودی به غیرنظامیان، افزایش شمار قربانیان سیل و کرونا

وی با انتقاد از سازمان ملل پیرامون مواضع دوگانه اش، تاکید کرد: فرد یا افرادی که قاتلان کودکان (یمن) را از یک لیست ننگین با نام قاتلان کودک حذف کند، در حقیقت این حق را ندارد که صحبتی از انسانیت به میان آورد.

 

 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تحولات یمن سازمان ملل سازمان ملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۲۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یمنی ها اهداف انگلیسی و آمریکایی را زدند | ۶ عملیات جدید و پی در پی در دریاس سرخ

به گزارش همشهری آنلاین سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد: در حمایت از مظلومیت ملت فلسطین در غزه و در پاسخ به تجاوزات به یمن، ۶ عملیات توسط پهپاد و موشک طی سه روز گذشته انجام دادیم.

یمن در حمایت از غزه با آغاز حملات خود در ۳۱ اکتبر و انجام ده‌ها عملیات پس از آن، تلاش‌های آمریکا و انگلیس را برای شکستن محاصره تحمیل شده بر رژیم صهیونیستی در سراسر دریای سرخ ناکام گذاشته و این عملیات حتی از ناکام گذاشتن این تلاش‌ها فراتر رفته و صنعا در پی حماقت ائتلاف آمریکایی با انجام حملات به مناطق مختلف یمن، اهداف خود را گسترش داده و حالا کشتی‌های آمریکایی و انگلیسی را نیز شامل شود.

کارشناسان در این باره معتقدند که عملیات بی‌سابقه ارتش یمن علاوه بر اینکه مانع از تلاش‌های آمریکا و انگلیس برای شکستن محاصره دریایی رژیم صهیونیستی شد، توان نظامی را نشان داد که واشنگتن از آن بی‌اطلاع بود و در واقع معادلات آن را به هم ریخت.

علی‌رغم اصرار صنعا برای تحمیل محاصره دریایی بر رژیم صهیونیستی تا پایان محاصره و تجاوزات غزه و هدف قرار دادن کشتی‌های این رژیم و کشتی‌های آمریکا و انگلیس در نتیجه حماقت آنها با حمله به یمن، اما بر حفظ امنیت ناوبری دریایی برای دیگر کشتی‌ها تاکید دارد و اظهارات مقامات آن گواه این نیت است.

کد خبر 840862 منبع: ایسنا برچسب‌ها انگلیس خبر ویژه ایالات متحده آمریکا یمن

دیگر خبرها

  • سنتکام از پرتاب چهار پهپاد یمنی به سمت یک ناو آمریکایی خبر داد
  • یمنی ها اهداف انگلیسی و آمریکایی را زدند
  • ۶ عملیات نیروهای یمنی ضد آمریکا، انگلیس و اسرائیل طی۷۲ ساعت گذشته
  • عملیات گسترده یمنی‌ها علیه کشتی‌ها و ناوهای آمریکا و انگلیس
  • یمنی ها اهداف انگلیسی و آمریکایی را زدند | ۶ عملیات جدید و پی در پی در دریاس سرخ
  • حملات موشکی و پهپادی یمنی‌ها علیه کشتی‌ها وناوهای آمریکا و انگلیس
  • درخواست بیش از ۲ هزار روان‌شناس برای اخراج رژیم صهیونیستی از کمیسیون مقام زن
  • درخواست بیش از ۲ هزار روانشناس برای اخراج رژیم صهیونیستی از کمیسیون مقام زن
  • امیرعبداللهیان از استاندار‌های دوگانه غرب انتقاد کرد
  • امیرعبداللهیان از استاندارهای دوگانه غرب انتقاد کرد