Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-25@23:35:09 GMT

حاج فیروز زیرک‌کار افتخار تبریز بود

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۱۳۰۷۹

حاج فیروز زیرک‌کار افتخار تبریز بود

حاج فیروز زیرک‌کار شخصیتی بی‌بدیل، افتخار بزرگ و چهره ماندگار جامعه مادحین به خصوص عاشقان حسینی و دلسوختگان اهل بیت تبریزی بود و یاد او در خاطره‌ها هم‌چنان باقی خواهد ماند

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی آجودان‌زاده در صفحه اینستاگرام خود نوشت: "رحلت آسمانی و فقدان اسف‌انگیز مداح و نوحه خوان گرانقدر، خادم با اخلاص اهل‌بیت (ع) فخرالذاکرین مرحوم مغفور
حاج فیروز زیرک‌کار موجب تأسف و تأثر فراوان اینجانب گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مداحی بلند آوازه و پر شور که در اندیشه و کلامش خدمت به اهل بیت عصمت و طهارت را افتخار بزرگ زندگیش می‌دانست و عشق به ائمه اطهار به ویژه آقا اباعبدالله الحسین (ع) همه عمر و زندگی او را فراگرفته بود.

وی از دوران کودکی تا به امروز خادم راستین و حقیقی سلطان آزادگان حضرت سیدالشهداء (ع) بود. ایشان به راستی الگویی شایسته برای شاعران و مداحان بود.

بی‌تردید نوحه‌ها، مدح‌ها، اشک‌ها، اخلاص، ایمان و تقوا، اخلاق حسنه و مردم‌داری این خادم اهل‌بیت (ع) مایه شفاعت و محبت افزون اهل‌بیت (ع) به ایشان در دیار آخرت خواهد شد.

حاج فیروز زیرک‌کار شخصیتی بی‌بدیل، افتخار بزرگ و چهره ماندگار جامعه مادحین به خصوص عاشقان حسینی و دلسوختگان اهل بیت تبریزی بود و یاد او در خاطره‌ها هم‌چنان باقی خواهد ماند.

به گزارش ایمنا، حاج فیروز زیرک‌کار از پیرغلامان تبریز معروف به "فخرالذاکرین" بود که روز گذشته (یکشنبه) و در ۸۴ سالگی به دلیل نارسایی قلبی درگذشت.

کد خبر 438005

منبع: ایمنا

کلیدواژه: حاج فیروز زیرک کار پیرغلامان مداح اهل بیت شورای شهر تبریز تبریز شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق حاج فیروز زیرک کار اهل بیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۳۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمت‌رسانی گردان نانوایان خانوک کرمان با همراهی گروه‌های خادم یاران از ۸ استان کشور در دهه کرامت

به گزارش قدس خراسان به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، سه‌شنبه ۴ اردیبهشت با حضور حسن نوری‌زاده سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و حجت‌الاسلام والمسلمین حجت گنابادی‌نژاد معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استاندار، جلسه ‌هماهنگی استقرار گردان نانوایان شهید حاج قاسم سلیمانی از خانوک استان کرمان در محل استانداری خراسان رضوی برگزار شد.

گفتنی است؛ مقرر شد گردان ‌نانواهای‌ خانوک کرمان با حمایت ویژه آستان قدس، استانداری، فرمانداری مشهد و دستگاه‌های مرتبط در جهت تامین نان زائران حرم رضوی خدمات‌رسانی کنند.

لازم به ذکر است؛ در مجموع گروه‌های مردمی از ۸ استان کشور از جمله گلستان، خراسان جنوبی، خوزستان، همدان، آذربایجان شرقی، کرمان، خراسان رضوی و خراسان شمالی در حوزه تامین نان خدمت‌رسانی خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • رکورد بزرگترین اجتماع طناب زنی کشور در تبریز شکست
  • راه‌اندازی بزرگ‌ترین نخاله‌گاه تبریز
  • (عکس) ورزشکار جنجالی مدل شد؛ سارا خادم‌الشریعه روی جلد مجله معروف
  • خادم: پیچ هرز را هر چقدر بپیچانی، هرز است
  • ورزشکار زن ایرانی روی جلد مجله معروف؛ ورود به عرصه مد پس از مهاجرت! + عکس
  • تفال به حافظ چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ دو یار زیرک و از باده کهن دومنی..
  • خدمت‌رسانی گردان نانوایان خانوک کرمان با همراهی گروه‌های خادم یاران از ۸ استان کشور در دهه کرامت
  • انتخاب رییس هیات ورزش زورخانه‌ای خوزستان
  • خادم سیدالشهدا رئیس هیات ورزش‌های زورخانه‌ای خوزستان شد
  • قول بزرگ به یحیی برای رفتن به تبریز | ستاره های پرسپولیس در لیست خرید