Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اکوفارس به نقل از تسنیم، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با رشد 44هزار و 227واحدی، در ارتفاع 2 ‌میلیون و 78هزار و 420واحد به کار خود پایان داد و بیش از 9میلیارد و 43میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر 17هزار و 61میلیارد تومان در بیش از یک میلیون و 958هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس سهامداران شرکت‌های بانک تجارت، سرمایه‌گذاری غدیر و سرمایه‌گذاری ساختمان ایران امروز بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های گروه دارویی برکت، داروسازی اسوه و شیمی دارویی داروپخش بیشترین افت قیمت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم معامله 2میلیارد و 815میلیون ورقه به‌ارزش 7هزار و 235میلیارد تومان در 851هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) 413واحد رشد کرد و در ارتفاع 21هزار و 535واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های آهن و فولاد ارفع، کشاورزی و دامپروری بینالود و سرمایه‌گذاری توسعه و عمران استان کرمان بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی، بیمه معلم و دامداری تلیسه نمونه  بیشترین کاهش قیمت را تجربه کردند.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۲۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکتی که به دنبال فروش سهام ایران خودروست

روزانه در سایت "نبض بورس" گزید‌ه‌ای از آخرین اخبار و مطالب جذاب پیرامون بازار سرمایه، مسکن، ارز، انرژی و سرمایه گذاری تهیه و منتشر می‌گردد. گزارش کامل از گزیده‌ خبرهای امروز «نبض بورس» (https://nabzebourse.com) را با کلیک بر تیتر آن بخوانید.

  هشدار مهم به بانک مرکزی

هر اسکناس دلار امروز چقدر قیمت خورد؟

شرکتی که به دنبال فروش سهام ایران خودروست

آیا محدودیت دامنه نوسان روی بازار اختیار معامله تأثیر گذاشته است؟

پرتقاضا ترین نمادها در آخرین روز معاملات هفته

مجمع امید ۱۴۰۳ | چه میزان سود تصویب شد؟ | چه زمانی سود امید پرداخت می‌گردد؟

کدام شرکت های مهم مجمع افزایش سرمایه برگزار می کنند؟

 

 

 

دیگر خبرها

  • شرکتی که به دنبال فروش سهام ایران خودروست
  • مردم به جای سرمایه‌گذاری در بانک نفت بخرند!
  • خبر مهم عشقی درباره زمان پرداخت مرحله سوم سود سهام عدالت
  • ۲۰۰ شرکت در راه بازار سهام
  • زمان پرداخت مرحله سوم سود سهام عدالت
  • جزئیات جدید از واریز سود سهام عدالت
  • کاهش حاشیه سود شرکت ها از ۳۴ درصد به ۱۳ درصد
  • خبر خوب درباره مرحله جدید واریز سود سهام عدالت
  • چطور در بازار بورس سرمایه گذاری کنیم؟
  • آخرین جزئیات از روند برگزاری مجامع شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت اعلام شد