Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار صادق‌آباد شهرستان گالیکش گفت: سیل اخیر در شرق گلستان سبب شد تا خسارت ۲۵ میلیارد ریالی به کانال ها و زیر‌ساخت‌های این شهر وارد شود.

مهدی سبحانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان با اشاره به وقوع سیل چندین روز گذشته در گلستان به ویژه شرق استان اظهار کرد: این سیل سبب شد تا کانال‌ها و زیرساخت‌های شهر «صادق‌آباد» دچار خسارت ۲۵ میلیارد ریالی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: از طرف سازمان مدیریت بحران چندین شهر خسارت دیده در سیل به سازمان همیاری شهرداری‌های تهران معرفی شدند که شهر «صادق‌آباد» نیز جزو این شهرها بوده تا اعتبارات لازم در این خصوص تخصیص یابد.
شهردار صادق‌آباد درباره تخریب ۱۰۰ درصدی پل مسیر گلزار شهدا این شهر در وقوع سیل سال‌های گذشته گفت: این پل در سیل سال‌های گذشته به صورت ۱۰۰ درصد تخریب شد که امسال از محل اعتبارات سیل استان مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان تخصیص یافته و در حال حاضر پایه‌های این پل در حال احداث است.
سبحانی ادامه داد: دهنه عرشه پل را سه متر مربعی در نظر گرفتیم تا در آینده بتوانیم از این پل برای عبور و مرور خودرو نیز استفاده کنیم و پیش‌بینی می‌شود این پل با هزینه ۶۰۰ میلیون تومان امسال به بهره‌برداری برسد.
سبحانی بیان کرد: از طرف شورای اسلامی شهر و شهرداری زمینی به مساحت یک‌هزار و ۵۰۰ مترمربع برای مسکن محرومان در نظر گرفته شده و توافقات و مجوزهای لازم برای ساخت ۳۰ واحد مسکونی برای محرومان اخذ شده است.
وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا در استان گلستان گفت: برای پیشگیری از شیوع کرونا در شهر صادق‌آباد از اسفندماه سال گذشته تمامی پروتکل‌های بهداشتی در مساجد، مدارس و سطح عمومی شهر اجرا شده و تاکنون بیش از ۲۰ مرحله تمامی معابر سطح شهر ضدعفونی شده و بسته‌های بهداشتی به صورت خانه به خانه بین همه شهروندان توزیع شده است.
شهردار صادق‌آباد تصریح کرد: در این شهر تعداد مبتلایان یا افراد مشکوک به بیماری کرونا به اندازه تعداد انگشتان دست هم نمی‌رسد و خوشبختانه مورد حادی در این شهر دیده نشده است.
وی درباره بودجه شهرداری این شهر بیان کرد: در سال گذشته بودجه شهرداری یک میلیارد تومان بود که با افزایش ۱۴۰ درصدی یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان محقق شد و پیش‌بینی بودجه امسال را 2 میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در نظر گرفتیم و امید داریم بیش از این مبلغ محقق شود.
انتهای پیام/2307

منبع: فارس

کلیدواژه: کرونا بودجه شهرداری ضدعفونی شیوع ویروس تعداد مبتلا مبتلایان انگشتان دست هم نمی رسد سیل اخیر 25 میلیارد خسارت به صادق آباد میلیون تومان صادق آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۲۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت۸۵۰ میلیارد ریالی بارندگی اخیر به تاسیسات برق هرمزگان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس، مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان گفت: بیشترین خسارت به تاسیسات برق شهرستان‌های بندرعباس، جاسک، بشاگرد و جزیره قشم وارد شد.

بیشتر بخوانید: بازگشایی راه‌های روستایی بخش گافر و پارامون بشاگرد تا پایان هفته

محمد کریمی افزود: با استقرار ۸۹ گروه عملیاتی در استان، هرس۳۵۰ اصله درخت درگیر با شبکه، اصلاح ۱۴۶ مورد سیم پارگی شبکه و رفع عیب و برق دار کردن ۱۴۵ دستگاه ترانسفورماتور، برق مشترکان در سراسر استان به حالت پایدار بازگشت.

وی افزود: در این بارندگی در مجموع ۶۲۸ پایه فشار متوسط و ضعیف، ۴۷ دستگاه ترانسفورماتور در ظرفیت‌های مختلف و ۳۶ کیلومتر شبکه در مجموع به ارزش۸۵۰ میلیارد ریال خسارت دید که بخش عمده آنها تاکنون اصلاح و مشترکان برقدار شدند.

دیگر خبرها

  • خسارت بیش از ۸۸ میلیارد تومانی در پی بارش های اخیر در کلاله
  • سیلاب به زیرساخت‌های آب شهرستان زیرکوه خسارت وارد کرد
  • باران سیل‌آسای زواره خشت‌های شهر را با خود برد
  • اختصاص ۴۲۰ میلیارد ریال برای زیرساخت‌های بازارچه های مرزی ایلام
  • بارندگی های اخیر ۱۸۴ میلیارد ریال به بناهای تاریخی سیستان و بلوچستان خسارت زد
  • خسارت ۱۸۴ میلیارد ریالی بارندگی‌های اخیر به ۶۰ بنای تاریخی سیستان و بلوچستان
  • جاری شدن سیل در استان یزد / واژگونی چندین کامیون در جاده‌های استان
  • فرونشست زمین در میدان امام حسین(ع) یزد با بارش‌های اخیر
  • بورل: کل خسارت مادی به غزه بیش از ۹۰ میلیارد دلار است
  • خسارت۸۵۰ میلیارد ریالی بارندگی اخیر به تاسیسات برق هرمزگان