Web Analytics Made Easy - Statcounter

پروژه‌های راه و شهرسازی استان اردبیل فعال‌تر می‌شود، آیین «چومچه خاتون» شهرستان کوثر ثبت ملی می‌شود، نحوه برگزاری مراسم عزاداری ماه محرم در اردبیل اعلام شد و افتتاح ۷ پروژه ورزشی تا پایان سال‌جاری در اردبیل جزو اخبار پربیننده خبرگزاری فارس استان اردبیل در 24 ساعت گذشته است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، پربیننده‌ترین اخبار خبرگزاری فارس استان اردبیل در روز گذشته (یک‌شنبه، ۱۹مردادماه ۱۳۹۹) را اینجا مشاهده می‌کنید:

پروژه‌های راه و شهرسازی استان اردبیل فعال‌تر می‌شود

معاون شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌و‌نقل کشور گفت: با تخصیص اعتبارات، پروژه‌های راه و شهرسازی استان اردبیل فعال‌تر شده و تکمیل این پروژه‌ها باعث افزایش ایمنی تردد در استان خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیین «چومچه خاتون» شهرستان کوثر ثبت ملی می‌شود

فرماندار شهرستان کوثر گفت: در آینده نزدیک حدود ۱۰ اثر تاریخی و معنوی این شهرستان شامل چومچه خاتون به لیست آثار ثبت ملی افزوده می‌شوند.

نحوه برگزاری مراسم عزاداری ماه محرم در اردبیل اعلام شد/ ممنوعیت پخش نذورات در مراسم

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: مراسم عزاداری ماه محرم در استان اردبیل، به صورت نمادین، با رعایت دقیق هشدارها و دستورات بهداشتی و با حضور حداقلی مردم برگزار می‌شود.

افتتاح ۷ پروژه ورزشی تا پایان سال‌جاری در اردبیل

مدیرکل ورزش و جونان استان اردبیل از افتتاح ۷ الی ۱۰ پروژه ورزشی تاپایان سال‌جاری در اردبیل خبرداد.

برای مطالعه خبر روی هر عنوان کلیک کنید

انتهای پیام/3463/

منبع: فارس

کلیدواژه: اخبار پربیننده خبرگزاری فارس استان اردبیل فارس اردبیل خبرگزاری فارس استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۲۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع آب شستگی جاده امرآباد به شانق اراک تا ۲۴ساعت آتی انجام می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، وحید خسروی اظهار کرد: خوشبختانه به دلیل پاکسازی دهانه پل‌ها، سیلاب‌ها آسیبی به ابنیه فنی و جسم راه در محور امرآباد به شانق وارد نکرده و فقط در مقاطعی موجب آب شستگی شانه خاکی راه شده که در حال حاضر راهداران با استفاده از ظرفیت ماشین آلات سنگین در اختیار، مشغول به پاکسازی سطح جاده و ایمن سازی نقاط پرتگاهی هستند.

وی افزود: به دلیل وجود ۲ رودخانه موازی فصلی در دو طرف این محور و طغیان رودخانه‌ها به علت حجم بالای دبی آب، در نهایت چند ساعت منجر به آبگرفتگی محور و اراضی دامنه کوه شده بود که با حضور به موقع راهداران پس از فرونشست آب‌های سطحی و تلاش‌های صورت گرفته، پاکسازی محور انجام و تردد در محور به صورت روان جریان دارد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان اراک گفت: عملیات ایمن سازی محور نیز با استفاده از شش دستگاه ماشین آلات راهداری شروع شده و تا ۲۴ ساعت آینده رفع آب شستگی و رفع نقاط پرتگاهی انجام خواهد شد.

کد خبر 6087784

دیگر خبرها

  • هاشمی: مراسم تجلیل از قهرمانان در سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد/ نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم
  • دستگیری زن اردبیلی که شوهر سابقش را با چاقو کشت
  • معارفه رئیس جدید دادگستری شهرستان کازرون
  • جابه‌جایی ۲۵۲ هزار تن کالا از استان اردبیل
  • رفع آب شستگی جاده امرآباد به شانق اراک تا ۲۴ساعت آتی انجام می شود
  • زن قاتل در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر شد
  • شهرک‌های صنعتی فیروزآباد روی ریل توسعه
  • وزیر خارجه اسرائيل: جلوی ایران را بگیرید
  • شهرداری کاشان ۱۲۰۰ میلیارد تومان پروژه فعال دارد
  • مراسم عزاداری شهادت حضرت حمزه و حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در قم برگزار می‌شود