Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس فوتبال ایران در خصوص قهرمانی پرسپولیس در لیگ نوزدهم برای چهارمین بار متوالی و شکست اخیر سرخ‌ها برابر ذوب آهن، توضیحاتی را ارائه کرد.

بیژن ذوالفقارنسب، پیشکسوت پرسپولیس و مربی تیم ملی در جام جهانی 1998 فرانسه، در گفت‌وگو با  خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به شکست اخیر قهرمان زودهنگام لیگ برتر اظهار داشت: پرسپولیس با توجه به نتایجی که به دست آورد و با وجود مشکلات و شرایط کرونایی توانست شرایط و روال قبل از تعطیلات لیگ برتر را به خوبی حفظ کند اما در بازی اخیرش برابر ذوب‌آهن نتوانست بازی قابل قبولی را از خود به نمایش گذاشته و با شکست مقابل تیم اصفهانی پس از مدت‌ها باخت را تجربه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به چالش‌های این تیم نسبت به فصل گذشته تا به امروز در کادر فنی این تیم تصریح کرد: در مقایسه با فصل پرسپولیس رفت‌وآمدهای زیادی را روی نیمکت هدایتش داشت اما حتی تغییرات کادر فنی این تیم هم نتوانست خللی در تداوم موفقیت‌های پرسپولیس ایجاد کند و با کمترین نوسان ممکن در فاصله 4 هفته مانده به پایان فصل پرسپولیس باردیگر توانست قهرمان لیگ برتر ایران شود که این موضوع، مسئله بسیار خوبی برای این تیم تلقی می‌شود.

ذولفقارنسب افزود: به اعتقاد من دلیل باخت تیم پرسپولیس برابر ذوب‌آهن این بود که این تیم در این دیدار در مقایسه با بازی‌های قبل خود  همبستگی و تمرکز لازم را نداشت و در دیداری که  کسب امتیازات آن تغییری در سرنوشت پرسپولیس ایجاد نمی‌کرد، شکست خورد.

سرمربی اسبق ذوب‌آهن اضافه کرد: بازی پرسپولیس و ذوب‌آهن یک دیدار ویژه برای ذوبی‌ها محسوب می‌شد که این تیم توانست با ارائه یکی از بهترین بازی‌های این فصل خود 3 امتیاز مهم و ارزشمند را به دست آورد. البته به اعتقاد من، در این دیدار ذوب‌آهن انگیزه بیشتری در مقایسه با پرسپولیس داشت و در مقابل پرسپولیس نیز از تمرکز همیشه و همبستگی لازم برخوردار نبود تا در نهایت این دیدار به سود اصفهانی‌ها به پایان برسد.

این پیشکسوت فوتبال ایران با تاکید بر انگیزه این روزهای تیم‌های انتهای جدول برای بقا در لیگ برتر خاطرنشان کرد: تیم‌هایی که برای بقا می‌جنگند در هفته‌های پایانی با تمام وجود تلاش می‌کنند تا بهترین نتایج را کسب کنند و این مسئله برای گل‌گهر در دیدار بعدی‌اش برابر پرسپولیس وجود دارد اما من فکر می‌کنم اتفاقات بازی برابر ذوب‌آهن برای پرسپولیس مقابل تیم سیرجانی تکرار نمی‌شود و پرسپولیس برای رفع انتقادات اخیری که از آنها مطرح می‌شود برابر گل‌گهر با انگیزه بیشتری در زمین حضور پیدا کنند. 4

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بیژن ذوالفقار نسب کارشناس پیشکسوت باشگاه پرسپولیس برابر ذوب آهن لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۲۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ مدال طلا دستاورد ووشوکاران مرد در چین

نمایندگان ساندای کشورمان در بخش مردان توانستند ۴ مدال طلا را در مسابقات انتخابی جام جهانی در چین به دست آورند.

به گزارش مشرق، رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ از صبح روز گذشته (چهارشنبه) با حضور بیش از ۳۰۰ شرکت‌کننده از ۳۸ کشور جهان به میزبانی شهر جیانگ‌یئن در کشور چین آغاز شد و ملی‌پوشان کشورمان امروز نیز برابر حریفان خود قرار گرفتند.

در وزن ۸۵- کیلوگرم، محمدرضا ریگی ابتدا با “قاسم رابی” از اردن دیدار کرد و ضمن برتری مقابل این ورزشکار به مصاف حریفی از بنگلادش رفت و با برتری برابر این ورزشکار به مدال طلای این دسته وزنی دست یافت.

در وزن ۷۰- کیلوگرم، محسن محمدسیفی پس از اینکه در دور نخست با قرعه استراحت روبه‌رو شده بود، درمرحله دوم مقابل نماینده هنگ‌کنگ به برتری‌ دست یافت و راهی فینال شد.

ووشوکار پرافتخار ایران این بار هم موفق ظاهر شد و در دیدار نهایی حریف سخت‌کوش کره‌ای خود را شکست داد و طلای این وزن را تصاحب کرد.

امروز و در وزن ۷۵- کیلوگرم ساندای مردان، سهیل موسوی ملی‌پوش ایران که دیروز برابر رقیبش مراکش پیروز شده بود، امروز در نیمه نهایی حریفی از ترکیه را مغلوب کرد و راهی دیدار نهایی شد.

او در فینال با ارائه یک نمایش دلچسب مقابل ووشوکاری از چین، کشور میزبان به برتری دست یافت و مقتدرانه بر سکوی قهرمانی ایستاد.

در وزن ۸۰- کیلوگرم، علی‌خورشیدی ملی‌پوش ایران در دیدار نخست خود مقابل نماینده مراکش به برتری دست یافت.

او در مرحله بعدی با ورزشکاری از نپال پیکار کرد و با برتری مقابل آن به مدال طلای این دسته وزنی دست یافت.

منبع: باشگاه خبرنگاران

دیگر خبرها

  • هنانوف پس از ۱۲۰ روز به ترکیب برمی‌گردد؟
  • ۴ مدال طلا دستاورد ووشوکاران مرد در چین
  • آلومینیوم در اندیشه تکرار برد مقابل پرسپولیس
  • شمسایی: تفاوت کلیدی با ازبکستان داشتیم/ بهترین نمایش را خواهیم داشت
  • با یک شرط مهم: این بهترین تصمیمِ یحیی است!
  • نگرانی سپاهانی‌ها از تکرار اتفاقات ناگهانی در اهواز
  • حمید درخشان: واگذاری سرخابی‌ها بهترین راه برای حل مشکلات آنها بود/ مدیریت کردن شرایط دو باشگاه بعد از واگذاری بسیار مهم است
  • پرسپولیس خواهان تغییر رای دانیال
  • محرومیت رامین رضائیان برابر پرسپولیس صحت دارد؟
  • پرسپولیس با ۵ تغییر مقابل آلومینیوم اراک بازی می‌کند