Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، مرادعلی تاتار روز یکشنبه در حاشیه بازدید از نوار مرزی شهرستان قصرشیرین در منطقه مرزی نفت شهر در جمع نیرو‌های مسلح، گفت: هم اکنون به واسطه آمادگی کامل نیرو‌های مسلح هیچ مساله و مشکل امنیتی در منطقه نداریم.

او اظهار داشت: نیرو‌های مسلح با اقتدار و خدمات صادقانه در مرز‌ها به مقابله با عوامل ضد انقلاب، قاچاقچیان و گروهک‌های معاند پرداخته و در بحث مبارزه با قاچاق کالا و مفاسد اقتصادی نیز ایفای نقشی موثر داشته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده عالی دولت در قصرشیرین گفت: امنیت از اساسی‌ترین نیاز‌های هرجامعه‌ای است که بدون وجود آن شیرازه جامعه از هم می‌پاشد.

تاتار گفت: قصرشیرین با ۱۸۶ کیلومتر مرز با عراق هم اکنون یکی از مناطق راهبردی است که مرز‌های این شهرستان به فرصتی برای رونق و شکوفایی اقتصادی منطقه تبدیل شده که نقشی ملی و فرا ملی دارد و این به واسطه تلاش همه عوامل و نیرو‌های مسلح است.

او گفت: قاچاق در مرز‌های پرویزخان و خسروی این شهرستان باتلاش همه عوامل شورای تامین و نیرو‌های دستگاه‌های امنیتی، قضایی و انتظامی کاهش چشمگیری داشته است.


انتهای  پیام/ز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مرزهای کرمانشاه نیروهای مسلح قاچاق کالا مبادلات تجاری صادرات کالا نیرو های مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۲۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی از اقدام نیرو‌های مسلح در تحقق وعده صادق

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ قدردانی از اقدام نیرو‌های مسلح در تحقق وعده صادق و محکومیت رژیم صهیونیستی در جنایت در نوار غزه محور خطبه‌های نماز جمعه دیگر شهر‌های استان مرکزی بود.

پاسخ تنبیهی ایران به اقدام وقیحانه‌ی رژیم صهیونیستی، تبریک پیروزی ایران، حمایت از سپاه قهرمان و نیرو‌های مسلح، ناکامی غرب در رهگیری قدرت محدود موشکی ایران، عظمت قدرت آتش لحظه‌ای ایران، قدردانی از نیروی انتظامی به دلیل اجرای طرح نور و ابراز امیدواری برای اجرای طرح تا برقراری کامل امنیت اجتماعی اخلاقی از جمله موضوعات مورد اشاره ائمه جمعه بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تغییر وضعیت منطقه قبل و بعد از حمله تنبیهی ایران به صهیونیست‌ها
  • کشف هزار کیلوگرم کودشیمیایی قاچاق در قصرشیرین
  • وضعیت منطقه بعد از تنبیه رژیم صهیونیستی تغییر کرده است
  • دستگیری فامیل قلابی یک از مسئولان قضایی استان گلستان
  • کشف ۱۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • نیروهای مسلح اراده ملت ایران را به اثبات رساندند
  • دیدار جمعی از فرماندهان نیرو‌های مسلح با فرمانده کل قوا
  • تجمع دانشجویان دانشگاه فنی وحرفه‌ای سبزوار در حمایت از عملیات وعده صادق
  • توقیف خودروی حامل چوب قاچاق در شهرستان بابل
  • قدردانی از اقدام نیرو‌های مسلح در تحقق وعده صادق